1. kapitola

8K 108 10
                                    

Z POHĽADU KELSI

Slnko svietilo, lúče osvetľovali moju ružovú izbu.  Teplý, svieží vzduch ma objímal a mne sa vyčaril úsmev na tvári.  Premýšľala som či sa vydám na prechádzku do parku alebo  sa zvalím na moje mäkké kreslo.
Leto konečne navštívilo moje mesto, čo znamená že spať sa mi chce ešte viac.  Milovala som predošlé ročné obdobie, no jednou nevýhodou  to bolo, že som nevedela čo je pohodlie. 

Moja mama bola a vždy bude zaneprázdnená s jej povolaním.  Ako jeden z najlepších lekárov v malom mestečku Ontário sa na ňu ľudia spoliehajú častejšie, ako by len mohli.
Preto, na seba nemáme dostatok času. 
Som tu len ja a ona, pretože môj otec zomrel keď som bola malá, kvoli tomu oni nemali dostatok času aby mi reprodukovali  a dali nejakého malého brata.

Vzdychla som si. Snažila som sa postaviť z postele. Nasmerovala som to do kúpeľni  umyť si zuby.
Ako som  si bezmyšlienkovite  umývala zuby hore , dole, doprava a doľava, -pusu som si takto čistila asi 5 minút - počula som, že môj mobil zapípol čo znamená, že mám správu.  Vypláchla som si ústa a tiež ich poutierala od vody.  Išla som k posteli.  Zvalila som sa na bruchu a siahla po mobile. 

Od: Ryan
Voleeeeeeeeeeeee!!!!! Stretol som dievča, dovoľ mi povedať, že je sexy, ako na 101% sexy.

Oči mi zastali na desivej správe.
Kedy sa konečne naučí, že moje meno je Kelsi, nie CHAZ?!

Pre: Rayn
WTF Ry?!?!?!?!?!

Zamračila som sa. Táto katastrofa bola obvykle taká, že si vždy mýli moje číslo s Chazovým.
Po niekoľkých sekundách odpovedal naspäť.

Od: Ryan
Do riti! Som to posral. 2 krát som to poslal Chazovy. 

Pre: Rayn

Máš  šťastie, že som to ja. Ak by si to poslal tvojej mame, do riti je po tebe.

Od: Ryan
Viem.

Pre: Rayn
Zvrátený človek.

Od: Ryan
To je fuk.

Pokrútila som hlavou zo sklamania.

Chlapci a ich túžby.

Nikdy nepochopím ako pracuje chlapská myseľ.  Je to ako skladať puzzle nikdy nemôžeš nájsť jeden kúsok.

Mrzute som zamrmlala. Moji milý priatelia navštívili moje vnútorné myšlienky.  Cnie sa mi po nich a teraz som zvedavá či im chýbam tiež.    
Ryan Butler a Chaz Somers  zvláštny, ale bezstarostní chlapci, ktorí náhodou patria k mojím najlepším priateľom. 
Obaja majú vypracované tela a dobre vyzerajú, to sa nedá poprieť.  Dievčatá omdlievali keď oni ukázali svoje okuzľujúce úsmevy.

...Čo môj dojem na ľudí?

Potom sú tu Beatles, ktorí zhodou okolností  sú tiež na druhej strane krajiny. 

Caitlin, dievča - ďalšie - zlato - typ. Jej dlhé hnedé vlasy ktoré jej prúdia do pása a jej kryštál - ako guľa, ktorá z nej robí ohromujúcu ktorou  už ona je.  Je to jedna z roztlieskavačiek z našej školy, myslím si že ona nemala tie klíše (pozn. a. myslím si že to bude že nemala problémy, ale nie som si istá :DD) ako populárne dievčatá vo filmoch. V skutočnosti, to je lahôdka medzi ľuďmi, ale keď ťa ona nenávidí, je lepšie si strážiť chrbát.

Christian, Caitlinin mladší brat.  On je skupina Ryana a Chaza dokonca aj repliky "PigBoy" tiež známy ako Justin Bieber.  Ako najmladší chlapec zo skupiny, sa tiež ukazuje ako typický skejťák. A byť s Beadles, on je šialený ako jeho staršia sestra.

Avšak,  Jam Smith a Kayleigh Jones (pozn. aut. preboha to čo je za meno?  Kayleigh? :D :D To ani napísať neviem :D) sú temperamentný zajačikovia zo skupiny, boli v slnečnej Los Angeles, California.  My všetci  máme rovnaké návyky, ktoré z nás klepli v rýchlom pohybe.  Oni boli typ dievčat, ktoré si môžete pomýliť s modelkou  alebo ako dievča z nejakého  časopisu.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now