48. kapitola

2.3K 82 15
                                    

Časť venujem Bessie :).....Príjemné čítanie....

Z pohľadu Justina:

Milujem to, ako ma moji fanúšikovia podporujú. Boli a vždy budú najúžasnejší fanúšikovia v mojom svete.

Je to veľká rodina, ktorá ma miluje, stará sa o mňa a podporuje ma bez ohľadu na to čo sa deje.

 Všetkých ich milujem - úprimne.

Rozklikol som si ten odkaz čo dalo to dievča bieberfever.

Hah! Je to Amber. Že ma to vôbec neprekvapilo.

Tá fotka vyzerá ako ...no "Amber." Čítal som jej ďalší komentár. Ona si nikdy nezastaví. Jej meno vo mne vyvolalo pocit zvracanie alebo tak niečo.

amberandjusty4ever napísala: Whoa! Kelsi? To dievča? Je škaredá a tučná. Veď sa na ňu pozrite! Je škaredá! Prečo by sa o ňu bili 2 chlapci? Ona sa nemôže porovnávať so mnou. Pozrite na moje fotky.  Krásne a sexy.  Ja a Justy patríme k sebe.  A Justin Bieber toto povedal? Do pekla to určite nie! A+J= 4ever, Ľúbim ťa Justy! ;D

Potom čo som si to prečítal, som cítil zlosť v celom mojom tele.

Dal som Scootrovi mobil tak nahnevane, že sa zlomil. OPS!

"Môj mobil!" Vykríkol Scooter.

"Zaplatím ho, neboj sa." Povedal som mu.

"Buď lepší." Scooter sa niekedy chová ako dieťa.

"Miláčík, čo sa deje?" Spýtala sa mama úprimne.

"Mami, kde je Kelsi?"

"Ja neviem, miláčik."

"Čítala už tie novinky?"

"Neviem."

"Ugh!"

"Čo je zlato?"

"Amber mama!"

"Amber? A čo?"

"Jej zasraný komentár ma nasral!"

"Zlato váž slová prosím."

"Prepáč mami."

"Čo povedala?"

" Kelsi? To dievča? Je škaredá a tučná. Veď sa na ňu pozrite! Je škaredá!...."


Z pohľadu Kelsi:

Ryan a Chaz hovorili s týmom. Ja som zostala na strane a nechala mnou ovládať nudu.

Ale už ma to prestalo baviť a tak som vstala a rozhodla sa ísť  skontrolovať Justina.

Keď som sa dostala bližšie ku autobusu počula som niečí hlas.

Bol Justinov.  On a Pattie o niečom hovorili.

Rozhodla som sa odpočúvať, hoci mi to moja mama zakázala robiť. Veď to nebolí nie?

 " Kelsi? To dievča? Je škaredá a tučná. Veď sa na ňu pozrite! Je škaredá!...." Keď som počula ako to Justin povedal, rýchlo som utiekla. Bežala som tak rýchlo ako to šlo.  Počula som ako na mňa volajú Ryan a Chaz, ale ja som jednoducho bežala ďalej.  Chcem  ísť preč z tohto zvráteného sveta...a tej zvrátenej veci, hovoríme láska.

Myslela som si, že ma ľúbi, ale teraz si myslí, že som škaredá a tučná? Už ho viac neľúbim! Sprostý Justin Bieber! Sprosté prasa!  Ta sprosta láska k tebe!

Počula som ako anjelský hlas volá moje meno. Počula som, že ma Justin volá a cítila som, že je za mnou.


Z pohľadu Justina:

" Kelsi? To dievča? Je škaredá a tučná. Veď sa na ňu pozrite! Je škaredá! Ugh! Amber  je jedna bezcenná blbka! Ugh!" Amber by sa na seba mala lepšie pozrieť. Nemá žiadne právo to hovoriť.

"Justin slová prosím."

"Ale mami Amber!" Potom sme počuli ako Ryan a Chaz volajú Kelsi. Čo sa stalo? Okamžite som otvoril dvere autobusu a vyrazil preč.

"Čo sa stalo?"

"Nevieme. Proste išla ku autobusu a myslím si, že vás odpočúvala. A potom utiekla."

"Do riti."

"Čo?"

"Kelsi! Kelsi!" Volal som na ňu a šiel za ňou.


Z pohľadu Kelsi:

"Kelsi! Zastav sa prosím." Bežala som a potom ma Justin chytil za zápästie. Priznám, že je to rýchly bežec.

"Dokelu...ugh! Rýchlo beháš."

"Pusti ma." Povedala som keď som sa snažila vyslobodiť  z jeho zovretia.

"Kelsi poď." Povedal a začal ma ťahať.

"Ugh! Justin!" Nepočúval ma. Pokračoval s tým až keď sme nedošli ku Ryanovy a Chazovy. Ohromene na nás pozerali.

"Justin!" Zakričala som.

"Mama poďme domov." Povedal a pustil ma. Konečne!  Znova zobral moje zápästie a viedol ma k autu. Všetci sme sa v trápnom tichu viezli domov. Znovu mi chytil zápästie a ťahal ma do mojej izby. Pustil ma a povedal aby som si sadla na posteľ.

"Nemôžeš..."

"Sadni!" Prikázal. Váhavo som sa posadila.

"O tom, čo si počula v autobuse..." Uškrnula som sa.

"Vďaka za nazvanie ma tučnou a škaredou. Naozaj si toho vážim." Povedala som sarkasticky.

****************************

Tak nakoniec som to stihla preložiť :) :D 
Čo hovoríte na dnešnú časť? A čo myslíte, že sa medzi nimi v tej izbe ešte odohraje? - to v ďalšej časti :)

Pre ďalšiu časť:
• 120 reads.
• 36 votes.
• 13 komentov :)
(Ďakujem veľmi veľmi za minulé komenty ^^ Vážim si každý jeden:3 Aj votes♥ ĎAKUJEM)
 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now