84. kapitola

1.3K 99 19
                                    

Časť venujem Mariss :) .....Príjemné čítanie ^^ 

Z pohľadu Kelsi:

Poznáte ten pocit, že jediný, kto môže zastaviť vaše slzy, vám tie slzy spôsobil a viete, že pomôcť vám môže, len on?

Je ťažké si veci premyslieť poriadne. Išla som do postele a stočila sa do klbka. Slzy mi plávali po lícach. Moje oči bolo červené a uplakané. Nezaujíma ma, ako teraz vyzerám. Prečo mi to urobil? Je to preto, že Amber je oveľa viac krajšia a sexy, než ja?

Dala som mu pochopenie, lásku a podporu po celý ten čas a čo som dostala späť? Bolesť, slzy, hnev. Nemôžem uveriť tomu, čo sa deje. Nemôžem uveriť, že ten koho som tak veľmi milovala mi ublížil.   

Ľahla som si na posteľ a po niekoľkých minútach som zaspala. Plač je únavný.


Z pohľadu Justina:

Išiel som k brehu a plakal. Nikdy som nikoho nenechal aby ma videl keď plačem, ani mamu. Som tak hlúpy. Som tak hlúpy, že som ju nechal ísť.

Hlúpy. Nechal som ju ísť a to bolí tak hrozne.

Je to najbolestivejšia vec, aká sa mi kedy stala. Neviem kto vyfotil tie fotky, ale možno to bol ON.

Možno že to on naplánoval toto všetko.

Po niekoľkých minútach som sa rozhodol ísť do svojej izby, ktorá je hneď vedľa izby Kelsi. Predtým než som zaklopal na jej dvere, pozrel som sa doprava a doľava. Neodpovedala, takže som sa rozhodol vstúpiť dnu.

Spala ako anjelik. Je tak krehká a krásna. A keď sa pozriete pozorne, vidno, že plakala ako by jej bolo ublížené.  Bolo bolestivé sa na ňu takto pozerať.  Keď trpí ona, trpím aj ja.

Sadol som si vedľa nej.  Nemám v pláne budiť ju. Vzal som vlasy, ktoré mala na tvári a dal som jej ich za ucho. Potom mi začali stekať slzy po lícach.

"Je mi to tak ľúto." Zašepkal som po tichu. "Nedovolím aby ti už niekto ublížil, nech by to bol ktokoľvek. Stále ťa budem chrániť Kels." Pomaly som ju pobozkal na čelo a pozeral na ňu pár minút.

"Milujem ťa." Povedal som predtým, než som vyšiel von z jej izby. Teraz je v bezpečí. ON jej už nikdy neublíži.

************************

Takže napíšem vám to, čo pod časť napísala autorka:

"Viem, že táto časť je trošku mätúca..........tak naozaj prepáčte. Viem, že mnohí z vás si isto povedali "O kom to sakra Justin hovorí?!" alebo "Kto sakra je ten ON?!"  ....Hehe....Tajomstvo bude odhalené o niekoľko kapitól ďalej. Takže sa ospravedlňujem za zmätok. :) "

Myslím, že autorka sa vyjadrila dosť jasne :D :) Aké názory máte vy na dnešnú časť? :) :) Čo si o tom myslíte? :) 

Pre ďalšiu časť:
• 210 reads.
• 69 votes,
• 19 komentov ♥ ♥
Ďakujem za tak rýchlo splnené podmienky ♥ ♥ :3 Veľmi si to vážim ^^ ....Už som myslela, že vám ďalšiu časť nepreložím, ale keď som sa pozrela na komenty, tak som musela ^^ :3 ♥ 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now