70. kapitola

1.9K 94 19
                                    

Časť venujem Ali :)  ♥ ....Príjemné čítanie ^^

Z pohľadu Kelsi:

Dni, hodiny a minúty ubiehali. Nás vzťah s Justinom je ešte silnejší.  Video U Smile je dokončené a čoskoro sa dostane vonku.  S Amber sme sa nedostali do žiadnych problémov. V skutočnosti k sebe máme bližšie než sme očakávali. Ryan a Shay sa tiež zdajú, že sa zblížili a tak isto to je aj s Chazom a Chloe.  Christian je v pohode a Caitlin má nejaké problémy s Amber. Ale koniec koncou, teraz sa zdá byť všetko úžasné.  Všetci sú šťastný, myslím.

"Tak veľmi sa teším na hru Lakers." Povedala som Caitlin, ktorá písala SMS na iPhone.

"Nemám rada basketbal. Myslím, že je to celkom nudné."

"Ale no tak Cait. Basketbal je najlepší šport vôbec." Povedala som keď som si ku nej sadla a snažila sa zistiť s kým si píše.

"Áno. Jasné. Ale neprinútiš ma mať rada basketbal." Povedala a vstala.

"S kým si píšeš?"

"S Chazom. Potrebuje trochu pomôcť."

"Pomôcť?"

"Potrebuje poradiť kedy a ako má povedať Chloe, že ju miluje."

"Naozaj? Povedz mu, že na......" Zastavila som sa a usmiala sa. "Pláži."

"Dobre poviem mu, že na pláži."

"Je to ideálne miesto. Viem, že Chloe miluje oceán. A je to celkom romantické. Čo zajtra? Pretože Justin začína tour, že?"

"Máš pravdu." Usmiala sa.

"Mimochodom prečo si s Chazom píšeš správy keď je hneď dole?"

"No Chloe je tam tiež. Nechceme aby to dievča malo čo i len potuchy."

"Presne tak." Povedala som a obe sme sa usmiali. Rozhodli sme sa, že vyrazíme. Justin s nami nie je z dôvodu, že musel vyriešiť ešte pár vecí, spoločne s Amber.  Najprv som žiarlila, ale myslím, že Amber môžem veriť.  V posledných dňoch bola ku mne tak dobrá. Ona a Justin boli cvičiť spievať pesničky, ale nebola som tam pretože som bola zaneprázdnená s kamarátmi. Keď sme dorazili na štadión , našli sme si miesta a posadili sa. Bola som celkom vzrušená, keďže konečne uvidím hrať Lakers na živo.
Bolo to tesné, ale myslím, že moji chlapci porazia súpera. Bola už polovička zápasu keď mi napísal Justin.

OD JUSTIN: Ahoj Shawty!  Je mi naozaj ľúto, že tam nemôžem byť. Zostali sme tu dlhšie, než som si myslel , je mi to naozaj ľúto. Dúfam, že mi to odpustíš. :(  

Vo vnútri som bola trochu smutná, ale Justin má iný život. Nie je to ten obyčajný chlapec, ktorým býval.

PRE JUSTIN: Ahoj! To je v poriadku.  My si hru Lakers môžeme pozrieť aj inokedy. Myslím, že by bolo super sa na to pozerať s tebou, ale bav sa v štúdiu. :)"   

Odpísala som.  Po niekoľkých sekundách mi začal zvoniť mobil. Justin. Usmiala som sa.

"Ahoj." Povedala som do telefónu.

"Je mi to naozaj ľúto."

"Justin, je to v poriadku. Chápem." Povedala som keď som sa pozerala ako Kobe hádže loptu. "POĎ KOBE!" Zarevala som.

"Ty sa tam naozaj bavíš." Zasmial sa.

"Áno. A ako si na tom ty?"

"Unavený. Vyčerpaný."

"Oooo...moje chlapček je unavený. Čo....." Bola som prerušená krikom Scootera na druhej linke.

"JB! Ideme to skúsiť ešte raz. Poď!" Povedal Scooter. Počula som ako si Justin sťažka vzdychol.

"Myslím, že budem musieť ísť. Ahoj kráska." Zasmiala som sa.

"Ahoj láska. Dávaj na seba pozor." Povedala som a obaja sme položili. Vrátila som sa na svoje miesto a povzdychla si.

"S kým si hovorila?" Spýtal sa Ryan.

"S Justinom. S Amber nemôžu prísť. Sú príliš zaneprázdnený s prácou."

"To bude v pohode Kels."

"Ja viem." Povedala som a usmiala sa. "Vďaka Ry."

"Kedykoľvek Kels." Pokračovali sme v sledovaní. Po niekoľkých minútach sa hra skončila. Všetci boli šťastný, obzvlášť mňa. Lakers vyhrali hru, ale nedostala som možnosť  stretnúť sa s hráčmi. Išli sme do auta. Všetkých som sledovala. Každý s niekým viedol rozhovor a smial sa. Usmiala som sa, pozrela von oknom a povzdychla si. Tak veľmi sa teším na zajtrajšok. Tour bude tak úžasný!

***********************

Čo hovoríte na dnešnú časť a čo myslíte ako to bude pokračovať? :3 :)
Inak len tak informačne do konca story alebo lepšie povedané do konca prvej série zostáva už 'len' 26 kapitól :)) 

Pre ďalšiu časť:
• 135 reads.
• 55 votes.
• 16 komentov :))
(Ak splníte, tak bude ešte dnes ďalšia časť..:) Ale to píšem vždy a už dlho ste v jeden deň podmienky nesplnili, čiže uvidíme ako to pôjde teraz :D :D Dosť pochybujem.) 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now