68. kapitola

1.8K 84 17
                                    

Časť venujem Kikuške ..:33 ....Príjemné čítanie...^^

Vopred sa ospravedlňujem za gramatické chyby.  

Z pohľadu Kelsi:

Pozrela som sa na Caitlin, ktorá čakala na odpoveď. Povzdychla som si predtým než som prehovorila.

"Caitlin, ona je teraz naša kamarátka." Povedala som a pustila som sa späť do varenia.

"Ehm...no...to je zlá správa.  Ja som počula, že ona ti niečo urobila."

"No to nemôžem poprieť. Povedala mi , že som suka, bezcenný človek, blbka a také niečo. Ale nezaslúžia si ľudia druhú šancu? Myslím, tým, že sa ľudia menia, že?"

"Kelsi, ona sa nemôže zmeniť. To ti sľubujem." Otočila som sa a pozrela na ňu.

"Ako?"

"Ver mi.  Poznala som ju ešte predtým než ju spoznal Justin." Nahodila som zmätený pohľad a vzdychla som si.

" Teraz je na mňa naozaj milá." Povedala som.

"Čo je? Ona je skôr do niekoho."

"Caitlin."

"Kels, si moja kamarátka a ja nechcem aby si trpela. Mám taký pocit, že byť s ňou na turné nebude nič dobré a spôsoby to veľkú zlú zmenu medzi tebou a Justinom."

"Cait, nemôžeš vedieť čo príde."

"Neviem čo príde, ale cítim, že sa pokúsi vás dvoch zlomiť."

"To by sa nikdy nestalo." Povedala som. "Alebo mohlo by to jedného dňa nastať, ale to nechcem."

"Kelsi."

"Cait, jednoducho nemôžeme vedieť čo sa stane."

"Ahojte ľudia!" Obe sme sa otočili a uvideli Amber. Usmievala sa a pozerala tak temperamentne.

"Ahoj Amber." Povedala som a usmiala som sa. Caitlin prešla popri mne a niečo mi zašepkala.

"Spomeň si čo som ti hovorila. Buď opatrná." Povedala a išla pokračovať vo svojej robote (strúhať syr).

"Chceš aby som ti s niečím pomohla?" Spýtala sa Amber.

"Jasné. Ďakujem."

"Páni.  Ty a varenie? Naozaj Amber? Pretože som si čekla, že nenávidíš varenie." Povedala Caitlin, zatiaľ čo robila svoju prácu.

"Cait." Povedala som.

"Nie to je v poriadku, Kels." Potom medzi nami nebolo žiadna komunikácia. Po pár minútach boli špagety hotové.  Všetci sme sedeli za stolom. Večera bola celkom zábavná a veľmi hlučná. Je tak dobre, mať kamarátov okolo seba. Medzi chlapcami bol boj o karbonátok  a čoskoro sa ukázalo, že každý musel bojovať o jedlo. V kuchyni bolo naozaj chaoticky. Chlapci sa snažili dostať k vode keď sme umývali riad, ale držala som ich späť.

"Prestaňte sa hrať s tou vodou inak to poviem Pattie. Radšej buďte gentlmeni  a pomôžte nám to umyť." Povedala som a dala si ruky v bok.

"Dobre mami." Zakvičali naraz.

"Dobre. Teraz nám pomôžte." Začala som umývať riad keď ku mne prišla Shay.

"Ahoj."

"Ahoj. Chceš, aby som ti pomohla? Mohla by som to osušiť."

"Jasne. Ďakujem Shay." Povedala som.

" Žiadny problém."

"Môžem sa ťa niečo spýtať." Spýtala som sa jej.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now