77. kapitola

1.5K 81 21
                                    

Časť venujem Acacii :D :) :) ♥ .......Príjemné čítanie..^^

Z pohľadu Kelsi:

Niesla som veľmi ťažkú batožinu na Justinové súkromné lietadlo.  Justin práve teraz dokončil svoj koncert a mieri na Bahamy. Som celkom nadšená, pretože mám naozaj rada pláže. Každy nosil svoju batožinu. Videla som Kennyho ako špúli ústa, pretože nosil veci Amber a bolo toho dosť veľa. Keď už hovoríme o Amber, stále tu nie je.

 "Bude to v poriadku. " Povedala som.

"Naozaj rád by som ti pomohol Kelsi, ale nemôžem."

"Rozumiem. Tieto batožiny sú len trošku ťažké."

"Trošku?  Nepreháňaj." Zasmiala som sa.

"Mimochodom nevidel si Justina?" Spýtala som sa ho a hneď potom som cítila niečiu ruku ako mi berie moju batožinu.  Otočila som sa a usmiala sa.

"Počul som, že si ma hľadala."

"No áno. Potrebujem nosiča mojej batožiny." Zažartovala som.

"Iste." Povedal.

"Robila som si srandu, Justin."

"Ja ti rád pomôžem Kelsi a ešte keď máš veľkú a ťažkú batožinu. A dievčatá by nemali nosiť veľké a ťažké veci. A najmä v prípade, že to dievča je moja priateľka." Pozrela som sa na neho.  Pozrela som sa do tých veľkých  hnedých očí a usmiala som sa.
"Dámy prvé." Povedal. Naše batožiny už boli vo vnútri. Batožinu položil stranou a obaja sme sa posadili. Každý ťažko vzdychal z nosenia batožín. S Justinom sme sa na tom rozosmiali.

"Bahamy budú stáť za to." Povedala som.

"Áno. Pláž, dievčatá. Všetko to stojí za to." Buchla som ho do ruky.

"Robil som si srandu."

"To by si mal." Povedala som.

"Tak ako to ide, ako sa máš?" Spýtal sa.

"Celkom okay." Povedala som a povzdychla si.

"Kelsi. Je mi to ľúto."

"Nemusí. Myslím, že všetko je v poriadku, ale..."

"Ale čo?" Potom zazvonil mobil. Odpovedal vedľa mňa.

"Haló?" Povedal.

"Justin." Je to Amber.

"Čo sa deje?"

"Scooter povedal, že musíme byť v inom lietadle." Pozrela som sa z okna.

"Prečo?" Spýtal sa Justin. "Naše veci sú tu."

"Viem, ale Scooter to povedal." Videla som ako Justin kútikom oka pozrel na mňa. Vstal. Išiel do kúta a ďalej hovoril. Je to v pohode, rozprávali sme sa aspoň pár minút.  Tieto minúty boli pre mňa dosť dôležité, pretože s ním sa rozprávať je dosť ťažké, keďže vždy je s niekým. Smutne som si vzdychla a ďalej sa pozerala von. Po niekoľkých minútach si Justin sadol vedľa mňa.

"Ahoj." Povedal.

"Tak čo telefonát?"

"Tak Scooter chce aby som bol pred médiami videný s Amber na Bahamách."

"Aha." Zastavila som sa a pokračovala. "Tak čo tu stále robíš? Myslím nemal by si ísť do iného lietadla?" Usmial sa.

"No, premýšľal som. Viem, že sa veľmi bojíš výšok a myslel som, že potrebuješ niekoho, kto by ťa držal. Rozhodol som sa zostať tu. Média môžu počkať." Pozrela som sa na neho a usmiala som sa.

"Ďakujem." Povedala som.

"Pre teba všetko." Položila som si hlavu na jeho rameno a povzdychla som si.

"Chýbaš mi."

"Tiež mi chýbaš."

****************

Takže  idem sa vyjadriť ku otázkam v komentároch, ktoré sa dosť často opakujú...:) 
Tou asi najpoužívanejšou otázkou je "Prečo sú časti tak krátke?" .....Tak prepáčte, ale ja vám na to nemôžem odpovedať...ja len prekladám...časti nepíšem, neskracujem...len prekladám :) A potom ďalšia otázka je "Justin chce stále Amber?" ..NIE! :) Nechce....Neviem či si spomínate, že kvôli publicite a popularnosti ich Scooter spojil aby predstierali pred verejnosťou, že spolu chodia :) :) :) A to, že Justin povedal pri tej puse na líco, čo mu dala Amber , že to pre oboch niečo znamenalo, tak to nebolo myslené, že sa ešte stále chcejú, ale že proste to už nie je ono ako keď ešte spolu chodili..teda aspoň z Justinovej strany :) :) Zo strany Amber si myslím,že je to každému jasné...Amber ide len po Justinovy a urobí pre to všetko....ako sama povedala , kľudne by aj zabila človeka (!!!!!)  :) :) 
Takže dúfam, že vám to už je jasnejšie :) Ak ešte niečomu nechápete kľudne sa pýtajte ^^ :) :)  

Dnešná časť bola taká pokojná :) :) Už len 3 časti a konečne tam bude taká dráma, že až^^:3 :) :) 

INAK PREKLADÁM NOVÝ PRÍBEH...(BAD BOY) PREČÍTATE SI TO PROSÍM? SÚ TAM EŠTE LEN 3 KAPITOLY, ALE DÚFAM, ŽE VÁS TO BUDE BAVIŤ! :) NÁJDETE HO NA MOJOM PROFILE :) :) Ďakujem :) ♥ ♥

Pre ďalšiu časť:
• 180 reads.
• 62 votes.
• 18 komentov ♥ ♥ ♥
Ďakujem za minulé komenty ^^^:3 ♥ ♥ ♥ Bolo ich 20 :O :O :O Čo je pre mňa úplne skvelé...a som vám za to nesmiere vďačná :* ♥ ♥ ♥^^  

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now