Časť venujem Julke♥♥♥ ^^ :3 Uži si časť.
Z pohľadu Kelsi:
Dýchaj Kelsi. Len dýchaj. Si v poriadku. Stačí otvoriť oči.
To boli slová, ktoré som si stále opakovala. Priam som ich na seba kričala. Musela som mať zatvorené oči. Nechcela som ich otvoriť, pretože som sa bála vidieť, kde som teraz.
Po upadnutí do bezvedomia si pamätám, len tieň. To je to posledné na čo si spomínam.
"Kelsi? Dieťa?" Počula som ako povedal veľmi známy hlas. Bol to hlas, ktorý som chcela počuť po tých všetkých rokoch. Otvorila som oči. Začali sa objavovať všetky slzy radosti i bolesti.
"Oci!" Povedala som, keď som ho objala. "Tak sa mi po tebe cnelo!"
"Tiež si mi chýbala, zlatko." Povedal, keď sme sa odtiahli z objatia.
Pozrela som sa na otca, rovnaký vzhľad, rovnaký vek. Vyzeral presne tak isto, ako keď som ho naposledy videla. Bol šťastný aj ja som bola šťastná, ale smútok na mňa doľahol.
Vidím otca. Znamená to, že som mŕtva?
Pozrela som sa na okolie okolo. Všetko bolo úžasne krásne.
Prostredie bolo upokojujúce, vtáky čviríkali, vietor fúkal. Nemohla som si pomôcť a plakala som. Na pohľad to tu bolo všetko naozaj krásne. Je to najkrajšie miesto aké som kedy v živote videla.
Potom mi to došlo. Je toto nebo?
"Naozaj krásne miesto, že?" Povedal otec. Pozrela som sa na neho a usmiala sa.
"Áno. Je to veľmi krásne." Vládlo ticho.
"Oci?" Povedala som po chvíli.
"Áno, zlatíčko?"
"Je toto nebo?" Môj otec sa rozosmial.
"Ty sa nikdy nezmeníš, že?" Venovala som mu nechápavý pohľad. "Vždy keď bolo nejaké miesto krásne, tvrdila si, že je to nebo."
"Tak je to nebo?" Spýtala som sa ešte raz.
"Nie, zlatíčko. Toto miesto je medzi nebom a zemou.." Povedal, keď som sa rozhliadala okolo. Wow. "Poď ukážem ti to tu." Chytila som otca za ruku a prechádzali sme sa po okolí. Rovnako ako za starých čias. Bolo to presne ako za starých čias.
"Toto miesto, je miestom, kde môžeš robiť čokoľvek. Kde môžeš byť to, čo chceš byť. Superstar, princezná alebo len jednoducho ty. Počasie je tu také, ako sa cítiš ty. Ako teraz. Počasie je dobré, je dúha, pretože si šťastná." Usmiala som sa. Som ohromená.
"Tak povedz mi princezná. Prečo si na seba dopustila? Prečo si na seba nedala pozor?" Spýtal sa potom.
"Nevedela som, čo sa stane, tati. Chcela som len pohladkať delfína a potom si už len pamätám, že som bola vo vode a bojovala o život. Stále som kričala, ale nikto ma nepočul. A potom..." Plakala som. Cítila som, že môj otec pristúpil ku mne a objal ma.
Z pohľadu Justina:
Pohľad na ňu bol bolestivý, ešte sa neprebudila. Doktor povedal, že jej stav je nestabilizovaný.
Sledoval som jej tvár, jej výraz.
Ostatní boli v kaviarni, jedli. Sadol som si vedľa nej.
"Kels je mi to tak ľúto." Zašepkal som a slzy sa valili z mojich očí. Dotkol som sa jej tváre dlaňou. "Prosím ťa prebuď sa. Prosím."
Boh si ju nemôže vziať, nie teraz. Mnoho ľudí ju potrebuje, predovšetkým ja. Aj keď viem, že ma nechce vidieť, no ja chcem vidieť len jej otvorené oči a široký úsmev. Nezaslúži si byť v takomto stave.
Povzdychol som si a rozhodol sa spať. Dnes mám koncert.
Z pohľadu Amber:Všetci boli bez života. Ugh! Je to len Kelsi.
Prečo tá baba skazila všetkým náladu? Všetci ju majú radi, prečo? Myslím, že je škaredá a nehovoriac o tom, že je to nula. Ja som desiatka.
Vstala som. Išla som do izby Kelsi a zaklopala na dvere. Viem, že ju tam Justin stráži.
Po niekoľkých minútach nikto neodpovedal, takže som pomaly otvorila dvere. Po špičkách som vliezla dnu a uvidela Justina, ako spí. Držal Kelsiinu ruku. Ugh!
Šla som na druhú stranu postele, kde bol monitor srdca. Pozrela som sa na ňu, škaredšie ako inokedy. Bola bledá. Mohla by byť taká navždy.
Nemala by sa vôbec prebudiť.
*******************************
OSPRAVEDLŇUJEM SA! VEĎ VY VIETE ZAČO! (dôvod prečo nebola tak dlho časť, som písala do skupiny, tak tam to môžete nájsť, nech tu tým nespamujem)
Čo si o tom všetkom myslíte? :O ...Vyjadrite sa do komentárov ♥ :)
Pre ďalšiu časť:
• 230 reads. ♥
• 73 votes. ♥♥
• 18 komentov. ♥♥♥Chcem sa poďakovať, za minuôú časť, kde bolo 600 reads, 100+ votes, 31 komentárov ♥♥♥♥♥ Vážim si to a ešte raz sa naozaj ospravedlňujem za meškanie:( ♥^^:)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...