Časť venujem Natálke :3 ♥ Príjemne čítanie ^^ ...
Z pohľadu Justina:
Potom čo sme sa dostali do oblasti ľudí môj pohľad smeroval nadol. Zdvihol som ruku a dal ju okolo jej pása. Cítil som ako stuhla. Pretočil som očami.
"Čo to robíš?" Zašepkala nahnevane.
"Herectvo."
"Nedotýkaj sa ma."
"Ako máme byť pár keď ti ani nemôžem dať ruku okolo pása?" Vybuchol som na ňu.
"No niektorý ľudia to nemajú radi." Uškrnul som sa a uchopil som ju ešte pevnejšie.
"No ja budem."
"Nebudeš." Vyprskla keď mi strhla ruku preč.
"Ty si nemožná." Zaťal som zuby keď som šiel pred ňou.
Z pohľadu Kelsi:No je mi to ľúto, ale ja nemám rada verejný prejav náklonnosti. A prepáčte mi za to, že som nechcela ponížiť samu seba. Pozrela som sa na neho neveriacky.
Prečo som sa vôbec do toho donútila?
Naozaj si neviem odpovedať. Sympatie myslím?
Zastonala som a len som išla za ním. Chlapec okolo dvadsiatky sa na mňa pozrel a venoval mi divný pohľad. Len som sa rozpačito usmiala a opäť nasledovala Biebra. Ako náhle sme tam boli , stále som cítila v atmosfére napätie.
"Hej ľudia! Ospravedlňujeme sa za náhle ospravedlnenie seba samého." Povedala som a ukázala na mňa a Justina. Prehodil cezo mňa svoje rameno, ako mohol?
Skvelé pozrite kde sme už boli, a teraz sa pozrite ako sa to rozpadá. Pozrite sa, pýtate sa prečo by sme nikdy nemohli byť pár? Pretože my sme vzájomne protiklady.Pokračovala som a pozrela som na Amber, ktorá si ma obzerala zhoda nadol. Zrazu som sa cítila tak sebavedomo.
"Takže uhmm...No, ja som Kelsi." Znovu som začala. "A ja som no..." Odkašľala som si. Nemohla som jednoducho povedať tie slová. "No … Uhmm …"
Nie je to niečo na čo som bola hrdá."Je to moja priateľka." Pokračoval Justin keď obmotal ruku okolo pása, znova. Stuhla som. Znovu. Bol tam pocit nepohodlia, zakaždým keď sa ma dotýka. Cítim sa divne. A necítim žiadne motýle lietajúce okolo môjho žalúdku. Cítim sa zle, ako by som chcela zvracať.
Z rohu moje oči uvideli Ryana a Chaza ako im padla sánka. Pozrela som na nich a dala im Vysvetlím - vám - to - neskôr pohľad. Videla som Amber ako sa na mňa usmiala aj keď v jej úsmev hovoril, že som sa jej nepáčila.
"Ty si Justinová priateľka?" Presne. Pozrela som na Amber, jej tón hlasu upútal moju pozornosť. Spôsob jej hlasu bol trochu ako, že nemôže uveriť, že som vlastne Biebrové ...nemôžem to proste povedať, okay?
Medzitým jej chlapec, ktorý stal vedľa nej držal svoj pohľad na mňa. Jeho blond vlasy prehodil na stranu a modrými očami ma uprene pozoroval.
Naskakovala mi z neho husia koža a tak som sa pozrela inam."Áno je." Bola som prekvapená keď zasiahol Ryan.
"Oh. Tak ja som Amber. Justinová..." Pozrela sa na Biebra a hovorila mu niečo čomu nerozumiem. Sledovala som jej oči, pozerala sa smerom k Justinovy a zistila som, že on sa díva na mňa. Nikdy som si nemyslela že budeme pri sebe tak blízko, cítila som jeho dych, a tak pod návalom horúčavy ktorá mnou prešla som sa pozrela dole. Amber si odkašľala keď to videla. Pozrela som sa na ňu. "Som jeho bývalá priateľka."
"Hej. Ja viem. Povedal mi o tebe toľko." Odpovedala som. Zdvihla obočie a ja som sa len na oplátku usmiala.
"No to je uhmm...Caleb, môj priateľ." Amber pokračovala ako keby som nepovedala ani slovo a ukázala na strašidelného chlapca vedľa nej.
"Ahoj." Pozdravila som ho.
"Dobrý deň." Usmial sa.
"Tak my musíme ísť, Justin má dnes koncert." Chaz prehovoril. "Tvoja mama nám volala." Informoval Justina.
"Dobre. Takže chceli by ste ísť dnes večer na môj koncert?" Spýtal sa Justin na pár pred nami.
"Áno, určite." Odpovedala Amber.
"Uvidíme sa neskôr. Bolo pekné ťa znova vidieť Amber." Justin vzal ruku preč z môjho pása --- čo spôsobilo, že som sa trochu uvoľnila --- a objal Amber. Ona mu to vrátila. Po niekoľkých sekundách sa obaja stiahli.
"Bolo príjemne stretnúť sa s tebou Kelsi." Otvorila náruč k objatiu a aj som ju nemotorne objala. Než som sa odtiahla niečo mi zašepkala "Radšej si váž bohatstvo čo máš teraz s Justinom ty suka, pretože skôr alebo neskôr sa doplazí späť ku mne." (:O Tej piče Amber ide len o prachy! :O)
Keď sa odtiahla pozrela som sa na ňu. To dievča!
Ona mala nervy. YEAH!
Podceňuje ma. Ale viete čo? Som Kelsi Blair.
"Uvidíme." Posmešne som sa na ňu pozrela.
"Čo je?" Spýtal sa Justin keď sa pozrel na mňa a potom smerom k Amber, ktorá mala úsmev a bola pripravená začať súťaž. No viem, že moja a Justinova hra sa na chvíľku odkladá, ale toto beriem za novú a mať za konkurencia dievča ako je ona.
Neskrotí ma.
"Nič." Zamrmlala som keď som sa pozrela na Justina.
"Tak poďme zlato." Prikývla som. Počkať, zlato, čo?!?!?!
Ja, Justin, Ryan a Chaz sme sa pobrali preč keď som počula ako Amber zakričala moje meno. Otočila som sa a pozrela na ňu.
"Uvidíme sa neskôr, B" Žmurkla. Dostala som B ako Bitch (Suka).
Ušknula som sa. "Ty tiež S." Tiež som žmurkla. "S" ako Slut (štetka). Dala mi zmätený pohľad a to nie len, že je S ale je tiež aj D ako hlúpa (dumb).
Čo to všetko znamená?" Počula som Justina premýšľať."Čo je čo?" Spýtala som sa ako obarená.
"Čo jeto B? A S?"
Usmiala som sa. "Krásna a Sexi?" (B - Beautiful , S - Sexy)
"Aha." Pokrčil ramenami. "Dievčatá."
Venovala som Amber pohľad a zistila som, že sa na nás stále pozerá, obočie mala nadvihnuté a ruky mala založené na prsiach.
MYSLÍM, ŽE TO BUDE STÁŤ ZA TO.
*************************
Dúfam, že vám nevadí, to s tými písmenkami, ale nechcela som ich meniť, lebo to by bolo divné, že ty S - ako suka ...a ty Š - ako štetka. Tak som to nechala v anj. ale máte tam k tomu preklad aj vysvetlenie :D Snáď ste z toho vyšli :D :)
Hm ..O.o Takže zisitli sme, že Amber je zlatokopka nečakané :D Čo myslíte? Čo sa udeje na koncerte? Prichystá Kelsi niečo? Alebo Amber?
A ako sa k tomu vyjadria Ryan & Chaz? - to v ďalej časti.
Pre ďalšiu časť:
• 100 reads.
• 28 votes.
• 10 komentov. :)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...