Časť venujem Sandre ^^♥ ↑ Príjmené čítanie...:3
Z pohľadu Kelsi:
Ja to nevydržím.
Amber a Caleb boli vystavení a blokovali každého v zákulisí alebo možno blokujú všetkých ľudí na svete. Nemajú žiadnu dôstojnosť? Vidím Calebovú ruku pod jej tielkom.
Chcem zvracať.
"Ach Bože." Zamrmlala som keď som sa otočila preč od nich.
"Hovor mi o tom." Povedal Ryan čisto znechutene.
"Myslíte, že ešte dýchajú?" Objavil sa Justin.
Pozrela som sa na neho. "Pokiaľ viem Bieber, si ešte horší ako oni."
Zamračil sa na mňa. "Spôsob ako zaobchádzaš s tvojím chlapcom. Uf." Zdvihla som na neho prst.
"Môj falošný priateľ. A Amber a Caleb majú plne ruky práce, takže nemusíme konať." Vysmial sa. Z haly počujem rev, jasot a výkriky ľudí, ktorí sa prišli pozrieť na Justina Biebera.
"DOBRE VŠETCI!" DJ zajasal. "STE VŠETCI PRIPRAVENÝ NA JUSTINA BIEBRA?" Dav šalel. Odpočítavanie začalo a fanúšikovia odpočítavali spolu s ním.
"DESAŤ!"
"Nazývaš sa herečka? Nikdy ňou nemôžeš byť Blair. Najhoršia herečka akú som kedy videl. A ja som si myslel, že si dobrá vo všetkom." Pokrútil hlavou zatiaľ čo mal na tvári stále falošný úsmev. Pozrela som sa na neho. Vedela som, že ma s tým vždy bude napádať a nikdy s tým neprestane kým nebude spokojný."Deväť!"
"Justin na 5 buď pripravený." Mark s kučeravo čiernymi vlasmi jeden človek z Bieber teamu ho informoval. Bol menší ako Justin, ale stále vyšší ako ja.
"Osem!"
"Budeš prekvapený ako zahrám herečku." Odpovedala som. On zdvihol obočie a založil ruky. Toto zachytilo Ryanovú a Chazovú pozornosť.
"Sedem!"
"Určite?" Namietal Justin.
"Šesť!"
"Len počkaj a uvidíš Bieber."
"Päť!"
"Poď Justin!" Zakričal Mark.
Justin sa na mňa uškrnul. "Po koncerte." Potom zmizol.
"Čo chceš urobiť Kels?" Spýtal sa Ryan a na perách ťahal úškrn.
"Štyri!"
Pokrčila som plecami. "Úprimne povedané, nemám potuchy."
"Tri!"
"Poďme hovor! Ja viem, že to vieš." Chaz trval na svojom. Obrátila som očami.
"Dva!"
"Tak čo je to?"
"JEDEN!" Počula som ako fanušíkovia zavyli do ohlušujúce kriku celé toto miesto a potom som počula ako sa celým štadiónom rozliehal Justinov hlas.
"Vstaň úžasná falošná priateľka." Pokrčila som ramenami ako by to nič nebolo.
--------------
"No ták, poďme ho sledovať z publika." Navrhol Ryan ako som stála u čokoládovej fontány."Ty choď." Odpovedala som keď som zjedla ďalší čokoládový muffin. Videla som ako Chaz pretočil očami, ale ja som sa tým nezaťažovala, momentálne som bola na mojom šťastnom mieste.
"Poď." Zamrmlal Ryan a začal ma ťahať, čo spôsobilo, že mi spadol muffin.
"Hej!" Nahnevane som zajačala. Snažila som sa dostať preč z jeho zovretia alebo bolo mi to k ničomu. "RYAN!" Znovu som zakričala, ale ani sa na mňa nepozrel. "Nenávidim ťa." Zamrmlala som pod mojim dychom ako sme už boli v publiku. Fanušíkovia boli blázni, kričali sem a tam. Ja proste nenachádzam ani jeden dôvod prečo z jeho stretnutia robia takú vedu. Mám namysli ten plač, krik keď ten chlapec nevie ani vysloviť slovo "brilantné" správne.
"JUSTIIINNNNN!"
"VEZMEŠ SI MA?!?!?!" Mykla som sa. Prečo sa s ním chcú vydať? Dívala som sa na chlapca ktorý práve dokončil svoju pieseň "One Time".
"BUDEME MAŤ SPOLU DETI!!!"
Ach Bože. Toto ma úplne zložilo. Zasmiala som sa čo spôsobilo, že som si získala mnoho pohľadov, vrátane Ryana a Chaza. Len som na nich pretočila oči a pokračovala v smiechu.
Ďalšia pesnička začala a dokonca som ju aj poznala, bola to "Somebody to Love" Prasa Ft. Usher. Držte sa! Usher je tu?!?! Zdvihla som hlavu aby som sa pozrela na javisko, ale videla som tam len Justina ako spieva sám. Ushera som nevidela ani v zákulisí.
"Sklamanie." Zamrmlala som. Nevnímala som to, že ma niekto mohol počuť. Po prvé, hudba sa niesla cez celý štadión a po druhé každý venoval svoju pozornosť prasaťu, o ktorom viem, že si užíval každú sekundu. V myšlienkach som prevrátila oči.
"Vieš že on je naozaj dobrý." Povedal Ryan a pozrel na mňa.
"Možno? Ale videla som aj lepších." Opáčila som.
"Ja to nechápem!" Zakričal tentoraz. "Ty ho nenávidíš! On ťa nenávidí! Ja ani neviem prečo sa obidvaja navzájom nenávidíte!"
Ukázala som k uchu a zamrmlala. "Nepočujem ťa, prepáč!" Pretočil na mňa oči a svoju pozornosť znova venoval "Justinovy Bieberovy". Povzdychla som si podráždene. Dala som si slúchadlá na uši a pretočila to na najvyššiu hlasitosť, bolo to k ničomu. Stále počujem ten zvuk, ale...
POČKAŤ.
Bola som chytená ochrankou a všetci sa na mňa pozerali. Čo? Dala som si dole slúchadlá a otočila som sa, že snáď dôvod bol človek za mnou čo chytil ich pozornosť, ale mýlila som sa.
Veľmi zle.
"Uhhh...Kelsi?" Počula som ako Ryan zamrmlal.
Otočila som sa k nemu. "Čo je?" Vyprskla som, nechcela som žiadnu pozornosť.
"Pozri sa na javisko."
Preniesla som svoj zrak na javisko a bol tam Justin...
...Díval sa na mňa, nespieval.
A potom som videla ako sa uškrnul.
ZABIJEM HO!
********************************
Takže ešte dnes jedná časť kedže ste spoločne splnili podmienky^^ Šikulky:3 :D
Tak čo myslíte? Čo sa bude diať ďalej? Vracáme sa späť k pomstám? Ale veď majú dohodu nie? Hm? A čo chce urobiť Kelsi po koncerte? Ako chce ukázať Justinovy, že je dobrá herečka? O.o - viac v ďalej časti :)
Pre ďalšiu časť:
• 100 reads.
• 30 votes O.o
• 10 komentov :)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...