Časť venujem Anie^^...Príjemné čítanie...♥
Z pohľadu Justina:
Rozhodol som sa, že si vymením nohavice keďže som v mokrom. Vošiel som do izby a chystal som sa ich vyzliecť keď som počul povedomí hlas za mnou.
"Ešte raz vďaka Bieber."
"Rado sa stalo Kelsi." Otočil som sa a videl Kelsi opretú o rám dverí. Slnko zasahovalo jej vlasy a jej vlasy to robilo lesklé a prirodzené. Mala v očiach iskru. Jej pery sa rozšírili, ale ako keby nechcela ukázať svoj nádherný veľký úsmev. Bez premýšľania...som prišiel k nej omotal som okolo nej ruky a silno som ju objal.
Z pohľadu Kelsi:Išla som hore povedať pánovi prasiatku, že raňajky sú pripravené a ešte raz sa poďakovať. Prišla som hore a oprela sa o rám dverí.
"Ešte raz vďaka Bieber."
"Rado sa stalo Kelsi." Potom sa pozrel na moje vlasy, oči a potom na pery. Nemala som tušenie na čo myslí...Potom náhle prišiel a objal ma??
"Uh Justin?" Trochu sa odtiahol od objatia, ale stále mal svoje ruky okolo mojich ramien aj okolo pása.
"Čo?"
"2 veci...Prečo si ma objal? A raňajky sú hotové."
"Len som cítil, že to chcem, myslím." Usmial sa.
"Uhmm okéj? Ale teraz už môžem ísť?" Spýtala som sa s úsmevom.
"Jasné. Ale nezabudni, že dnes sa stretneme s Amber!" Povedal so širokým úsmevom. Povzdychla som si a trošku sa zhrbila.
"Hurá! Som nadšená!" Povedala som sarkasticky.
"Sľúb mi, že budeš milá!"
"Justin, jedná vec, ktorú by si mal vedieť je, že nedodržujem sľuby!" Zvlášť keď sa to týka jej.
Z pohľadu Justina:A odišla. Zavrel som dvere a ľahol si na posteľ. Povedal som. "Si zamilovaný do Kelsi a ty to vieš!" Ale prečo? Milujem Amber! Teda myslím. Ugh!
Z pohľadu Kelsi:Opustila som prasa a smiala som sa na tom aká úžasná som! Haha. Chaz a Ryan mi už dali mini kameru na okuliare a funguje to! Pracovali na tom dosť tvrdo. Musia Amber veľmi nenávidieť!
*V aute*
"Tak kam ideme?" Spýtala som sa.
"Myslím, že sa to volá Red Rock Beach." Povedal Justin.
"Cool." Povedali Ryan a Chaz v rovnakom čase. Zastavali sme pred domom Amber.
"Kelsi môžeš ísť po Amber?" Spýtal sa Justin.
"Prečo ja?"
"Prosííííím." Prosil Justin. Nahodil šteňací pohľad a awwww bolo to roztomilé. Počkaj...nenaleť na to....Nenaleť na to!
"Dobre." Naletela som. Ryan a Chaz do mňa pichli, lebo som zabudla okuliare s mini kamerou. Vystúpila som z auta a smerovala ku dverám Amber. Zaklopala a otvorila som dvere.
"Len---och to je tá suka!" Ugh! Chcem ju uškrtiť! Upokoj sa Kelsi.
"Všetci na teba čakáme v aute, Am." Falošne som sa usmiala a skryla hnev.
"Nehovor mi tak, ty jeden bezcenný človek, blbka! Len Justin ma tak volá!!" Ja ju zabijem! Ja ju zabijem!
"Prepáč Am-BER!"
Išli sme k autu a Amber nasadla na sedadlo spolujazdca kde som sedela ja!
"HEY! Ja som tam ...." Justin sa na mňa pozrel. Ugh! "Dobre sadnem si k Ryanovy a Chazovy." Zamrmlala som. S Chazom a Ryanom sme medzi sebou šepkali. Teraz hovorili asi o športe, jedle, dievčatách, jedle a o nezmysloch. Kým ja som len oddychovala s položenou hlavou na okne.
Z pohľadu Justina:Pozrel som sa na Kelsi a vyzerá zúrivo! Zaujímalo by ma čo sa stalo keď Kelsi šla po Amber.
"Môžeme zastaviť na benzínke? Musím sa napiť. Som smädná." Povedala Amber.
"Dobre." Zabočili sme na benzínku. Ako náhle Amber vyšla z auta Kelsi začala kričať.
"AHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!" Všetci sme sa na ňu pozreli.
"Nenávidím ju! Nenávidím ju! Nenávidím ju!" Kričala.
"Čo urobila teraz?" Spýtal sa Ryan.
"Opýtam sa ťa to. Som bezcenný človek, blbka a suka?"
"Toto nepovedala." Povedal som.
"Nebol si tam, ty idiot!" Skríkla na mňa.
"Kelsi upokoj sa!" Povedal Chaz.
"Potrebujem na vzduch." Otvorila dvere auta a zabuchla ich naozaj silno. Ryan a Chaz sa na mňa pozreli.
"Čo?!?!"
"No čo myslíš?!"
"Fájn." Vystúpil som z auta a hľadal som Kelsi.
************************
Takže časť:) )...Dúfam, že sa vám časť páčila. A čo myslíte ako to bude pokračovať? Čo povie Justin Kelsi? Ako zareaguje Kelsi na to, že Justin šiel za ňou? A čo Amber? Čo im ešte urobí? Uvedomí sa konečne Justin alebo bude stále zaslepený "láskou" k Amber? - to v ďalšiach častiach :)
Ďakujem za krásne komenty a votes♥ Aj reads. :D A konečne prázdniny ^^♥ Vianoce ♥ Atmosféra ♥ Kľud ♥ Pokoj ♥ Žiadna škola ♥ Teraz myslím, že časti budú častejšie :) :D Ak splníte podmienky tak aj dnes ešte, ale momentálne idem pomáhať mamke piecť :3 Čiže keď prídem a budú splnené podmienky, tak vám ešte preložím jednu časť :) Ĺúbim Vás:*
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 32 votes.
• 12 komentov. :)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...