Časť venujem Miške:) ♥ Príjemné čítanie...^^
Z pohľadu Justina
Odišiel som z jej izby a počul som ako zabuchla dvere a potom plakala. Cítil som sa hrozne.
Nikdy som sa takto necítil pre dievča. Ja ...Ja ju milujem.
Išiel som do svojej izby, tresol som dverami a vzlykal. Cítil som sa úplne príšerne. Ale nakoniec som zaspal.
Z pohľadu Kelsi:Počula som ako zabuchol dvere ale potom som už nič nepočula, pretože som plakala dosť silno.
Nakoniec som zaspala pri dverách. Plač vás naozaj môže unaviť.
Prebudila som do zvuku kriku a plaču. Pozrela som sa hore a uvidela...Justina?? Čo sa tu stalo? Myslela som si, že som bola vo svojej izbe? Ako som skončila na gauči?
"Ehm...Ahoj?"
"Och môj Bože! Ty si nažive." Objal ma tak pevne, že som nemohla dýchať. Ale milovala som tento moment.
Potom som si spomenula, že bol s Amber...a odtiahla som sa.
"Čo sa stalo?" Spýtala som sa.
"No po našom "rozhovore" si zaspala do hlbokého spánku. Ja som zaspal tiež, ale keď som sa zobudil išiel som ťa pozrieť či si v poriadku. Zaklopal som niekoľkokrát a nakoniec som otvoril dvere a videl som ťa nehybne ležať na zemi!"
"A potom som vstúpil do tvojej izby a videl Justina zhrbeného nad tebou ako sa ťa snažil prebudiť, ale ty si sa ani nepohla. A on dostal strach, začal panikáriť a plakať..."Justin prerušil Chaza tým, že mu dal na ústa ruku.
"A keď všetci prišli domov, tak sme ťa preniesli na pohovku, potriasli s tebou a potom si sa konečne zobudila." Skončil Justin.
"Chcel som ti dať CPR (to je prvá pomoc keď dostanete infarkt, máte chorobu so srdcom na čo môžete zomrieť, alebo také niečo) , ale Pattie povedala, že to nie je nutné." Povedal Ryan.
"Wow. Spala som naozaj dobre, ale...Počkať! Myslela som si, už spolu viac nebudeme hovoriť!" Pozrela som sa na Justina.
"No, myslím, že som zabudol." Povedal Justin a pozrel dole. Povzdychla som si a usmiala sa.
"Tak na to zabudneme a necháme to za nami. Poď sem Bieber." Otvorila som ruky k objatiu. Obaja sme sa pevne objali a vtedy som cítila len všetko dobre.
"Awwww..."
"Och, to bolo len kamarátke objatie! Vy potrebujete tiež objať!" Zasmiala som sa keď som objala Ryana, Chaza a Pattie.
"A čo moje objatie?" Sťažoval sa Justin.
"Ty si už jedno mal."
"Môžem mať ďalšie? Je mi smutno." Justin našpúlil pery. Aww...Bol tak sakramenstky roztomilý!
Naklonila som sa pre objatie, ale rýchlo som sa odtiahla. Potom Justin spadol na zem. HAHA!
"Máš to mať." Povedala som ako som sa smiala.
"Och...na ňu!"
Zajačala som a bežala som do svojej izby. Justin mi bol priamo pri pätách. Práve som sa chystala zatvoriť dvere, ale Justin behal rýchlo.
Z pohľadu Justina:"Uf! A mám ťa!" Povedal som kým som sa smial a lapal po dychu. Chytil som Kelsi v páse a hodil si ju cez rameno.
"Daj ma dolu!" Vykríkla.
"Nikdy!"
"Fájn, chceš mať niečo s ramenom?" Ugh! To nie je fér!
Položil som ju na zem, ale stratila rovnováhu. Padala, ale chytil som ju.
"Oppss...Prepáč."
"Máš šťastie, že som tu." Usmial som sa. Chvíľu bolo ticho. Pozrel som sa jej priamo do očí. Jej krásne veľké hnedé oči. Snažila sa uhnúť pohľadom, ale neurobila tak. Myslím, že som bol príliš neodolateľný.
Má najkrajšie oči.
Takto sme boli dosť dlho a potom som si uvedomil, že moje ruky boli stále na jej bokoch. Ale bolo mi to jedno.
Po chvíli prerušila ticho.
"Ehm...uhmm...myslím, že mám hlad, áno...tak maj sa!"
Vykĺzla mi zo zovretia a vybehla z miestnosti. Ja som tam stál a díval sa ako odišla.
Potom som si spomenul.Dnes mám koncert!!!!!!!!!!!!
Oh do riti!*********************************
Tak dneska 3 :D Možno žéééééééééé, ale neee:DD už štvrtá ne :D:D Možno! :D Okéj čo hovoríte na túto časť ? :3 Všetky ste boli také smutné, že zase to nikam nevedie a čo si myslíte teraz? :3 ^^ ♥
- Ako myslíte, že bude pokračovať vzťah Justina a Kelsi? Ale aj Justina a Amber? A dokonca aj Amber a Kelsi?
- Začne už medzi nimi niečo alebo sa ešte niečo stane? - to v ďalších častiach :)
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 33 votes.
• 13 komentov :)
(Ďakujem za minulé komenty ^^♥ Vďaka nim máte 3 krát na deň časť :)♥)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...