Časť venujem Vany :** ♥♥♥♥ LOVE YOU:* .........Príjemné čítanie......:3
Z pohľadu Kelsi:
"Kelsi Blair. Milujem ťa." Zaskočilo ma to. No naozaj. Vyrazil mi dych.
Nikdy by som si nepomyslela, že príde tento deň.
Mám na mysli tie posledné roky. Čo všetko sme robili. Bolo to len hádanie a hádanie.
Vždy tu je to ‘Nenávidím ťa.‘ nie ‘Milujem ťa.‘.
Vždy je to prasa a škrata.
Nebolo to Kelsi a Justin.
Kelsi a Justin. Hmm... povzdychla som si. Hľadala som svoj hlas.
"Takéto niečo nesmie byť jeden z tvojich vtipov, Justin." Uškrnula som sa.
"Kelsi? Vážne? Snažím sa byť vážny. Snažím sa aby všetko bolo dokonalé. A ty si z toho všetkého zoberieš, že je to vtip?" Povedal nahnevane. Len som sa na neho pozrela. Stretli sa nám oči. Tento chlapec vedel ako dostať dievča do rozpakov. "Tú pieseň som hral pre teba. Bola priamo z môjho srdca. Predtým som to nikdy nespravil. Poznám ťa..." Prerušila som ho bozkávaním na pery. Najprv nespolupracoval. Asi bol v šoku alebo čo, ale po pár sekundách mi to už opätoval späť. To bozkávanie bolo zvláštne. Neviem prečo, ale je to také zvláštne. Je to veľmi úžasné. Po niekoľkých sekundách sme sa obidvaja odtiahli. Díval sa na mňa s úsmevom a ja som sa usmiala tiež.
"Vieš na chlapca ako si ty, tá pieseň bola dobrá." Doberala som si ho. Zdvihol obočie.
"Dobrá? Plakala si Kels, musela byť skvelá."
"No nie je skvelá. Bola viac než úžasná." Usmial sa.
"Uhmm...Kels? To ... zn...znam....znamen...znamená......?" Pozrela som sa na neho a postavila sa.
"Znamená čo?"
"Ty a ja."
"Pri mori?"
"Kelsi!" Usmiala som sa.
"Viem čo myslíš Justin." Zasmiala som sa.
"Takže?" Vstal.
"Uvidíme či ma chytíš. A potom kto vie? Možno budem tvoja." Povedala som a začala utekať.
Z pohľadu Justina:Začala utekať.
Hm...to by malo byť jednoduché.
Párkrát som ju zachytil, ale vždy utiekla.
Nechal som ju bežať niekoľko minút až som ju začal prenasledovať.
Kelsi, budeš moja.
"Mal si ma začať naháňať pred pár minútami, Bieber!" Vykríkla, keď utekala preč.
"Blair vieš, že som rýchlejšie než ty." Zakričal som späť.
"Tak sa poďme pozrieť čo je v tebe." Začala utekať ešte rýchlejšie. Wau! Takto ešte nebehala.
Stále bežala rýchlejšie a ja som ju stále naháňal!
Poď Bieber, dáš to!
Po niekoľkých minútach som ju stále nemal. Do riti!
Zastavil som sa a dýchal trocha vzduch.
"Vzdávaš sa Bieber?" Počul som ako hovorí pár metrov odo mňa. Nepovedal som ani slovo a spadol na kolená. Dýchal som stále ťažšie.
"Justin? Si v poriadku?" Jej hlas sa blížil ku mne. Nádych, výdych.
"D....Dýcha....s...sa...m....mi...t...tak....ť..ťažko..." Povedal som keď som bol pripravený chytiť ju. Postavila sa vedľa mňa. Skóre! Si moja.
"Hej, si v poriadku?" Vstal som a chytil ju za pás.
"Teraz si moja Blair."
"To nie je fér Bieber." Povedala našpúlene. Zasmial som sa.
"Bejb, ak chceš mať niečo čo naozaj chceš. Urobila by si pre to všetko nie?"
"Ale mohol si mať bolesť v krku alebo tak. Ale ty si šikovný a stojíš mi za to všetko." Široko som sa usmial. Šťastne som ju objal.
Z pohľadu Kelsi:Justin ma objal a ja som ho objala späť.
"Si iná..." Trochu som sa odtiahla. Justinové ruky boli na mojom páse a moje boli okolo jeho krku. Zdvihla som obočie. "Si iná ako dobre iná." Povedal pri pohľade do mojich očí. "Ty si to dievča s ktorým som nikdy nechcel byť. Ty si tá škrata, ktorá bola šťastná, že mi ničila život. Ale to bolo predtým. Teraz si to dievča, ktoré mi ukázalo, čo znamená naozajstná láska a ty si to dievča, ktoré stojí za to aby som ju miloval." Slza mi vyskočila z oka von. Otrel ju preč a svoju tvár priblížil viac ku mojej. Jeho oči žiarili ako by sa ma snažil zhypnotizovať.
"Si sladký, Justin."
"No už mi to pár ľudí povedalo." Uškrnula som sa. Zobral a držal obidve moje ruky.
"Len mi sľúb, že nezlomíš moje srdce, Justin."
"Sľubujem."
"Beriem ťa za slovo Bieber." Usmial sa. Viem, že sľuby sú na to aby sa porušovali, ale budem Justinovy veriť.
Začali sme so snažením zničiť si navzájom životy.
Naše mamy si mysleli, že to bolo zlé, ale my sme zrejme mysleli že to bolo milé.
Dostávanie toho druhého bol náš obľúbený koníček.
A teraz sa začína náš príbeh lásky.
Dúfam, že to neskončí zlomeným srdcom a trápením. Pretože vtedy by sme sa vrátili späť do starej Kelsi a starého Justina.
*************************************
♥ Sú spolu ♥ Oficiálne ♥
- názory?
- pocity?
- čo si o tom myslíte?Pre ďalšiu časť:
• 120 reads.
• 40 votes.
• 14 komentov :)
(ĎAKUJEM za minulé komenty :3 ♥♥ Ľúbim vás všetky :* :3 )
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...