Časť venujem Izabel :3...Príjemne čítanie....^^
Z pohľadu Justina
" Tak, počula som koľko tu máte zábavy..." Ukázala na mňa. "Tak som sa rozhodla prísť a tráviť viac času s Pattie! Takže ďalšie 3 mesiace budeme tu!" Povedala Kathy. Skočil som na posteľ a predvádzal môj tanec šťastia. Áno! Budem tráviť viacej času s Kelsi. To je jednoducho skvelé!
"Jupíí!"
"Jupíí?! Justin...naozaj?" Spýtala sa Kelsi.
"Čo je? Keď som šťastný robím divné veci."
"No, tak by sme nemali Justina viac robiť šťastnejším. Kto vie aké divné veci by robil ďalej." Pretočil som oči na Kelsi.
Počul som ako sa Kathy zasmiala.
"No deti, idem priniesť svoje veci dovnútra. Kelsi nechceš mi pomôcť?"
"Áno pane." Kelsi ticho povedala.
"Čo?"
"Povedala som, áno mami." Kelsi je naštvaná. To je jasné.
"Tak dobre." Kathy išla dole zatiaľ čo sa Kelsi zvalila na posteľ.
Z pohľadu Kelsi:Moja mama išla dole a tak som sa rozhodla, že sa zvalím na posteľ.
"Čo sa deje Shawty?" Spýtal sa Justin.
"Moja mama je tak otravná! Ale milujem ju. Myslím, že asi čítala článok o tom ako ma miluješ a išla hneď na prvé lietadlo aby ma uchovala v "bezpečí." " Vzdychla som si.
"V bezpečí? Samozrejme, že ťa chráni. Ale prečo by si ona myslela, že by som ti ublížil?" Justin naozaj? Pozrela som sa na neho a čakala kým mu dojde skutočný význam toho "bezpečia", ale on sa na mňa len pozeral. Bolo to ako keby sme boli na súťaži civenia.
"Si naozaj tak sprostý Justin?! Chce sa uistiť že zostanem "poctivá" až do svadby!!!" (aby bola panna, kto nepochopil)
"Ohhhhhh......už mi to došlo."
"Si tak pomalý." Zasmiala som sa.
"Taaak." Povedal a zvalil sa na posteľ vedľa mňa. Pozerali sme na strop.
"Taaak." Povedala som a potom nastalo trápne ticho.
"Kelsi..." Začal Justin. "O tom čo som povedal....Ja naozaj...."
"KELSI GERTRUDE BLAIR! Zdvihni ten svoj zadok a nech tu budeš do 3 sekúnd alebo pôjdeme rovno domov!" Zoskočila som z postele a hneď išla dolu.
Z pohľadu Justina:Chcel som povedať Kelsi že ju naozaj ľúbim, ale jej mama nás prerušila. Milujem Kathy ako mamu, naozaj, ale no tak!
Kelsi zoskočila z postele a zišla dole.
"Sakra! Kelsi vec je taká, že ťa naozaj ľúbim a viem, že si zmätená a pravdepodobne trocha mimo, ale milujem ťa!!!" Povedal som sám sebe. Ugh! Musím byť pripravený na ľudí ako Kathy.
*O 2 hodiny neskôr*
Z pohľadu Kelsi:Ugh! Moja mama je tak nepríjemná! Vážne! V kuse ma dirigovala a choď tam a tam a tam a potom tu a potom tam!
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...