Ćasť venujem (ch)Kristínke^^ Príjemné čítanie........♥
Z pohľadu Justina:
Keď som videl ako sa jej úsmev zamračil vedel som, že hovoriť o Amber sa jej nepáči.
"Čo sa stalo medzi tebou a Amber?" Povedal som keď som si sadol vedľa nej. Pozrela dolu a mlčala. "No tak povedz mi to." Naliehal som. Počul som ako si povzdychla.
"Naozaj poznáš Amber...tak dobre?" Povedala zatiaľ čo stále hľadela dolu.
"Samozrejme...veď som bol jej priateľom." Povedal som a pozrel na ňu.
"Poznáš ju viac? Mám na mysli, poznáš ju aká je vo vnútri?" Spýtala sa a pozrela mi priamo do očí.
"Áno." Povzdychla si a znova sa pozrela dolu.
"Justin...Ja...Ja...nemám ju rada." Zašepkala.
"Prečo? Myslím, že je milá..." Pozrela na mňa.
"Milá?! Usmiala sa na mňa kým predstierala, že je v bolestiach zatiaľ čo ty si ju objímal! Tomu to ty hovoríš milé?! Dokonca ani Ryan a Chaz ju nemajú radi." Len som sa na ňu pozrel a povzdychol som si.
"Ty len---" Prerušila ma.
"Ja len čo? Nepoznám ju tak ako ty?! Justin, ona všetko predstiera! Čo to nevidíš?!" Nechcel som nič povedať. "Ugh! Vypadni!"
"Počkaj, prečo?"
"Tak von!" Vstala, išla k dverám a otvorila ich.
Vstal som a vyšiel von za dvere, kým som sa stihol otočiť, zabuchla ich a zamkla. Skĺzol som dole a povzdychol si. Ugh! Stále sa na mňa hnevá! Počul som niečí plač. Kelsi. Stále ju to bolí psychicky aj fyzicky. Ja som taký idiot!
Z pohľadu Ryana:
S Chazom sme bojovali o to, kto dostane poslednú sušienku.
"No tak kámo, daj mi ju." Povedal som, zatiaľ čo som sa ju snažil vyťiahnúť z Chazovej ruky.
"Ty vole, ty si zjedol viac sušienok, než ja."
"Ako to môžeš dokázať?"
"Neviem možno že tak, že to tak naozaj bolo."
"Pekná úvaha, vole. Daj mi to."
"Nie, to je tak nefér, ak ti to dám budem hladný."
"Poďme Chaz. Vieš, život je nefér. Takže mi to daj."
"Nie." A potom ju zjedol. Nenávidím ho! Som hladný!
"Ty vole, ak Pattie kúpi ďalší balíček sušienok, tak sa s tebou nepodelím." Povedal som.
"Dobre."
"Dobre. Znieme ako Justin a Kelsi."
"Keď už hovoríme o Justinovy." Ukázal na chlapca, ktorý sedel pri izbe Kelsi. Obaja sme šli k nemu.
"Čo si urobil tentoraz?" Spýtal som sa ho. Pozrel na nás.
"Ušlo mi niečo?" Povedal.
"Čo tým myslíš?" Povedal som s Chazom naraz.
"Amber?"
"Ty vole, ty si úplne zaslepený? Veď to je bláznivá baba!" Povedal Chaz.
"Justin si slepý alebo čo?
"Nie."
"Tak prečo ju nevidíš takú aká v skutočnosti je?"
"Ja neviem Ry. Ale jej skutočnosť je jediné čo vidím."
"Ty vole! Prebuď sa a pozri aká suka je." Povedal Chaz. Takmer to zakričal.
"To nie je."
"Ty vole, Justin! Ona ťa podvádzala!" Keď som videl bolesť v Justinových očiach, ľutoval som, že som to povedal. Ale potrebuje prebudiť.
"Potrebujem premýšľať." Vstal a išiel do svojej izby.
Musí hlboko a rýchlo popremýšľať skôr než výjde plán Amber. Ja vlastne ani neviem aké sú jej plány, ale viem, že to povedie len do jednej veci.........byť znova Justinová priateľka. Nedovolím aby sa to stalo. Ona si ho nezaslúži.
"Potrebujeme pomoc." Povedal som Chazovy.
"Pomoc?"
Zaklopal som Kelsi na dvere.
"Pohádali sa."
"Viem." Pokračoval som v klopaní.
"Myslíš si, že ona pomôže?"
"Možno?"
"Kto je to?" Vykríkla Kelsi.
"Ryan a Chaz."
"Čo chcete?" Povedala.
"Potrebujeme pomoc." Otvorila dvere.
"Pomoc?"
"Áno. Potrebujeme pomôcť." Vošli sme do jej izby a zamkla dvere. Môžeme začať.......
*************************
Okéj skôr sa nedalo..:) :D Snáď to teraz ešte niekto prečíta ^^ :) Tak čo myslíte ako to bude pokračovať ? :) Dostane Justin rozum? Dá si povedať? Alebo bude zaslepný láskou? A uverí zákernej Amber? Uvidíme♥ A čo Kelsi? Plakala. Prečo myslíte? Pre žiarlivosť? Alebo pre to, že jej Justin nechcel uveriť? A čo majú v pláne Ryan a Chaz? Pomôže im s tým Kelsi? - to v ďalších častiach...:)
- a autorka sa asi 12345x ospravedlnila za krátke časti, ale nemohla kvôli školským povinnostiam, ktoré mala :)
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 31 votes
• 11 komentov :)
(a ďakujem za minulé komentáre..♥ Úžasné ako vždy ^^:*)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...