Časť venujem Zuzke^^♥ ....Príjemné čítanie :)
Z pohľadu Justina:
"Vieš, tvoje zmeny nálad sú naozaj zasrane otravné!"
Kričala na mňa Kelsi. No, ale keď ona prijala rande s tým debilom!
Pozrel som sa jej do očí a tá bolesť v nich, tam bola stále. Cítil som sa hrozne.
Ja jej nechcem ublížiť. Chcem jej vytvoriť úsmev, ale ona prijala rande s Calebom!
Rýchlo sa otočila a šla preč. Volal som ju, ale neotočila sa.
Chcem sa jej ospravedlniť pretože nechcem na nej vidieť bolesť, ale ona stále kráčala. Tak som sa rozhodol urobiť niečo čo možno budem alebo možno nebudem ľuťovať.
Schmatol som ju za zápästie, otočil ju a skôr než mohla premýšľať, pobozkal som ju.
Z pohľadu Kelsi:Justin ma pobozkal! O môj bože Justin Drew Bieber! Cítila som ohňostroj. Cítila som iskry!
Cítila som sa dobre! Znamená to, že som zamilovaná?
Nikdy predtým som nič také necítila.
Po 3 sekunádch som sa odtiahla a pozrela na Justina, ktorý bol trocha zmätený.
"Uhmmm...Len som chcela nájsť Ryana a Chaza." Potom som sa otočila a rozbehla sa preč od autobusu najrýchlejšie ako som mohla. Usmiala som sa. Ale tiež som sa cítila trošku smutná. Bol to človek, ktorý chodí s dvoma ľuďmi naraz?Bol Justin len hráč?
Mám šťastie, Ryana a Chaza som našla ľahko.
Z pohľadu Justina:Keď som pobozkal Kelsi bolo to ako keby anieli zostúpili z neba a vystrelili ohňostroj. Bolo to úžasné. Je to viac než úžasné.
Potom čo som ju pobozkal, utiekla preč od autobusu na miesto kde bol Ryan a Chaz.
Cez okno autobusu som sa pozrel von a videl Ryana a Chaza ako šprintujú ku autobusu s veľkými úsmevami na tvárach, ale nechali tam stáť Kelsi. Ugh! Mám to ja ale úžasných priateľov, nie?
"Povedal si jej to?" Povedal Ryan bez dychu.
"Nie...nič som jej nepovedal. Ja len...pobozkal som ju." Napoly som zašepkal poslednú časť, ale Rynové a Chazové uši boli veľmi ostré. No nie doslova.
" To, to vysvetľuje!"
"Čo vysvetľuje?"
"Prečo vyzerala tak smutná keď s nami hovorila. Povedala, že miluješ inú babu a ona sa teraz cíti zle za to, že si ju pobozkal." Povedal Ryan.
"Ty vole, že ty chceš chodiť s dvoma naraz?" Povedal Chaz.
"Chaz. Poznáš ma od škôlky. Vieš niekedy som blbec, ale nikdy by som nechodil s dvomi naraz!"
"No...pravda." Pretočil som očami.
Do riti! Nechcel som jej to povedať, ale myslel som si, že vďaka tomu bozku si uvedomí, že ona je tá ktorú milujem.
Vybehol som von z autubusu a hľadal Kelsi.
Našiel som ju ako sa bozkáva s Calebom. To mi takmer zlomilo srdce. Caleb? Myslel som si, že išiel domov. To je blbec!
Kelsi sa od neho ťahala preč, ale on ju ešte viac stláčal do jeho zovretia. Kelsi to bolelo fyzicky aj psychicky.
"CHOĎ PREČ OD MôJHO DIEVČAŤA!"
Zareval som. Bežal som tak ýrchlo ako to šlo a zrazil som Caleba k zemi.
"Čo sakra myslíš, že robíš?" Spýtal som sa nahnevane.
"No čo myslíš? Bozkávam ju vole!"
"Videl som! Ale prečo?"
"Pretože sa mi naozaj páči!"
"Myslel som si, že ľúbiš Amber." Odpovedal som naspäť.
"No, ale ona ľúbi teba kámo. Tak čo mám robiť?"
"Čo to ma znamenať? Využívaš Kelsi?" Spýtal som sa ho zlostne.
"Hm! Nie je to náhodou to čo si robil ty? Využíval ju?" Uškrnul sa. Udrel som ho priamo do tváre. Začal krvácať z nosa. Udrel som ho ešte raz. Vrazil mi späť. Vymieňali sme si údere. Počul som ako Kelsi volala Ryana a Chaza o pomoc.
Počul som ako niekto poťahuje nosom. Otočil som sa a uvidel som Kelsi plakať keď v tom ma Caleb udrel a ja som spadol na zem. Bolelo akurát to, že mu to spôsobilo široký úsmev. Ugh!
Ryan a Chaz to prišli zastaviť. Ryan držal Caleba, zatiaľ čo Chaz mi pomohol vstať.
"Nikdy viac už Kelsi znova nepobozkáš! Nikdy! Nikdy sa k nej ani nepriblížiš!" Kričal som na Caleba.
"Kámo! Nemôžem ma riadiť! A prečo sa toľko staráš o to, že som ju pobozkal? Ty ju nevlastníš a mňa nebudeš riadiť. Tak mne a jej neprikazuj čo máme robiť!"
"Ha! Veľký potlesk! Pretože hádaj čo?!?! Milujem ju!"
************************
Uff! -_- Táto časť sa prekladala asi najhoršie zo všetkých častí -_- Eghr! Je krátka, ale keď som uvidela koniec, tak som si až vydýchla, že konečne -.- :D No dobre..inak , dnes som myslela, že ani nebude ..kedže asi za 5 minút ideme na návštevu, ale som mame povedala, že ešte niečo musím spraviť:D:D♥ Nechcela som aby ste dnes boli bez časti ♥ Inak dúfam, že ste si včerajší deň užili...že ste boli pohromade s rodinov a že ste si pod stromčekom našli to čo ste chceli ♥ :)A čo si myslíte o tej dnešnej časti? :3 A čo myslíte ako to bude pokračovať ďalej? :)
Pre ďalšiu časť:
• 120 reads.
• 35 votes.
• 13 komentov :)
(Ďakujem za minulé komenty aj votes^^ Keby mám viac času tak každému na ten koment odpíšem, ale som rada, že som vám dala aspoň časť)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...