80 a 81 kapitola

1.4K 97 17
                                    

Časť venujem Kaji ♥ :3 ....Príjemné čítanie .... :)

Ospravedlňujem sa za prípadné gramatické chyby. 

Z pohľadu Jasona:

Sledoval som ako Kelsi zišla výťahom. Povzdychol som si. To bola noc. Nemôžem jej to urobiť, ale niekto mi stále hovorí, že musím. Ugh! Díval som sa dole na nohy a kráčal, keď som do niekoho narazil.

"O môj Bože! Prepáčte." Pozrel som sa na ňu a povzdychol som si. "Och, ahoj Am."

"Čo je to ten všetok smútok v tebe?"

"Nič."

"To je dobre. Si pripravený na túto noc?"

"Áno."

"Dobre. Tak Justin a Kelsi budú mať dnes večer rande v reštaurácii Atlantis." Pokračovala a povedala mi aký je plán. Nechcel som to spraviť, ale urobil som kompromis.  Rodina je prvoradá.  Je to na hovno, ale naozaj musím ísť pripraviť všetko na večer.


Z pohľadu Kelsi:

Bolo to tu prekrásne. Oceán bol len pár krokov odtiaľ. A nikto tu nie je. Som si istá, že je to rezervované. No, Justin Bieber, to môže urobiť.

"Dobrý večer, madam. Myslím, že ste slečna Blair." Povedal čašník. Usmiala som sa.

"Dobrý večer aj vám."

"Tadiaľto madam." Viedol ma k stolu so sviečkami. Svetlo nebolo jasné, no nebola tu tma. Potom som začula zvuk klavíra. Bola to klasická huba. Cítila som vánok oceánu a páčilo sa mi to. Je to pocit ako keby som bola na šťastnom mieste.


Z pohľadu Amber:

Celý plán je pripravený. Išla som k štúdiu a uvidela Justina a Scootera. Rozprávali sa. Vstúpila som dovnútra a povedala "Ahoj chlapci!"

"Och, ahoj Am." Povedal Justin a usmial sa. Dnes vyzeral úžasne. Nemôžem sa dočkať keď jeho a Kelsi rozdelím. Ona pre neho nebola dobrá. Ja som pre neho dokonalá. Mal by to pochopiť.

"Ahoj Amber." Povedal Scooter. "Musím ísť. Musím pripraviť všetky veci na zajtrajší koncert. Takže Justin povieš Amber o tom, čo sa bude robiť?"

"Iste Scooter." Povedal Justin a Scooter odišiel.

"Tak pôjdeme na zmrzlinu, zatiaľ čo mi povieš, čo ti Scooter povedal."  Povedala som a usmiala sa.

"Uhmmm...Amb nemôžem, mám dnes rande, spomínaš?" Povedal Justin.

"Len 5 minút."

"Uhmmm..."  Ťažko som povzdychla a našpúlila pery.

"Tak snáď nabudúce." Povedala som a opustila štúdio. Potom som pocítila ruku. On ma chytil za ruku. V duchu som sa usmievala od ucha k uchu. Viem, že mi nemôže odolať.

"No myslím, že 5 minút by Kelsi neobťažovalo." Otočila som sa a objala ho.

"Ďakujem ti." Ja a Justin sme šli na pláž. Vzali sme zmrzlinu a išli k brehu. Musím Justina zabaviť, aby zabudol na dnešné rande.


Z pohľadu Kelsi:

Znova som sa pozrela na hodinky, znova a znova. Už je skoro 21:00. Kde je?! Už tu čakám 2 hodiny. Povzdychla som si. Snažila som sa mu zavolať, ale bol mimo signálu.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now