Z pohľadu Nataši
Sedeli sme a netrpezlivo čakali na to, kedy výjde lekár. Justin má koncert tu na Bahamách. Mám rešpekt k tomu chlapovi. Bol v úplnej depresii a stále chcel urobiť koncert.
Po niekoľkých minútach vyšiel doktor, veľmi vysoký doktor, mohol mať okolo štyridsiatky. Všetci sme rýchlo vstali.
„Ako je na tom, doktor?“ Spýtala sa Kathy, zatiaľ čo ja som bola po jej boku. Lekár bol ticho, srdce sa mi rozbúšilo tak, že ak nezačne hovoriť, tak spravím niečo, čo by nechcel aby som spravila.
„Doktor, tak čo?!“ Povedala som, takmer zakričala.
„Nat, upokoj sa.“ Povedal Christian.
„Je vo veľmi dobrom stave. Teraz si potrebuje oddýchnuť.“ Povedal doktor a mne prešla telom úľava.
„Môžeme ju vidieť?“ Spýtala sa Caitlin.
„Áno, ale spí.“ A s tým doktor odišiel no predtým na mňa vrhol nenávistný pohľad. Áno, doktori ma nenávidia, ale to je jedno.
Pomaly sme vstúpili dovnútra. Bola tam. Moja najobľúbenejšia sesternica na svete.Vyzerala presne tak, ako ju Justin opísal. Bola bledá, akoby bez života.
„Vyzerá lepšie, ako minule“ Povedal Chaz.
„Takže ona vyzerala horšie ako teraz?“ Neveriacky som sa spýtala.
„Pšššt....“
„Ospravedlňujem sa.“ Zašepkala som. „Koho je to vina?“
„My vlastne ani nevieme.“ Ja viem kto to urobil. Mám pocit, že niekto koho sa meno začína písmenom „A“.
----------------------------------------
Všetci vyšli von. Teraz som sa už len ja pozerala na moju sesternicu. Kathy, Christian, Chaz a Caitlin sa išli prezliecť.
Sadla som si vedľa nej na nemocničné lôžko.
„Ale sesternička, máš naviac než spať. Musíš sa smiať a flákať sa.“ Povedala som sa, keď som sa postavila. Musí ťa štvať, že Amber išla preč!“ Povedala som nahlas.
Z pohľadu Kelsi
Všade bola tma a ticho, keď som počula ako niekto hovorí „Musí ťa štvať, že Amber išla preč!“ Dobre som vedela, čí je to hlas.
„Ďakujem, že si ma prebudila sesternička.“ Môj hlas škriepal.
„ O môj Bože!“ Pevne ma objala.
„Chceš, aby som zomrela?“
„Ach, prepáč.“ Chichotala som sa. „Takže si v poriadku?“
„Trocha.“
„Zavolám doktora.“
„Nie, vieš, že neznášam doktorov.“ Povedala som.
„Fajn. A vieš kto ti to spravil?“
„Nie, nemám potuchy.“ Povedala som.
„Možno niekto zlý s písmenom „A“ na začiatku mena.“
„Nat nemôžeš ukazovať prstom.“ Prevrátila oči. „Tak čo Amber?“
„Je falošná.“ Povedala. Nemohla som si pomôcť, ale začala som sa smiať.
„Rovnako stará Nat.“
„Čo ti mám na to povedať?“ Je len o 2 roky mladšia ako ja, ale chová ako by bola v mojom veku, preto ju tak milujem. Rozumie mi.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...