38. kapitola

2.2K 74 33
                                    

Časť venuejm Nike♥ :) ....Príjemné čítanie...^^

Z pohľadu Kelsi:

Chlapec ktorého som videla išiel ku mne. Usmiala som sa, no pravdou je, že som to predstierala. Nechcem žiadnu drámu!

"Ahoj Kelsi!"

"Ahoj Caleb."

"Vadilo by ti keby som si k tebe sadol?"

"Nie." Odpovedala som a nastalo trápne ticho.

"Takže..." Začala som. "Nechcem byť hrubá alebo tak niečo, ale čo tu robíš?"

"No, ja milujem pláže." Usmial sa.

"Nechcem byť znova hrubá, ale prečo si si vybral práve túto pláž?" Zasmial sa. "Prečo sa smeješ?" Spýtala som sa.

"Tak sa mi zdá, že nechceš aby som tu bol." Povzdychla som si.

"Som nenápadná, že?"

"No, ty si príliš ľahko čitateľná, myslím."

"Prepáč."

"To je v poriadku. Ale prečo nechceš aby som tu bol? Urobil som niečo zlé?" Spýtal sa.

"No..."


Z pohľadu Justina:

Ja a Amber sme začali stavať hrad z piesku. Bolo to celkom zábavné. Smiali sme sa a rozprávali sa. Ale nemal som ten pocit ako keď som s Kelsi.  Amber je len kamarátka. Nič viac nič menej.

Ryan a Chaz prišli k nám.

"Kde je Kelsi?" Spýtal som sa.

"Išla do Koktailového baru." Odpovedal mi Ryan.

"Oh...Poďme." Začal som chodiť.

"Kam ideš Justin?" Spýtala sa ma Amber.

"Do Koktailového baru."  Pokračoval som v chôdzi a počul som ako si niekto povzdychol.  Nechcelo sa mi otočiť a tak som len pokračoval v kráčaní, zatiaľ čo Ryan, Chaz a Amber mi boli v pätách.

Keď sme boli pri Koktailovom bare, uvidel som Kelsi. Usmial som sa, ale nevedel som prečo. Potom som si všimol chlapíka sediaceho pri nej.  Boli tam jediní zákazníci. Môj úsmev sa premenil na zamračenie.

Som žiarlivý?


Z pohľadu Kelsi:

"No..." Zastavila som sa pretože mi čašník doniesol koktaily, ktoré som objednala.

"Ďakujem vám..." Pozrela som na jeho menovku. "George." Usmial sa.

"No..." Znovu som sa zastavila, tentoraz to nebolo pre Georga ale pre Justina, ktorý prichádzal s Ryanom, Chazom a AMBER! Ach Bože!

"Prečo si znova prestala?" Usmial sa Caleb, ale keď sa otočil uvidel Justina, Ryana, Chaza a Amber. Jeho úsmev zmizol. Ja a Caleb sme sa postavili.

"Ahoj Kelsi. Prečo si s...Calebom?" Spýtal sa ma Justin s divným tónom. Nemohla som sa pozerať ako sa jeho ruka mení v päsť.

"Ja...uhmmm...no...ehm...čakala som..." Nemohla som sa sústrediť keď som pozrela na Justinové ruky ,ktoré chceli niekoho udrieť.  A vedela som koho. Nechcem žiadne bitky a nechcem aby sa bili dvaja chlapci, ktorí sú naozaj úžasní  pre dievča ako je Amber.  Ona im za to nestojí.

"No...??? Čakala si a čo?!" Povedal Justin nahnevane.  Skôr ako som stihla prehovoriť Justin udrel Caleba a ten spadol na zem.  Čoskoro sa obaja začali navzájom udierať.  Ryan, Chaz a Amber sa ich snažili zastaviť, ale nepodarilo sa.  Zdalo sa, že Justin a Caleb sa bili príliš horlivo a to bojovali len pre AMBER! Ugh!

Keď Caleb spadol znova na zem  zastavila som Justina pretože som vedela, že ho chce znova udrieť.  Držala som ho za zápästie, pozrela som sa na neho.  Pozrela som mu priamo do očí.

"Prestaň." Povedala som mu. A potom jeho nahnevaná tvár pomaly mizla. Povzdychol si.


Z pohľadu Justina:

Caleb spadol na zem a ja som ho chcel znova udrieť, ale Kelsi ma zastavila tým, že držala moje zápästie. Povedala "Prestaň." A pozrela mi priamo do očí. Povzdychol som si.

Vlastne, ani neviem  prečo som sa do Caleba pustil. Možno za to čo urobil Amber alebo možno preto, že s ním bola Kelsi. Kelsi pomohla Calebovi vstať. Wow, naozaj som ho zbil. Ale on mňa tiež.

"Ryan pomôž mi s Calebom, odvezieme ho domov. Chaz, ty zostaň s Justinom a Amber. A odvez Justina domov, teraz." Povedala. Chystal som sa argumentovať, ale zastavila ma.

"Choď! Hneď!" Prikázala. Povzdychol som si. Prečo vzala toho blbca miesto mňa?!  Ugh!

Amber, Chaz a ja sme začali chodiť. Otočil som sa a pozrel na Kelsi. Tiež sa na mňa pozrela. Pozerali sme si priamo do očí, no ona si vzdychla a otočila sa. Tiež som si vzdychol a pokračoval v chôdzi.  ‘Zamiloval som sa do svojho nepriateľa‘, ale nechcem si to priznať.

***********************
Hm...čo si o tom myslíte? :) ♥ Snáď ste všetkému pochopili :D 
- čo myslíte ako to bude pokračovať? Justin sa dosť jasne vyjadril čo cíti k Amber a čo ku Kelsi...čo si myslíte zas o tom? :) Je to tak lepšie? Alebo nie? A čo sa stane ďalej? Vymyslí ešte niečo Amber? - to v ďalšich častiach :)

A ešte ďakujem za 10.000 skoro 11.000 reads :O ♥ Keď som toto uvidela tak som tu kričala úplne že áááááááááááááá ^^ Veľmi veľa to pre mňa znamená ♥ Ďakujem všetkým ^^♥Vážim si to^^♥ Veľmi♥ 


Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 32 votes
• 12 komentov
(Ak splníte podmienky bude ešte dnes ďalšia časť) 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now