60. kapitola

2.1K 94 21
                                    

Časť venujem Domonike :) ♥ Príjemné čítanie....^^

Z pohľadu Kelsi:

"Amber..." Začala som. "Úplne ti neverím..." Justin sa chystal niečo povedať, ale umlčala som ho. "Ale myslím, že môžeme byť známe. Potrebujem čas. Keď uvidím, že ti je to naozaj ľúto, myslím, že potom môžeme byť kamarátky. Ale teraz, ak by si potrebovala kamarátku na nákupy, som tu." Povedala som a usmiala som sa.

"Chápem a jasné. Bude to zábava." Povedala a potom ma objala. Aj ja som ju objala. Neverím tomu dievčaťu. Sú to len dni. A na to aby sa niekto zmenil potrebuje oveľa dlhšiu dobu. Len ju budem držať ďalej od Justina. Budem sa pozerať na každý pohyb, ktorý spraví.

"Kelsi môžeme si pohovoriť?" Spýtal sa Justin.

"Iste." Viedol ma do rohu kde nás nikto nevidí. Náhle ma zdvihol a objímal.

"Justin. Daj ma dole." Povedala som so smiechom.

"Ďakujem."

"To nie je problém.  Teraz ma daj dole." Povedala som.

"Nie." Našpúlila som pery.

"Som ťažká vieš."

"Ťažká? Si chudá."

"Chudá? Vyzerá to ako by som pribrala."

"No vieš čo? Mohol by som ťa nosiť celý deň."

"Justin! Kde si?" Počuli sme zakričať Scootera.

"No pán môj, ale nemôžeš lebo musíš točiť video."  Povedala som

"Môžem. Len počkaj keď si spravím celý voľný deň len s tebou. Dokážem ti to." Pretočila som očami.

"Samozrejme. Teraz ma daj dole."

"Fájn, ale len preto, lebo ma volá Scooter."  Povedal, keď ma dal dole.  Uškrnula som sa. "Teraz nežiarli, dobre? Ty si moja Shawty. Iba moja."

"No to by som mala byť." Povedala som. Usmial sa a ja som sa samozrejme usmiala späť. Justin išiel za Scooterom a ja som išla k Chazovy a Ryanovy.

"Ahojte chlapci." Pozdravila som.

"Amber nie je tak zlá." Povedal Chaz.

"Presne. Proste ma len zlé skúsenosti. Vyrastala bez rodičovskej lásky." Ryan vyhlásil.

"Jasné. Skúsenosti." Povedala som keď som si sadla medzi nich. Títo chlapci majú vymytý mozog. No ja nie.  Niečo sa tu deje a myslím, že tu nie je nikto, kto by mi pomohol. Budem sa musieť zmyslieť. Ale teraz si pozriem ako to pôjde s videom.


Z pohľadu Justina:

"Justin tu sú ostatné dievčatá o ktorých som hovoril." Povedal Scooter. Wow, tie dievčatá sú sexy! Kelsi je oveľa viac sexi, ale oni sú sexy. Sú tu tiež dvojičky.  Sú pekné, ale Kelsi je krásna.

"Ja som Justin." Predstavil som sa. Všetky mali na tvári úsmevy a boli blízko jačania. Len som sa zasmial.

"Ja som Nicole."

"Chloe."

"Chle."

"Shay."

"Krásne mená pre krásne dámy."

"Tak dievčatá, choďte sa prezliecť, začíname o 5." Scooter zadal pokyn. Všetky šli do šatni, aj Amber. Ryan a Chaz prišli ku mne.

"Biebs, Kelsi nemá veľkú radosť. Pozerá sa na teba." Povedal Ryna.

"Moja baba žiarli, áno?" Povedal som a skenoval oblasť kde by mala byť. Žiadna Kelsi? "Kde je?"

"Išla do kúpeľne." Povedal Chaz.

"Aha."

"Tak, tie dievčatá boli celkom sexy." Pretočil som očami.

"Mohol by si nás odporučiť?" Zasmial som sa.

"Jasné."

********************

Dneska dá sa povedať bez problémová časť, ale tak čo na ňu hovoríte a čo myslíte ako to bude pokračovať? :)  

PS:
-  O.o 60 kapitola? O.o To kedy? O.o Ja vôbec neverím :D :D Ide to dosť dosť rýchlo  :D  Ale pred nami je ešte 36 kapitol :) 

PS 2 :
  - Už dlhšie je vytvorená skupina pre tento príbeh :) Kto v nej ešte nie je a chce byť tak napíšte koment a ja sa s vami skontaktujem :) V tej skupine oznamujem kedy je časť, kedy bude časť alebo aj kedy nebude potom novinky...a podobne :)  

Pre ďalšiu časť:
• 125 reads.
• 46 votes.
• 15 komentov :)
(Ak splníte podmienky, posnažím sa ešte dnes dať ďalšiu časť :)) Ale to pochybujem, že splníte...v poslednej dobe to ide dosť ..hm...ťažko...a ja to vnímam..., ale ďakujem veľmi za predošlé komenty aj votes ^^♥ ) 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now