Časť venujem Carrie♥ ....Príjemné čítanie......
Z pohľadu Justina:
Kým mi Amber dávala nejaké obväzy na tvár, díval som sa z jej očí k jej perám.
Porovnával som ju a Kelsi.
Aby som povedal pravdu Kelsi je oveľa krajšia, ale Amber je oveľa milšia. Myslím.
Cítil som ako sa jej pery dotkly mojich. Snažil som sa odtiahnuť, ale som chlapec a k tomu som Justin Bieber.
Je to v poriadku, že? Je to to, čom som chcel, že? Aby Amber bola znovu moja. Aby boli naše svety znova spolu.
A potom v kútiku mojej mysle bol hlas, ktoré kričal jedno meno. Kelsi.
Spomínam si, ako ma rozosmeje jej krásny úsmev.
Ako ma vie rýchlo upokojiť.
Ako ma urobí smutným keď ju vidím plakať.
Rýchlo som sa odtiahol, ale bolo príliš neskoro.
Videl som dievča s najkrajšími očami a najkrajším úsmevom ako na mňa nedôverčivo pozerá.
Z pohľadu Kelsi:Bola som pri vchode Bieberovho domu a rozmýšľala som či zaklopať alebo len tak vojsť.
Som nervózna a ani neviem prečo.
Otvorila som dvere a nebol tam nikto.
Chcela som ich prekvapiť, takže som ich hľadala po tichu.
Kde sú?
Rozhodla som sa ísť pozrieť okolie bazéna, ale môj inštinkt mi vravel ‘nie‘.
Vyšla som ku bazénu a môj inštinkt sa nemýlil! Nemala by som tu byť.
Videla som dvoch ľudí ako sa bozkávali.
Justin sa odtiahol od Amber a pozrel na mňa. Nemala by som mať takéto pocity, nie? Veď ho nemám rada, nie?
On je môj nepriateľ. Nenávidím ho! Nenávidím ho!
Rýchlo som sa otočila a ucítila, ako mi slzy stekajú po tvári. Bežala som preč.
Z pohľadu Justina:Na tvári Kelsi som videl bolesť. Ale prečo?
Utiekla a neviem či som si to predstavoval, ale naozaj som videl slzu.
Nasledoval som ju a volal som jej meno niekoľkokrát, ale neotáčala sa.
Z pohľadu Kelsi:Justin ma nasledoval a volal moje meno niekoľkokrát. Nechcela som sa otočiť.
Ako som bežala, utierala som si slzy. Nechcela som plakať, pretože by som nemala, nie? Bola som len falošná priateľka.
"Kelsi Blair! Mohla by si prosím prestaň utekať?" Počula som povedať Justina. Zastavila som sa a otočila sa. Musím tento vzťah zastaviť. Nemôžem sa zamilovať do svojho nepriateľa, nie?
"Je mi to ľúto." Povedal Justin. Pristúpila som k nemu bližšie. Predtým než som prehovorila som si povzdychla.
"Prečo hovoríš, že ti to je ľúto?" V jeho tvári je divný a mlčanlivý výraz. "Nie som tvoja skutočná priateľka, pamätáš? To je to čo si chcel. Byť s Amber. A teraz som videla, že ťa chce. Ty ju chceš. Ona je voľná. Ty si voľný. Vy dvaja môžete byť znova spolu."
"Ale ja som si myslel, že ty nechceš aby bola so mnou?"
"Nechcem, ale láska je veľmi silná vec. A medzi tebou a Amber je láska, ktorá vyrastá medzi dvoma ľuďmi. Nemôžem to zastaviť." Povzdychla som si. Cítila som ako mi slza zostupuje skrz moju tvár. Justin by to nemal vidieť. Počula som povzdych.
Objala som ho a on ma objal ešte pevnejšie. Stále som sa snažila neplakať.
"Nie som nahnevaná, neboj sa." Povedala som mu keď som sa odtiahla. Povzdychol si.
"Tak idem späť. Amber môže byť teraz v šoku z tohto incidentu." Povedal. Otočil sa a začal kráčať. Keď bol preč z dohľadu, začala som rýchlo bežať. Ani som nevedela kde som, ale vedela som, že park je tu za rohom. Myslím. Slzy mi nezastaviteľne stekali po tvári. Moje srdce bolo roztrhané a teraz som vedela jednu vec. Ľúbim Justina a veľmi.
*************************************
Čo k tomu dodať? Myslím, že toto nepotrebuje žiadný popis...
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 33 votes
• 12 komentov
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...