Časť venuejm Ofik ? :D ....♥ ....Préjmné čítanie...:):)
Z pohľadu Kelsi:
Prebudila som sa s tým, že som unavená a nemohla som vstať. Pozrela som sa na hodinky a bolo 11 hodín. Skvelé. Spala som pol dňa.
Pokúsila som sa vstať, uspela som. Pozrela som sa na seba do zrkadla a spomenula si, čo sa stalo včera v noci. Slzy mi znova začali tiecť. Snažila som sa ich zastaviť, ale jednoducho som nemohla. Moje srdce stále cítilo bolesť. A bolesť nebolo možné zastaviť. Sadla som si na zem a slzy nechala voľne tiecť.
"Kelsi?" Počula som hlas prichádzajúci z dverí. Snažila som sa ovládnuť svoj hlas a utrela si slzy. Otvorila som ich a uvidela som Ryana, Chaza, Caitlin a Christiana.
"Uh...Ahojte...Čo tu robíte...uhm?" Povedala som, keď som ich pustila dnu. Všetci sa na mňa pozreli so smútkom a ľútosťou v očiach. Pozrela som sa dole a robila som čo som mohla, aby som sa nezrútila pred nimi. Ale potom ma objala Caitlin a všetci ju nasledovali.
"Bude to v poriadku." Povedala Caitlin, keď ma objala.
"To nebude nikdy v poriadku Cait." Povedala som cez vzlyky.
"Kelsi." Povedal Ryan. "Oni to nechceli spraviť." Pozrela som sa na Ryana a povzdychla si.
"Jasné, že nie." Povedala som sarkasticky. "To nie je správne Ryan. Je to úplne zlé. Ak by nechceli, tak by ma Justin nenechal čakať a nezabudol by na naše rande. Mal mi zavolať, a povedzme, že by mi mal povedať, že ma už viac nemiluje a možno by som to prijala. Ale toto je tak zlé, Ryan. Je veľmi zlé pobozkať niekoho , keď ste s niekým iným." Povedala som a už som sa zrútila.
"Kelsi." Počula som ako povedal Christian utešujúco. "Bude to v poriadku."
Po niekoľkých minútach ich upokojovania som sa ako tak upokojila. Povzdychla som si. Išla som na balkón a len vciťovala vánok oceánu, zatiaľ čo mi vyšli malé slzy.
"Kels, prečo tu len tak postávame? Zabudnime na tieto veci na chvíľu." Povedal Chaz. Otočila som sa k nim.
"Nemáte na práci nejaké veci s vašimi priateľkami?" Spýtala som sa ich.
"No vyrazíme všetci, myslím." Všetci?
"Čo myslíš tým "všetci"?"
"Chaz myslí teba, jeho, mňa, Ryana, Caitlin, Christiana a dievčatá." Povedal Christian. Povzdychla som si.
"Iste."
------------------------------------
Teraz sme v hale a čakáme na ostatných. Ideme niečo zjesť, lebo som nemala raňajky ani obed.
Dívala som sa na Ryana a Chaza, ako medzi sebou bojovali. Rovnako ako každý ich nepríjemný boj. Spomenula som si, že takto sme boli zvyknutí byť. Padla mi slza, ale ako náhle si ku mne sadla Caitlin, utrela som ju.
"Chlapci sú idioti." Povedala Caitlin. Snažila som sa prinúť samu seba k úsmevu. "Ooooo, ty si sa usmiala."
Potom som uvidela Justina, Amber, Pattie a moju mamu ako tadiaľ idú. Povzdychla som si a cítila som ako ma Caitlin hladká po pleci. Podpora.Stále si hovorím, že nebudem plakať. Zavrela som oči a hrýzla si jazyk. Zvyčajne to funguje.
"Ahojte ľudia." Počula som ako povedal Justin. Nikto sa neusmieval. Otvorila som oči a videla som ich. Justin sa ani raz nepozrel mojim smerom. Moja mama išla ku mne. Vstala som a povedala. "Ahoj, mami!"
Povedala som a usmiala sa. Snažila som sa jej nedávať žiadny dôvod k obavám.
"Ach Kelsi. Si v poriadku?" Spýtala sa ma v objatí. Každý sa ma to pýtal, tak ma to neobťažovalo.
"Áno, mami. Neboj sa, dobre? Teraz som v pohode." Povedala som.
"Si si istá?"
"Áno. Ja a ostatní sa ideme zabaviť. Dúfam, že včerajšia udalosť nerozbila váš vzťah s Pattie." Pozrela sa na mňa.
"Nie, miláčik. Samozrejme, že nie. My s Pattie sme najlepšie priateľky cez vzostupy aj pády."
"Dobre."
"Tak poď."
"Huh? Kde?"
"Všetci sme s tebou. Rozhodli sme sa zabaviť pred dnešným Justinovým koncertom. Mierime na pláž. Ideme sa potápať."
"Počkať, počkať, počkať." Pozrela som sa na Christiana a on na mňa.
"Je tu nejaký problém?" Spýtala sa mama.
"Nie, mama. Žiadny." Povedala som, keď išla k Pattie. Podišla som ku Christianovy a pozrela na neho.
"Čo? Neprišla by si, ak by sme ti povedali, že oni idú tiež." Povedal Christian.
"Ako si mohol Christian?" Povedala som, keď som nevrlo odišla.
To snáď nie je pravda. Neexistuje žiadny spôsob, ako na neho zabudnúť, keď je vždy v tejto oblasti. A v mojej prítomnosti. Ugh! A zvlášť, keď je s ňou.
Pozrela som sa na neho, bol hneď vedľa Amber. Díval sa na mňa tiež. Pozrela som na neho a pretočila očami.
Bože, pomôž mi.
**********************
Takže :D :) Toto bola taká mierna časť..:) Inak kto si myslí, že dráma skončila, tak neskončila. A poviem vám. Čakajte, neočakávané. Myslím, že ani jeden z vás netuší čo sa stane. No zatiaľ môžte napísať svoje názory a nápady, čo by sa tak mohlo stať...:) Na pláži myslím...... :)
Pre ďalšiu časť:
• 215 reads.
• 70 votes.
• 19 komentov ♥ ♥ ♥
Ďakujem za predošlé úžasné a a poniektoré dlhé komenty ^^ Usmievala som sa pri nich ako idiot :D :D ♥ Ďakujem ^^ :)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...