92. kapitola

1K 108 26
                                    

Z pohľadu Justina

Spievať, vytvárať úsmevy, splňovať si sny, bolo to zábavné a veľmi úžasné.
Práve som skončil koncert s pocitom úspechu a šťastia, keďže ku mne práve dorazila tá dobrá správa. Nakoniec sa prebudila. Bol som veľmi šťastný a nedočkavý kedy ju už uvidím.

„Mami, môžeš ísť trochu rýchlejšie?“ Spýtal som sa, keď sme sa vracali do nemocnice.

„Miláčik viem, že si netrpezlivý, ale musíš sa upokojiť.“ Povedala mama. Povzdychol som si a pozeral som z okna. Niečo mi došlo ! Ako sa k nej mám správať? Ako mám reagovať? Mám tým namysli, že sme sa rozišli len včera. Skvelé, jednoducho skvelé!

-------------------

Spomalil som, keď som bol už len pár krokov od jej izby. Každý sa rútil za ňou, aby ju videl.
Všetci v izbe boli dookola naskladaní. Nemôžem si pomôcť, ale musím sa smiať.

„Hej ľudia! Buďte opatrní.“ Počul som hlas, ktorý spôsobil, že moje srdce podskočilo a ktorý mi vytvoril úsmev bez toho aby som o tom vedel.

„Justin prečo sa smeješ?“ Počul som ako niekto povedal.“ „Justin? Justin!“

„Ach Natty.“

„Áno. Som rada, že si sa vrátil na zem.  Vieš čo som urobila?“ Usmiala sa.

„Citovala si z môjho songu.“ (Down to earth)

„Si v dobrej nálade Bieber?“ Spýtala sa.

„Trochu, ale v skutočnosti som dosť nervózny.“

„Nervózny? Ako môžeš byť tu nervózny. Pred chvíľou sa spieval pred miliónmi ľudí.“

„No, tak je tu jedno zvláštne dievča...“ Prerušila ma.

„Ach. Chápem. Kelsi?“ Prikývol som. „Tak veľa šťastia. Musím zavolať mame.“ Povedala urobila grimasu a odišla.

„Veľa šťastia aj tebe.“ Povedal som. Po niekoľkých minútach vyšli všetci von a pozreli na mňa.

„Čo?“ Povedal som. „Prečo sa na mňa všetci pozeráte?“

„No je čas, aby si sa s ňou porozprával.“ Povedala Caitlin. Povzdychol som si.

„Áno. Premýšľal som o tom a nemôžem to urobiť.“

„Choď tam Bieber.“ Povedal Christian.

„Zbabelec.“ Uškrnul sa Chaz.

„Nie som zbabelec jasné?“ Všetci zdvihli obočie. „Dobre, tak idem.“

Pristúpil som k dverám. Prehltol som predtým než som stisol kľučku. Keď som vstúpil dnu videl som som anjela , ktorý hľadel na okno.

„Ahoj.“ Povedal som, keď som našiel svoj hlas. Otočila a pozrela sa na mňa. Znovu som zalapal po dychu.

„Vyzeráš, ako by si videl ducha.“ Povedala.

„Uhh...prepáč...ja len...uhm...uhm.“

„Koktáš? Prečo?“

„Ja...ehm...ehm.“

„Každopádne ďakujem, že si ma zachránil.“

„Uh, žiadny problém.“ Povedal som, keď som ešte stále stál pri dverách. Chvíľu na mňa pozerala a potom si vzdychla.

„Justin, pozri sa...“ Prerušil som ju.

„Kelsi, je mi to ľúto!“ 

******************************
Takže je tu ďalšia časť ♥ Čo myslíte, ako na to zareaguje Kelsi? :)  Pre ďalšiu časť votujte, komentujte a tak Ďalej ♥☻☺ Ďakujem ^^

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now