Z pohľadu Kelsi:
Radostne som si pohmkávala keď som vchádzala do kuchyne, kde ma čaká moje obľúbené jedlo. Justin je kokot, preto si to zaslúžil. Koniec koncov niekto ho musí naučiť, že nie vždy dostane to čo chce. Tak čo teraz, že je to Teen pop senzácia? Je to debil tak ako tak.
Keď som vstúpila do kuchyne, videla som ho sklesnutého na jeho mieste. Bol veľmi naštvaný. V duchu som sa zasmiala.
Áno, to je to, čo dostaneš, keď sa so mnou zapletieš.
"Ahojte ľudia." Pozdravila som ako som sa vliekla ku mahagónovému stolu. Nehanebne som si sadla ku prasaťu. Tak ako tak mám navrch. Pri pohľade na nás sa Ryanovy a Chazovi zúžili oči.
"Ahoj Kels. Kde si bola?" Počula som Pattie. Otočila som sa na stoličke aby som ju videla.
Usmiala som sa. "Len som išla do svojej izby a dala tam nejaké dôležité veci." Z môjho periférneho videnia som videla ako sa Justin zamračil. Môj úsmev sa rozšíril.
"Tak čo sa hore stalo?" Zasiahol Ryan. Svoj pohľad som presunula k nemu. Jeho oči mali hravý záblesk.
Pretočila som očami. "Čo tým myslíš?"
"Jo, čo povedala." Podporilo ma prasa, ale jeho hlas bol viac dožadujúcejší.
"Ty vieš čo tým Ryan myslel." Chaz to urobil rovnakým spôsobom ako Ryan, tiež sa mu niečo zalesklo v očiach, doberali si nás.
"Nič sa tam nestalo. Ona je vo svojom zvyčajnom ja." Bezmyšlienkovite som pretočila očami na prasa. Povedzme, že vieme čítať medzi riadkami, nie?
On jednoducho nemohol hovoriť nesúvislé slová pred jeho mamou.
Bola som pripravená sa vrátiť na scénu keď nám Pattie naložila čerstvo uvarené horúce palacinky. Olízla som si pery ako som svoj pohľad zameriavala k nim. Začala som ich jesť a zabudla na miesto kde som, kto som a s kým som.
"Mami. Vieš, že nenávidím palacinky." Bola som vzatá späť do reality keď som počula novo informácie od môjho nepriateľa. Mohla by som dodať, že je ufňukaný.
"Od kedy? Myslela som, že budeš jesť aj vyprážané červy." Posmešne som sa usmiala keď som si odhryzla ďalší kus palacinky.
Zamrmlal. "Radšej by som jedol vyprážané červy ako jesť tvoje obľúbené jedlá. Oni mi ťa pripomínali toľko, že som ich znenávidel. Nie je to obdivuhodné?" Čelil mi.
"Milujem Sour Patch Kids prasa a ty ich stále miluješ." Zdvihla som jedno moje obočie smerom k nemu.
"Je to to, čomu sa hovorí, výnimky." Odmlčal sa. "A miloval som ich ako prvý."
Pretočila som na neho očami. "Uh. Ja som ich milovala ako prvá."
"Som starší ako ty."
"Ako je to vôbec použiteľné? Tak čo keď si starší? Našla som ich prvá." Nezaujíma ma, že som teraz úplne nezrelá, ale tak to u nás chodí.
Bojujeme o všetkom, dokonca aj o nepatrné veci."Ja som ich našiel, pamätáš?"
"Nepamätám." Odsekla som. "Boli sme na pikniku keď som si ich kúpila z obchodu. Spýtal si sa ma, 'Prečo by som mal jesť také veci?'. Ani si nevedel ich meno! A ukradol si mi niekoľko balíčkov!"
Pozeral na mňa, jeho obočie bolo zvráštené. "Dobre som vedel ako sa volajú. Len som chcel vedieť prečo to ješ, keď to bola moja obľúbená sladkosť, pretože som mal ja neviem asi osem. A ja som ti neukradol balíčky! V ten deň som mal niekoľko vlastných balíčkov!"
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...