64. kapitola

2.1K 93 15
                                    

Časť venujem Vaness :)) ....Príjemné čítanie ..^^

Z pohľadu Justina:

 "Justin?" Zašepkala Kelsi.

"Áno?"

"O čom ste ty a Scooter hovorili?" Och to mi pripomína.


*SPOMIENKA Z MINULOSTI*

Scooter ma zavolal a ja som šiel k nemu. Zložil telefón a vyzeral šťastne.

"Čo sa deje Scoot?" Spýtal som sa.

"Skvela správa Justin!"

"Aká?"

"Miley Cyrus sa objaví na jednom z tvojich koncertov na turné. Možno aj dvakrát alebo trikrát. A potom aj Taylor Swift, tvoj malý brácho Jaden, Sean a veľa ďalších.

"To je tak cool!" Usmial som sa. Wou. Som poctený.

"A potom tu je jedna baba, je v tomto nová a no počul som ju spievať a ja si myslím, že by mohla vystupovať na tvojich koncertoch. Pre jej odhalenie. A..." Prerušil som ho.

"To by bolo skvelé! Som tak nadšený z turné. Mimochodom kto je to?" Spýtal som sa ho.

"No, poznáš ju."

"Naozaj?"

"Áno, Je to Amber."

"Myslíš, Amber Hale?"

"Koľko Amber poznáš?"

"No jednu." Povedal som. "Je to úplne v pohode. Aj keď nikdy som ju nepočul spievať, ale myslím, že to bude skvelé."

"Dobre. Bude s nami 3 týždne alebo možno aj viac."

"Super. No ja musím ísť." Povedal som a odišiel. Bude to super. Táto tour bude skvelá!

*KONIEC SPOMIENKY Z MINULOSTI*

Pozrel som sa na Kelsi, ktorá čakala na odpoveď. Neviem či by sa jej to páčilo alebo nie.

"O turné a rôznych nezmysloch."

"Aha. Super." Usmiala sa. Limuzína zastala. Znamená to, že sme konečne dorazili. Všetci sme vystúpili.  Išiel som za Kelsi, ale nedržal som sa s ňou za ruku ani nič podobné.  Keďže Scooter je za nami a k tomu sú to aj paparazzi. Teraz sme boli v zákulisí. Boli tu Legancy a tiež moji tanečníci. Všetci boli zaneprázdnený s rozprávaním. Kelsi išla k Legany.  Raz pomohli Kelsi aby ma dostala (nachytala).


Z pohľadu Kelsi:

  Vyzerá to tak, že každý je zaneprázdnený a tak som sa rozhodla ísť k mojim obľúbeným spevákom a najväčším vtipkárom vo svete.

"Kelsi! Dievča! Ako sa máš?" Spýtal sa Chris.

"Dobre. A vy? Neboli ste na poslednom koncerte Justina."

"No boli sme docela zaneprázdnený, ale s JB ideme na turné." Povedal Micah.

"Keď už o ňom hovoríme." Povedal Delfin. Otočila som sa a videla ako kráča smerom k nám.

"Tak ako je to s tebou a JB?" Pozrela som na nich.

"Sme kamaráti." Justin povedal a dal ruku okolo mojich ramien.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now