67. kapitola

2K 86 21
                                    

Časť venujem Kachenke :) .........Príjemné čítanie ..♥ 

Z pohľadu Kelsi:

"Justin pamätaj, nechoď spať príliš neskoro, pretože zajtra ešte točíš klip a dievčatá tiež." Povedala Pattie a kývla smerom ku Amber , Nicole, Shay, Chle a Chloe.

"My vieme mami." Povedal Justin.

"Domov sa vrátime o pol noci alebo o jednej ráno." Povedala moja mama.

"Prečo?" Spýtala som sa.

"Ja a Pattie máme niečo na práci." Pattie a mama sa usmiali, zatiaľ čo my s Justinom sme pretočili očami.

"Žiadne rande." Povedali sme obaja naraz.

"Deti." Povedali naše mamy a pretočili očami.

"Len pamätajte. O 10 spať."

"Budeme si to pamätať. Vďaka mami." Povedal Justin a pobozkal Pattie na tvár.

"Majte sa deti." Povedali naše mami.

"Ahoj mami." Povedala som keď som pobozkala moju mamu na tvár. "Ahoj Pattie."

"Maj sa Kathy. Maj sa Pattie." Povedali dievčatá naraz. Potom sme všetci nastúpili do Justinovho Range Rover. Justin sedel na sedadle vodiča a ja na sedadle spolujazdca, zatiaľ čo skupinka sedela na zadnom sedadle. Každý z nás mal medzi sebou nejaký rozhovor. Amber s Nicole, Shay s Chazom, Ryan s Chloe a Chle a ja s Justinom.

"Tak kedy prídu Beadlesovy?" Spýtala som sa ho.

"Zajtra ráno, myslím."

"Aha." Povedala som a pozerala na cestu.

"Tak Kelsi máš vodičák?" Pozrela som sa na neho.

"Prečo sa pýtaš?"

"Neviem, som tvoj priateľ a chcem o tebe vedieť každý detail, pretože každý sa s niekým rozpráva." Usmiala som sa.

"Áno. Pred pár mesiacmi som ho dostala."

"Super." Povedal keď sme zastavili pred domom. Všetci sme z auta vyšli von.

"Páni! Je to tak obrovské." Povedala Chle.

"Počkaj až sa dostaneš dnu, tam je to ešte väčšie." Odpovedala som. Všetci sme zamierili dovnútra  a verte mi, boli úplne prekvapený.

"OMB! Sme dnu v dome Justina Biebera!" Uviedli Chloe a Chle súčasne.

"To je tak super!" Povedala Shay a usmiala sa.

"Cíťte sa ako doma dievčatá." Povedal Justin a žmurkol. "Tak kto je hladný? Ja som."

"Prasiatko."

"Hej!"

"Čo? Prasiatko v TV. Pozri." Otočil sa a zbadal prasiatko s mackom Pú. Ryan zapol TV pred pár sekundami.   Všetci sme sa zasmiali a Justin tiež. Potom som šla do kuchyne aby som mu pomohla s jeho hosťami.

"Potrebuješ pomôcť?" Spýtala som sa.

"Prosím. Vieš variť, že?"

"Biebs, ja som Kelsi Blair." Povedala som blízko jeho tváre.

"Ty a varenie?" Povedal a zdvihol obočie.

"Len sa pozeraj a uč." Povedala som keď som sa dotkla jeho nosa so svojim ukazovákom.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now