72. kapitola

1.6K 81 18
                                    

Časť venujem Nike :)) ♥ ...Príjemné čítanie ^^

Z pohľadu Amber:

Potom čo Justin odišiel z mojej izby viem, že som si získala viac jeho dôvery.  Predstavte si to. Má toľko priateľov, svoju mamu, ale napriek tomu prišiel po radu ku mne. Nemôžem si pomôcť, ale stále naozaj ľúbim Justina.  Je tak pekný a sexy.  Je iný, než predtým.  Ale keby som si mala vybrať medzi ním a slávou, nemôžem poprieť, že radšej by som stratila jeho ako slávu, ktorá čoskoro príde. Ľahla som si na posteľ s úsmevom. Niekomu mám zavolať.  Niekomu, kto bol pre mňa veľmi užitočný, pretože sa narodila "Milučká Amber".

"Ahoj." Povedala som.

"Ahoj malá ségra."

"Veľký bro ..." Povedala som s najsladším tónom. "Ďakujem ti za pomoc. Ja len...len som zranená z toho čo mi urobil. A to dievča je dôvod prečo ma opustil."

"Neboj sestrička.  Čoskoro zmizne z tvojej cesty a budeš s Justinom. Nikto nebude robiť neporiadky s mojou rodinou."

"Si najlepší starší brat na svete. Ďakujem Jason."

"Žiadny problém Amby."  Zavesila som. Nahodila som veľký úsmev.  Jason je Justinov nový bubeník. Áno, on je ten, ktorý sa ku Kelsi dostal naozaj blízko.  Samozrejme, nemá tušenie čo sa stane, ale urobil by pre mňa všetko. Veď prečo nie? Som jeho sladká malá sestrička. Nemá tušenie aké veci sa stanú. A nikto mi môj plán nepokazí, hoci by som preto musela niekoho zabiť alebo ublížiť.  V tomto turné budú ísť veci trošku dramaticky. Kelsi chcela dobrodružstvo toto leto, tak jej dám také leto, na ktoré nikdy nezabudne.


Z pohľadu Jasona:

Po rozhovore s mojou malou sestrou som si ľahol na posteľ. Je tak sladká, že si nezaslúži aby jej niekto ublížil. Naozaj miluje Justina. Nikto v skutočnosti nevie, že sme príbuzný. Okrem mojej mamy a otca. Amber má meno po mame a ja po otcovi. Naša rodina je zložitá. Ale stále sa máme radi aj keď sa naši rodičia rozviedli. Nevidel som Amber ako hrala, lebo som bol u otca, väčšinu času som žil s otcom. Ale aj napriek tomu, je to najkrajšie dievča aké som kedy stretol.

Nemôžem poprieť skutočnosť, že Kelsi je druhá. Alebo boli možno obidve najkrajšie dievčatá aké som poznal. Ale prečo z milión dievčat, musím rozbiť vzťah práve jej? Prečo to musí byť práve ona? Bola naozaj milá a zábavná. Dokáže vás rozosmiať.  Viem, čo na nej Justin vidí, ale.......táto situácia je v prdeli. Nemôžem sa rozhodnúť, čo urobiť.  Mám na mysli, ktorú stranu si vybrať? Moju sestru alebo dievča, ktoré mám tajne rád?  Je príliš ťažké si vybrať, koho urobiť šťastným a koho smutným. Prečo musí byť Kelsi milá? Prečo moja sestra musí byť tak sladká? Ale ako sa hovorí, krv je silnejšia ako voda kanála, takže myslím, že budem musieť ísť podľa plánu. Je mi to ľúto Kelsi, ale je to pre moju malú sestričku Amber.

************************************

No :)) ...A konečne nám začala dráma......Čo hovoríte na dnešnú časť? :3 :)) Čo myslíte ako to bude pokračovať? :) .....Aky plán chystá Amber? ......:)))

- inak .....ak sú podľa vás časti veľmi málo a dlho na nich čakáte, tak pamätajte, že ja len čakám na vaše podmienky.... Ja mám čas prekladať...Ja len čakám....Akože podmienky spĺňate až na komenty....ide tu o to, že sa spoliehate jeden na druhého, ale potom to aj tak vyzerá...keď dáte 60+ votes , tak nedokážete dať 16 komentov? Veď od vás nechcem ani polovičku....Ja vás do komentovanie nútiť nechcem , ale sami sa oberáte o časti - 

Pre ďalšiu časť:
• 150 reads.
• 57 votes.
• 16 komentov 
(Ďakujem za predošle krásne komentáre^^ :) ♥ ♥ ) 


I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now