17. kapitola

2.4K 69 20
                                    

Z pohľadu Justina:

"Au! To bolí Bieber! Nemôžeš ma len tak ťahať.  Aký je vlastne tvoj problém?!" Vykríkla. "Nechceš mi povedať prečo sme tu?" Spýtala sa keď si založila ruky, dívala sa na mňa a vyžadovala odpovede.

"No," Odmlčal som sa a zhlboka sa nadýchol. "Urob mi láskavosť."

Vybuchla do smiechu. Skvelé. "A čo nepovieš?"

"Prosím."

"Takto to  jednoducho nefunguje Bieber."

"Naozaj to potrebujem. Je to len, že s Amber prišiel ...Cambel, Kábel alebo ako sa volá, s tým chlapom proste.

"Ty ju stále miluješ, že?" Bol som zaskočený. Pozrel som sa na ňu a videl som ako sa na mňa usmieva. Dovoľte mi aby som vám povedal, že to na nej vyzeralo dobre.

"Čo? Ako to vieš?"

"Prosím ťa. Je to očividné, vážne."

"Nie. Myslel som ako vieš o Amber, a..."

"Tak dvaja kanadskí chlapci mi to povedali a teraz to už viem." Pokrčila plecami a oprela sa chrbtom o stenu.

"No, ja naozaj potrebujem láskavosť."

"Takže teraz si prišiel pre pomoc. Odo mňa? Zo všetkých ľudí?" Pýtala sa.

Zafučal som. "Hej."

"Myslí reálne Bieber. Som tvoj nepriateľ a nepriatelia si jednoducho nemajú navzájom pomáhať."

"Potrebujem len to." Na chvíľu premýšľala.

"Nie, vďaka." Odpovedala keď pozorovala svoje prsty. "Nechcem robiť láskavosti a to najmä  keď ide o teba."  Povzdychol som si a pozrel na ňu. Ona je tvrdohlavá. Vždy bola a vždy bude.

"Prosím." Prosil som podráždene.

"Kde je tvoja hrdosť, Bieber?"

"Čo sa stalo s tým, že sme nepriatelia?" Zdvihla jedno obočie. Vysmial som sa a uškrnul sa.

"Kto hovorí, že už nie sme?" Opáčil som.

"To je dobre. Takže nevidím dôvod prečo si za mnou prišiel." Mykol som sa. Znela tak aby som sa jej prosil. "A čo Ryan a Chaz? Bez ohľadu na prospech ktorí majú si myslím, že sú schopný to urobiť." Pokrčil som ramenami. To nie.

"To by bolo trápne." Venoval som jej pohľad.

"A ty si myslíš, že s nami by to trápne nebolo?" No to možno áno. Sakra, je to trápne keď nemôžete požiadať o láskavosť rovnaké pohlavie.

"No to by bolo menej trápne, než s Ryanom a Chazom." Nahnevala sa. "Blair, pomôžeš nepriateľovi von?" Dobre, to bolo hlúpe.

Pretočila na mňa oči. "Si chorý Bieber, vieš to?"

"Ale no tak!" Práve teraz som bol dosť netrpezlivý. Snažil som sa kontrolovať, pretože proste som žiadal  láskavosť a skutočnosť že práve od svojho nepriateľa, na to nemám trpezlivosť.
"Prosím. Len táto láskavosť."

Povzdychla si a zúfalo si založila ruky. "Hovor. Ale nedávam ti 100% pravdepodobnosť, že sa dohodneme."

Usmial som sa. "Len neurob nič hlúpeho, hej?" Prikývla.  "No, žiadam ťa aby si bola no ... bola moja ..." Cítil som ako sa mi to slovo zaseklo v krku a nemal som silu aby vyšlo von.

"Čo?"

"Moja..." Zakašľal som trochu keď som sa na ňu pozrel.

"Byť čo?" Vyžadovala. "Nehovor mi, že ma žiadaš aby som bola tvoja slúžka. Pretože ťa zabijem hneď teraz." No teraz ma zabiješ na dvakrát.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now