Časť venujem Sáre :) ♥ ...Príjmené čítanie...^^
(inak Lenka ..jasné, že si zaslúžiš, ale chcem venovať časť každému a ty si už mala venovanú♥)Z pohľadu Justina:
Keď Kelsi odišla, premýšľal som o...KELSI.
Nemôžem uveriť, že som ju nenávidel tak dlho a až potom si uvedomil, že ju milujem. Ona je úžasná.
Spôsov ako sa usmieva. Vtedy sa zdá, že celý svet sa zastavil a pozerá naň.
Ďalej som premýšľal ať kým som nebol vyrušený. "Ehm."
Pozrel som sa a uvidel Kelsi usmievať sa.
"O čom premýšľaš?" Spýtala sa.
"O ničom." Vstal som. Položila lekarničku na stôl. Bola tam ešte pár sekúnd.
Myslím, že niečo hľadala. Otočila sa a začala po mne hádzať guličky. Kde sakra zobrala tie guličky?
"Hej, čo robíš?! ...Auuuu..sssshh...auu.."
"Povedz mi čo som si premýšľal." Trvala na svojom.
"Ok. Ok. Poviem ti to. Len prestaň hádzať guličky." Prestala po mne hádzať guličky. Alebo možno ani nie?
"Dobre."
"To je lepšie." Posadila sa vedľa mňa. "Tak po prvé môžem sa ťa niečo spýtať?"
"Hovor." Povedala.
"Odkiaľ máš tie guličky?"
"No keď som balila nejaké nezmysly tak to tam bolo. A trocha som si toho zabalila."
"Ty si si TROCHA zabalila?"
"Mala som v pláne niečo s tým urboiť."
"Ako napríklad?"
"Ako urobiť napríklad nejakú srandu z toho." Odpovedala váhavo.
"No a to mal byť žart na mňa? Pretože my sme teraz kamaráti."
"Naozaj?" Spýtala sa s vtipm v hlase. Myslím.
"Áno."
"No, ak sme priatelia tak by si mi mal povedať, na čo si pred chvíľkou myslel." Povedala a pozerala na mňa.
"Premýšľal som o...."
"Premýšľal si o......?" Prišla ku mne bližšie.
"Premýšľal som o tomto!" Uchmatol som ju a hodil som ju na posteľ. Naklonil som sa na ňou zatiaľ čo ona ležala na posteli.
"Okay. Premýšľal si o tom?"
"Premýšľal som o tom to..." Naklonil som sa a chystal som sa ju pobozkať ale ona vyskočila a dala vankúš na jej miesto. Teraz som skončil pri bozkávaní vankúša. Wow Bieber!
Z pohľadu Kelsi:Justin sa naklonil a chystal sa ma pobozkať, ale rcýhlo som vyskočila preč a miesto mňa som mu tam dala vakúš. Hah!
"Vďaka?" Povedal.
"Kamaráti sa nebozkávajú na pery jasné?" Povedala som. Pošul som ako si povzdychol.
"Ale ja som ťa nechcel pobozkať na pery." Našpúlil pery.
"Jasné." Zobrala som si lekárničku a posadila sa na posteľ vedľa neho.
Začala som mu liečiť modriny na tvári. Justin aja sme sa naozaj zblížili.
Začali sme ako nepriatelia, ale môžeme skončiť viac, než priatelia?
"Justin môžem saťa niečo opýtať?"
"Jasné."
"O tom článku."
"Nerob si s tým starosti. Som si istý, že Scooter na tom pracuje."
"No, môžem sa ťa znova niečo opýtať?" Povedala som keď som preložila ľad na jeho modriny.
"Pýtaj sa."
"Tak o tom bozku a čo si vtedy povedal."
"Kels..." Začal. Začal sa ku mne bližšie prikláňať, kým naše tváre boli len pár centimetrov od seba. "Ja..."
"Ehm. Ahoj Kelsi! Ahoj Justin!" Pozrela som sa na dvere a tam stála moja mama. Skrížila ruky na prsiach. Ako na svete sa sem dostala?
"A-Ahoj mami." Rýchlo som vstala a tak urobil aj Justin.
"Ahoj Kathy!" Povedal Justin.
"Vy dvaja sa pozeráte ako keby ste videli ducha." Povedala s podozrivým pohľadom. "Vyrušila som vás?"
Z pohľadu Justina:"Ehm ...no mami...nie ...nič." Povedala Kelsi. Wow to je ako Déja vú! Najprv moja mama a potom mama Kelsi? Rodičom sa páči prerušovať niečo naozaj dôležité.
"Kelsi zdáš sa byť smutná, že som tu."
"Čo? Samozrejme že nie mama. Cnelo sa mi po tebe!" Povedala a objala mamu. Keď sa od nej Kelsi odtiahla, Kathy sa na mňa pozrela.
"Wow Justin. Vyrástol si do veľmi pohľadného mladého muža!"
"Povedal som ti, že som pekný." Povedal som Kelsi.
"Mami je len unavený." Pretočil som očami.
"Mami môžem sa ťa spýtať prečo si tu? Vieš..." Spýtala sa Kelsi.
" Tak, počula som koľko tu máte zábavy..." Ukázala na mňa. "Tak som sa rozhodla........."
****************************
Čo hovoríte na túto časť? :) A čo myslíte ako to bude pokračovať? :
- Čo myslíte ako sa rozhodla Kathy?
- Zostane tu?
- Ak áno,tak myslíte, že aj na dlhší čas?
- Myslíte že sa tomu Kelsi poteší alebo nie? - to v ďalšej časti :)
Pre ďalšiu časť:
• 120 reads.
• 35 votes.
• 13 komentov :)
(Ak to splníte tak sa budem snažiť ešte dnes dať jednú časť:3 A Ďakujem veľmi pekne za minulé komenty aj votes^^)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...