Časť venujem Kaji :) :) :3 Príjemné čítanie... :)
Vopred sa ospravedlňujem za prípadné gram. chyby.Z pohľadu Kelsi:
"Takže ty a Justin budete mať večeru?" Spýtal sa Ryan a zvalil sa na moju posteľ.
"Áno. Prešli týždne čo sme nestrávili nejaký ten čas spolu." Povedala som. "Bola tu ta práca a celkovo je toho veľa. A čo ty?"
"No ja a moje dievča sme v pohode. Ale zaujímalo by am čo sa stane keď začne škola. Ona je z Atlanty, zatiaľ čo ja z Kanady."
"Som si istá, že tú vzdialenosť zvládnete. Pretože ak ju naozaj miluješ, na vzdialenosti nezáleží."
"Myslím, že máš pravdu." Povedal Ryan, keď sa posadil. "Tak čo ty a Justin? Si na úplne inej pozícii ako ja."
"Áno. Viem, čo máš na mysli. Ale zmierim sa s tým čo prinesie budúcnosť. Viem, že to nebude trvať večne. Myslím tú tínedžerskú lásku." Povedala som. Počula som, ako si Ryan povzdychol.
"Myslím, že máš pravdu."
"Ale ak naša láska niekedy skončí, nebudem ho nejako drviť. Myslím tým, že mi môže povedať ’Nemilujem ťa.’ alebo ’Páči sa mi niekto iný.’, len jedine čo nechcem vidieť, je to, že ma s niekým podvádza. Ryan, ja neviem ako to potom budem niesť."
"Kels, prečo nedáš tie myšlienky bokom? Ži pre súčasnosť. Stále máš Justina a myslím, že ho budeš mať ešte veľmi dlho." Povzdychla som si. Išla som na balkón a pocítila som, ako sa mi vietor pohráva s vlasmi.
"Ry, rada by som ti niečo povedala. Pozri, viem, že Amber je teraz veľmi milá, ale nemôžem sa zbaviť myšlienky, že to všetko len hrá. Mám pocit, že ona je..." Prerušila som sa.
"Je?" Otočila som sa a pozrela na Ryana.
"Ak ju Justin bude ľúbiť, nemám mu to za zlé. Myslím, ak sa do niekoho doslova zamiluješ, mal by si byť s ním. Zvlášť keď je ona milá a pekná. Obaja spolu boli mnoho rokov. Najlepší kamaráti, ktorý sa do seba zamiluvávajú, nie? Justin a Amber, obidvaja sú umelci. Obaja pracujú spoločne."
"Poď Kels. Oni sa majú len navzájom radi, nič viac."
"Možno nie hneď, ale niekedy inokedy. Možno čoskoro. Kristen Stewart a Robert Pattison sú teraz pár. Zamilovali sa do seba, lebo strávili spoločne nejaký ten čas na pľaci. Manželské páry vo filmoch sa väčšinou stávajú pármi aj v realite. Jamber je do značnej miery známa po celom svete."
"Ale Kels veď si ty súhlasila s párom ako Jamber."
"Ja viem, ale neviem či to nebola obrovská chyba." S Ryanom sme sa na seba pozreli a po niekoľkých minútach som si vzdychla a otočila sa. "Leto sa končí tak rýchlo Ry. Škola sa začne onedlho."
-------------------------
Pozrela som sa na hodinky je 18:00. Len hodina do rande s Justinom. Nevidela som ho od tej doby čo odišiel preč. Pravdepodobne je zaneprázdnený. Povzdychla som si. Išla som do šatníka a hľadala nejaké vhodné šaty. Hneď potom som počula, ako niekto zaklopal na moje dvere. Otvorila som ich a usmiala sa.
"Ahoj, Jason. Poď ďalej." Povedala som.
"Počul som, že ty a Justin máte dnes rande."
"Áno je to pravda. Ale teraz mám veľký problém, neviem čo na seba."
"Niečo jednoduché. Mám na mysli niečo, čo ti vyhovuje."
"No myslím, že máš pravdu." Vytiahla som zo šatníka nejaké oblečenie až som konečne videla to správne. Šla som do kúpeľne a dala na seba hodvábny sveter, Elliot džínsy, Conversy - All Star Atletic. Čo sa týka doplnkov, tak som si dala na pravú ruku kryštálové náramky a diamantový náhrdelník. Na okraji som si nechala zvlnené vlasy. Potom som sa postavila pred Jasona a spýtala sa. "Čo si o tom myslíš?"
Sledovala som ako sa Jasonovy otvorili ústa a pozeral na mňa od vrch po spodok. To ma donútilo zasmiať sa.
"Ty...ty...ty si krásna K-Kelsi ." Vykoktal. Usmiala som sa.
"Ďakujem. Dúfam, že Justinová reakcia bude tiež taká, keď ma uvidí." Pozrela som sa na seba posledný krát do zrkadla a potom na hodinky. "No myslím, že už musím ísť." Vzala som iPhone a obaja sme vyšli von z mojej izby.
"Dobre sa bavte." Povedal Jason.
"Vďaka." Otočila som sa a začala kráčať. Keď som sa dostala na prízemie, videla som oproti sebe Justina. Usmiala som sa a povedala "Ahoj."
Otočil sa a mal rovnaký výraz ako Jason. Znovu som sa zasmiala.
"Wow, vyzeráš úžasne krásne." Povedal. Usmiala som sa.
"Ďakujem. Ani ty nevyzeráš zle." Povedala som.
"Uhmm...Kelsi...John ťa vezme do reštaurácie Atlantis. Ja vás doženiem. Ospravedlňujem sa, naozaj. Scooter odo mňa chce ešte nejaké veci a potom hneď pôjdem."
"Neboj, budem na teba čakať, áno?" Usmiala som sa. Pobozkala som ho a nasadla do limuzíny. Limuzína sa pohla a Justin už bol preč z dohľadu. Povzdychla som si. Ako vždy.
**********************
Ladies dúfam, že ste si túto časť a vlastne aj tie posledné časti užili ....:) :) :) Prichádza dráma :) :) :) :) :) :) Hm...:) :) :) :) :D Uvidíme čo na to poviete :D :) Aké sú zatiaľ vaše typy na pokračovanie? :) :D
Podmienky ste splnili za jeden dň :333 Čo je úplne :O :) Čiže ak tiež splníte podmienky do zajtra, tak bude nová časť a už sa začne ta veľmi očakávaná dráma.............. :3Pre ďalšiu časť:
• 200 reads.
• 64 votes.
• 18 komentov ♥ ♥
Ďakujem za predošlé komenty, už som ani neverila, že ich dnes dáte, ale dali ste :3 ♥ ♥ A tak som hneď išla prekladať novú časť..:) :D ♥ Ďakujem ešte raz :3
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...