Časť venujem Dievčati, ktorej meno nepoznám, ale hore je tvoj profil :) Tak je to tebe ..:) ♥ .....Príjemné čítanie...:)
Z pohľadu Justina:
Byť s mojimi priateľmi, hoci len na chvíľu, bolo pre mňa ako sen. Je to už celkom dlho, čo sme spolu neboli von. A to myslím mňa, Kelsi , Ryana a Chaza. Jasné, že som tiež rád aj s ostatnými dievčatami, ale miloval som tráviť čas s mojimi najbližšími priateľmi. Potom sa cítim ako doma. Ako v Kanade. My štyria sme sa rozprávali, zatiaľ čo dievčatá tvrdo spali.
"Áno, pamätám si tie časy." Povedal Ryan. Spomínal na to ako sme sa napaľovali s Kelsi. "Celý prvý týždeň ste boli na pobavenie. Keď na to tak spomínam, bola to taká sranda." Všetci sme sa zasmiali.
"Jasné. Ty, Chaz a roztlieskavačky. Zaujímalo by ma, prečo to nebolo zábavné." Povedala Kelsi.
"Počkať! Ľudia veď sme boli kamaráti. Prečo ste mi to nepovedali? Pomohol by som vám." Povedal som.
"Alebo nám pomáhal dostať dievčatá." Doberal si ma Chaz. Kelsi sa na mňa pozrela, ale len sa usmiala.
"Na svoju obranu, som vám doslova vždy pomáhal."
"Áno, ale bol si vždy zaneprázdnený s plánovaním nejakej pomsty." Zasmial sa Ryan. "Tvoja izba bola vždy neuprataná, keď sme ťa prišli navštíviť."
"Papiere boli všade." Dodal Chaz.
"To boli časy." Všetci sme sa smiali.
----------------------
"Konečne sme tu!" Povedala Kelsi a usmiala sa. Pozrel som sa na ňu, nemohol som si pomôcť a usmial som sa tiež. Je veľmi šťastná a tak som šťastný tiež. Teraz sme boli v hoteli Atlantis. Fanúšikovia boli všade. Scooter, mama, Kathy a Amber tu ešte neboli.
"Justin Bieber milujeme ťa!" Kričali.
"No, ty si celkom dosť milovaný." Zašepkala mi Kelsi.
"Veľmi ich ľúbim, ale teba veľmi milujem." Povedal som. Zasmiala sa a išli sme do našich hotelových izieb.
"Tak kde je moja izba?" Spýtala sa Kelsi.
"Tu." Povedal som. "A moja izba je hneď vedľa tvojej."
"Dobre, ďakujem. Vidíme sa neskôr?" Povedala, chytila kľučku a otočila ňou.
"Myslím, že ti pomôžem, lebo v túto chvíľu nie som zaneprázdnený."
"Ako chceš." Obaja sme vstúpili do jej izby. Zvalil som sa na posteľ. "Wow to je úžasné. Myslím tým, že mám výhľad na oceán." Povedala, keď vyšla na balkón. Prišiel som k nej a postavil sa za ňu.
"Áno. Je to úžasný výhľad." Svoje ruky som obmotal okolo jej pásu a pritiahol si ju bližšie. Zasmiala sa a potom ostala ticho. Milujem sladkú vôňu jej vlasov. Voňajú ako jahody.
"Justin?"
"Áno?"
"Koľko dní budeme tu na Bahamách?"
"2-3 dni."
"Aha."
"Vieš, takto by som chcel ostať navždy. Mám na mysli, ten výhľad na krásne dievča s ktorým práve som."
Usmiala sa. "Áno. Inak zabudla som. Mohli by sme sa porozprávať, na správnom mieste a v správny čas?" Spýtala sa.
"Iste. Mám niečo v pláne na dnes pre nás oboch." Otočila sa a pozrela na mňa.
"Nemáš nejakú prácu alebo koncert?"
"Nie." Usmiala sa.
"Tak potom dnes."
"Áno. Dnes." Pozrel som jej priamo do očí. Tie hnedé oči, ktoré tak milujem. Naklonil som sa a ona tiež. Ako sme od seba boli už len milimeter, dvere sa široko otvorili. Zastavili sme sa a pozreli sme na osobu, ktorá tak hrubo otvorila dvere bez zaklopania.
"Ahoj Justin! Ahoj, Kels!" Zamávala Amber a usmiala sa. "Prerušila som niečo?"
"Nie tak celkom." Kelsi sa usmiala a posadila sa na posteli. Povzdychol som si.
"To je dobre. No Justin, Scooter s tebou potrebuje hovoriť."
"Oh, dobre. Kelsi musím ísť."
"Iste."
"Uvidíme sa večer, áno?"
"Dnes večer." Usmiala sa.
"Ehm...Justin musíme ísť." Povedala Amber.
"O 7 dobre?" Povedal som pri odchádzaní z jej izby. "Milujem ťa Kelsi."
"Tiež ťa milujem Bieber."
Ja a Amber sme potom išli mlčky. Možno trochu rozpačito. Pozrel som sa na Amber, pozerala sa priamo pred seba. Bolo to ako keby jej bolo nejako ublížené. Chystal som sa jej spýtať či je niečo zle, ale potom som uvidel Scootera oproti nám.***********************
Tak......čo hovoríte na dnešnú časť a čo myslíte ako to bude pokračovať? :) :) Ako dopadne to ich rande? :) Keď vôbec? :) Len vám chcem povedať, že dráma ešte len príde....coming soon :3 :3 :3 :3 :3 :D :D
Pre ďalšiu časť:
• 190 reads.
• 63 votes
• 18 komentov ♥ ♥
Ďakujem za predošlé úžasné a krásne komenty pri ktorých sa usmievam ako magor :D ♥ ♥ :) ĎAKUJEM ♥ :) :) :3 Ak by ste splnili podmienky, tak by som pridala dnes ešte jednu časť, ale som si istá, že 63 votes dnes nedáte..:D :) :)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...