42. kapitola

2.3K 79 16
                                    

Časť venujem Jasmine :) Príjemné čítanie...^^

Z pohľadu Kelsi:

Znova som bola sama. Slzy mi stekali po tvári. Nikdy by som si nepomyslela, že sa zaľúbim do Justina. Pri pomyslení na to, že ho Amber drží, to tak veľmi bolí. Ugh!

Dotkla som sa náhrdelníka, náhrdelníka, ktorý mi dal otec. Bolo na ňom napísané "Nasleduj svoje srdce."

"Nasleduj svoje srdce?" Povzdychla som si. Vedela som, že môj otec mal pravdu.  Je to ťažšie než som si myslela. Vstala som a začala kráčať. Obloha vyzerala ako by chcelo pršať. Huh! To je ale leto. Ale myslím, že to je pre zmenu klímy.

Keď som dorazila domov, neobťažovala som sa klopať. Otvorila som dvere a nikto tam nebol. Myslím, že všetci boli vonku.  Poobzerala som sa dookola a moje uši vnímali ticho.  Vošla som do miestnosti kde Bieber držal svoje nástroje. Vzala som si gitaru a šla na lavičku pri bazéne. Nikto nevie, že hrám na gitare a skladám pesničky. Vie to len moja mama. Začala som hrať a slová mi práve vychádzali z úst.


Z pohľadu Justina:

Tak som sa nudil, že som išiel do kuchyne. Zobral som si nejaké sušienky a rozhodol som sa vrátiť hore, ale počul som ako niekto brnká na gitaru a spieva. Myslím, že to išlo od bazéna.  Zazrel som a uvidel...Kelsi? Ako sa sem dostala? Wow, ona vyzerá krásne. Vietor prefukoval cez jej vlasy.  Je úžasná. Vzala mi dych.

Schoval som sa do kríku a počúval som jej pieseň.  (↓preklad pesničky, ktorú spieva Kelsi - pustite si ju  na boku a čítajte text♥)


"Chyť ma vtom všetkom zmätku.
Svedieme to na dážď.
Vďaka mojej bolesti viem, že ťa nemôžem mať.
Nemôžem ťa mať.

Povedz mi,či sa ona na teba pozerá tak ako ja?
Snaží sa pochopiť to čo hovoríš a to ako sa pohybuješ?
Ponáhľa tak aby ťa objala?
Povedz mi, som blázon? Som blázon?

Nemôžem chytiť dych.
Vzal si mi ho keď si sem vstúpil.
Moje srdce je zlomené pri predstave, že ťa ona objíma.

Povedz mi, či sa ona na teba pozerá tak ako ja?
Snaží sa pochopiť to čo hovoríš a to ako sa pohybuješ?
Ponáhľa tak aby ťa objala?
Povedz mi, som blázon alebo je to viac než sklamanie? 

Možno som na všetko sama,
ale našla som kľud v samote.
Pokiaľ by som ale mala ešte jeden posledný bozk,
žiaril by!
žiaril by!
žiaril by!

Povedz mi, či sa ona na teba pozerá tak ako ja?
Snaží sa pochopiť to čo hovoríš a to ako sa pohybuješ?
Ponáhľa tak aby ťa objala?
Povedz mi, som blázon alebo je to viac než sklamanie? 

Povedz mi, či sa ona na teba pozerá tak ako ja?
Snaží sa pochopiť to čo hovoríš a to ako sa pohybuješ?
Ponáhľa tak aby ťa objala?
Povedz mi, som blázon alebo je to viac než sklamanie?"


Wow. To je všetko čo môžem povedať.  Pieseň bola úžasná, ale trochu smutná.

Videl som ako jej steká slza po tvári. Utrela si ju a povzdychla si.

Vstal som, ale ona ma nevidela.


Z pohľadu Kelsi:

"Tá pieseň bola úžasná." Otočila som sa a uvidela Justina. Vyzerá perfektne. Spôsob ako sa na mňa usmial a ako jeho veľké hnedé oči sledujú tie moje. Berie mi to dych. "Oh...Prepáč. Nechcel som ťa vyľakať."

"Prečo sa ku mne vždy takto vplížiš?" Spýtala som sa.

"Prepáč."

"Ty si tu---?" Prerušil som ju.

"Bol som tu od kedy si začala spievať."

"ČO?!" Vstala som.

"Prepáč mi."

Pokračovala som v chôdzi. Ugh! Do riti! To nie je pravda.

"Kelsi!" Otočila som sa.

"Čo?!" Zakričala som na neho.

"Prečo je to tak veľký problém?"

"Ugh! Pretože!"

"Prečo?"

Bola som taká naštvaná, že som ani nerozmýšľala čo hovorím. "Pretože tá pesnička je pre teba!"  Ops....

Otočila som sa a bežala hore po schodoch. Vošla som do svojej izby a zamkla ju. Skĺzla som po dverách a posadila sa. Som taká hlúpa! Ugh! To všetko bolo tak trápne!  Plakala som s vedomím, že neviem čo mám robiť. Bola som bezradná. Bola som úplne sama vo svojej izbe.  Žiadna osoba ktorej by som sa mohla vyplakať. Žiadny otec a ani žiadny princ , ktorý by mi mohol povedať, že som jeho princezná.  Bola som úplne sama.


Z pohľadu Justina:

"Prečo je to tak veľký problém?" Spýtal som sa

"Ugh! Pretože!"

"Prečo?"

"Pretože tá pesnička je pre teba!"  Keď povedala tieto slová, cítil som sa ako najšťastnejší chlapec na svete.

Otočila a rozbehla sa. Wow. Ľúbi ma? Ona ma ľúbi! Áno!  Zatancoval som si tanec šťastia a vošiel som dovnútra. Išiel som hore a začul som plač. Prišiel som ku dverám Kelsi a zaklopal som.

"Kelsi?"

"Choď preč Justin. Prosím."

"Kels, otvor dvere!"

"Nie."

"Kelsi, prečo si taká tvrdohlavá?" Otvorila dvere.

"Pretože som. Máš s tým nejaký problém?"

"Musíme sa porozprávať." Pozrela na mňa. "Môžem vstúpiť do tvojej izby?" Spýtal som sa.

"Nie. Hovor teraz."

"Ja len..." Povzdychol som si.

"Čo?"

"To čo si povedala."

"To nebola pravda.  Ja len..."

"Ty čo?" Povzdychla si.

"Aj keby to bola pravda, tak to nie je dôležité. Ty a Amber ste teraz spolu, nie?"

"Nie."  Ťažko si povzdychla.

"Prestaň klamať. Justin, len sa odo mňa drž ďalej, dobre?"

"Nie."

"Prosím."

"Len mi niečo povedz a chcem počuť pravdu." Prikývla.


Z pohľadu Kelsi:

 "Ľúbiš ma?" Spýtal sa váhavo.

"Chceš počuť pravdu?" Prikývol. "Nie."  Pozrela som mu priamo do očí. Povzdychol si.

"Fájn. Od teraz sa od teba budem držať ďalej. Nič odo mňa nebudeš počuť. Toto bude naposledy čo sme ty a ja prehovorili."

"Fájn." Odišiel a ja som zavrela dvere. Znova som skĺzla dole, držala som si kolená a silno som plakala. Len tak som ho nechala ísť, ale všetko bude teraz ľahšie, nie? To bude ako keď sne neboli kamaráti. Prajem si aby som neurobila tú chybu. Ale, neurobila som ju, že nie?

*********************************

Tak čo hovoríte na túto časť? ...Kelsi mu klamala...Justin to zobral vážne..čo myslíte ako to bude pokračovať? ...- uvidíte v ďalších častiach :)

Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 34 votes.
• 12 komentov :)
(Ak to dáte, tak ešte dnes ďalšia časť:D:) Ďakujem za predošlé komenentáre♥)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now