33. kapitola

2.2K 69 10
                                    

Časť venujem Marttie^^♥ Príjemné čítanie.......:)

Z pohľadu Justina:

Vstúpil som do izby a zabuchol dvere.  Cez moju myseľ mi prechádza toľko vecí. Ja som si myslel, že Amber bola milá!!! Klame Kelsi? Prečo by Kelsi klamala? Amber je tak milá! Čo už nevidím reálne veci??  Nemôžem uveriť, že sa zložím pre moju frajerku. Teda myslím falošnú frajerku. Ugh! Musím si zapamätať, že je to falošný vzťah! Je pravda, že to Amber predstiera??  Všetko to, by predstierala?


Z pohľadu Ryana:

Vošli sme do izby Kelsi. Zamkol som za nami dvere.

"Potrebujeme tvoju pomoc." Povedal Chaz keď si sadol vedľa Kelsi.

"Prečo?"

"Musíme ukázať Justinovy, aká Amber je!" Povedal som.

"Prečo? Ten chlapec je idiot."

"Poď do toho Kels." Povedal som.

"Dobre. Ale ja som sa už snažila! To nie je len tak, že mi dáte mini kameru na slnečné okuliare a zachytíme všetko čo Amber povie a spraví."

S Chazom sme sa na seba pozreli a uškrnuli sa. Dala nám nápad!

"GENIÁLNE!"  Povedali sme s Chazom na rovnako.

"Len som si robila srandu." Povedala a vstala.

"Ale povedala si, že nám pomôžeš." Povedal Chaz.

"Fájn."

Obaja sme vstali a objali Kelsi.

"Vďaka." Povedal som.

"Žiadny problém." Povedala a usmiala sa.


Z pohľadu Justina:

Cítil som sa zle za Kelsi...Nemal som tušenie prečo... Myslel som si, že sa navzájom nenávidíme...Ale kto by sa stále mohol hnevať na tie hlboké čokoládové oči a na tú rozkošnú jamku keď sa usmieva?...Umožňuje tým vidieť tú jej roztomilosť...Okéj Bieber zdrž sa...Ty sa nemôžeš zamilovať do...Kelsi...jasné?


Z pohľadu Kelsi:

 Chaz a Ryan vyšli z mojej izby a na všetko som znova ostala sama. Povzdychla som si a otvorila dvere. Idem sa spýtať Justina, či zajtra nepôjdeme von...Dievča sa pýta svojho nepriateľa?! Ako čo to sakra je?! Ale je to v pláne ako sa zbaviť Amber a ukázať aká v skutočnosti je. Zavrela som dvere a zaklopala na dvere Justina.


Z pohľadu Justina:

Počul som klopkanie na dvere.

"Kto je to?"

"Je to...uhmmm...Kelsi." Kelsi? Otvoril  som dvere. "Môžem ďalej?" Spýtala sa. Nechal som ju vojsť dnu a zavrel som dvere.

"Takže...???" Povedal som rozpačito.

"Uhmmm... Len som sa chcela ospravedlniť za to, čo som povedala."  Povedala a pozerala na podlahu.

"Uhm...to je v poriadku." Povedal som keď som si sadol na posteľ.

"Uhmm...chceš ísť zajtra von??? S Amber???" Pozrel som sa na ňu. Robí si srandu?

"Si v poriadku? Cítiš sa dobre?" Spýtal som sa. Zasmiala sa.  Čo tomu hovoríte? Zlaté a rozkošné, že?

"Ja...ja len...Len ju chcem lepšie spoznať." Pozrela sa na mňa.

"No...ehm...jasné. Budem ju kontaktovať.  Bude to dobré pre ňu."

"Dobre pre ňu?" Spýtala sa.

"Ty vieš...lebo jeden blbec jej zlomil srdce." Povedal som chladným hlasom. Prisahám, že keby som stretol Caleba, moja päsť by skončila na jeho tvári.

"Áno. Blbec."  Vstala. Nasledoval som ju.

"No uhmm...vďaka." Usmiala sa a ukázala tú jamku, ktorú mám rád. Nejako mi to tiež vytvorilo úsmev. Prečo? Otvorila dvere a odišla. Zavrel som za ňou a povzdychol si. išiel som ku posteli a ľahol si. Pozeral som sa na strop...KELSI alebo AMBER?? Pomyslel som si.


Z pohľadu Kelsi:

Justin naozaj musí vidieť skutočnú Amber.  Už sa nemôžem dočkať na zajtra! To neznamená, že som z toho nejako nadšená alebo niečo...

****************************

Hmm...tak čo na to hovoríte? :) Olala ..myslíte, že už medzi nimi nieč začína? Alebo je to len taký časový skrat a potom ich to prejde? Justin si dokonca položil otázku "KELSI alebo AMBER?" ....čo myslíte ako to pôjde ďalej? :) - to v ďalších častiach ♥

Tak časť..:):D Nemala byť, ale je (Y) :D Keď už sú také krátke tak aspoň každý deň:D Keď budú vianoce tak mám pocit, že časti aj 3 na deň budú :D Ale to je len pocit ^^♥ ĎAKUJEM ZA PREDOŠLÉ KOMENTY♥ Dokonalé všetky do jedného ^^:3

Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 32 votes.
• 12 komentov. :)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now