Časť venujem Anitke ^^ ♥ ♥ ....Príjemné čítanie...:)
Ospravedlňujem sa za gram. chyby, som unavená.
Z pohľadu Kelsi:
Obchodné centrum bolo šialene veľké. Ľudia boli všade. Chodili, jedli, hovorili a smiali sa. Išla som smerom k obchodu ’Forever 21’ a uvidela som mamu. Vysoká bola ako ja, len s rozmerom vlasov po plecia a vtipnými črtami na jej tvári. Je krajšia ako ja. Jej pleť bola opálená.
"Kelsi." Povedala, keď ma objala.
"Ahoj mami."
"Tak, aký je problém?" Spýtala sa.
"Možno by sme si mali pohovoriť pri jedle."
"Takže si chceš niečo objednať?"
"Áno." Povedala som a usmiala sa. Išli sme ku miestu kde predávajú jedlo. Dala som si nejakú čokoládovú tortu. Sadli sme si.
"Tak, opýtam sa ťa to znovu. Aký je problém zlatíčko?" Spýtala sa moja mama. Najprv som zaváhala, ale napokon som jej to povedala.
"Justin." Povedala som, keď som zjedla troška torty.
"Čo je s ním?" Spýtala sa s ustarosteným výrazom.
"No, to nie je tak veľký problém. Nie je to tak, že by am podvádzal alebo tak niečo. Je to len, že...." Prerušila som sa.
"Je zaneprázdnený? Nemá na teba dostatok času?" Prikývla som. "No zlato, nemôžeme len tak nechať Justinové koncerty. "
"Ja viem, mami. Ja to chápem. Ale..."
"Ale tiež nemôže zabudnúť, že má priateľku." Povedala moja mama. Pozrela som sa na ňu. "Miláčik..."
"Mami ja viem. Justin je pravdepodobne jedným z najviac zaneprázdnených teen hviezd na celom svete. Chápem ho. Ale ja si nemôžem pomôcť, a niekedy si myslím, že ma už nemá rád. On mi ani nezavolá, dokonca so mnou ani neporozpráva. Netrávi svoj voľný čas so mnou, ale s niekým iným. Možno..." Povzdychla som si. "...možno že teraz má rád niekoho iného."
"Ach zlatíčko." Povedala mama a objala ma. "Existuje len jeden spôsob zistiť či ťa miluje alebo nemiluje."
"Ako?"
Spýtaj sa ho."
"Ale mami, čo keď povie..."
"Pravda boli na chvíľu Kelsi, ale..."
"Ale lož boli navždy." Dopovedala som. "Dobre mami. Zajtra na Bahamách sa ho spýtam či ma ešte ľúbi alebo nie. Moja mama sa zasmiala. Nemohla som si pomôcť, ale tiež som sa zasmiala.
Z pohľadu Jasona:Bol som v mojej izbe a snažil som sa pripraviť na večerný koncert. Je to celkom únavné, ale je to úžasná zábava. Chodíme z miesta na miesto a ja naozaj rád cestujem. Zajtra sa chystáme na Bahamy a všetci sú veľmi nadšení. Díval som sa na seba do zrkadla keď mi nejaké dievča vtrhlo do izby. Bola dosť naštvaná a ja som bol dosť šokovaný.
"Amber?"
"Jason, ako si mohol?"
"Čo?"
"Povedal si to Justinovy. Dnes ráno k nej prišiel a objal ju. Videla som ich ako sa obímajú, ako by to bola najväčšia láska. Justin sa teraz zamiluváva do mňa! Myslela som si, že si na mojej strane!" Kričala.
"Sestrička."
"Nehovor mi sestrička Myslela som si, že si navzájom kryjeme chrbát!"
"Kryjeme!"
"Tak ako to, že sa Justina snažíš dostať odo mňa preč?"
"To nie, je to len že, Kelsi je naozaj milá a zaslúži si to v túto chvíľu."
"Ale čo ja?"
"Ty a Justin trávite oveľa viac času spoločne."
"To je v pláne Jason."
"Ja viem, ale..."
"Ale čo?"
"Prepáč, ale ja si len myslím, že Kelsi si nezaslúži aby si jej ublížila, ale ty si to tiež nezaslúžiš. Sľubujem, že nebudem ničiť plán. Myslím, že budem mať priestor aj miesto."
"Dobre. Teraz poďme! Justin sa chystá začať koncert a zajtra je uzávierka nášho plánu."
"Uzávierka?"
"Hovorila som ti, že keď pôjdeme na Bahamy, tak Justin bude skutočne konečne môj. Po koncerte si radšej prejdeme plán, ktorý prelomí Justinovú dôveru ku Kelsi. Bude ju nenávidieť navždy, jasné? " Prikývol som. Potom zavrela dvere. Pozrel som sa von. Na nebo. Naozaj nerád to urobím, ale nemám na výber.
"Kelsi, prial by som si, aby sme stále mohli ostať kamarátmi." Zašepkal som a potom mi z oka spadla slza.
**************
........Do konca story (prvej série), ostáva presne 20 častí...Už sa to kráti...
Názory na dnešnú časť ? Čo myslíte, ako to bude ďalej pokračovať? Čo sa stane Kelsi? - to v ďalšej časti :)
Ako ste si mohli všimnúť, tak hneď dneska som pridala ďalšiu časť, lebo boli splnené podmienky...:) Za čo vám nesmierne ďakujem ♥ Presne tak ako vám povedala...všetko závisí od vás...ak splníte podmienky , tak aj časti budú každý deň...pre mňa za mňa aj 3x do dňa keď to splníte :D :) ♥ :)
Ešte raz vám ďakujem ^^♥♥
Pre ďalšiu časť:
• 175 reads.
• 61 votes.
• 17 komentov♥♥
(Ďakujem za predošlé krásne komenty ^^♥♥♥♥♥)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...