16. kapitola

2.3K 61 7
                                    

Z pohľadu Kelsi:

"Tak kde je Justin?" Spýtal sa ma Chaz zatiaľ čo Ryan smeroval k nášmu stolu.

Zafučala som. "Nemám o ňom prehľad ako by som to mala vedieť?"

"Dobre. Čo sa stalo?"  Povedal Ryan keď sa na mňa úprimne pozrel.

"Je to len debil, to je všetko." Jednoducho som povedala.

"Kels vieš, že som nikdy nerozu---" Ryan začal ale Chaz ho prerušil.

"Ry, to nie." Obrátila som hlavu smerom k miestu kde Chaz zízal. Ryan sa tam pozrel tiež a ako náhle to uvidel veľmi sa mu to nepáčilo. Bol tam len Justin a nejaké dievča, dívali sa na seba ako keby sa videli prvýkrát za dlhú dobu.

"Uh-oh. To nemôže byť pravda." Vypľul Ryan.

"Ušlo mi niečo?" Vyhŕkla som, ale pohľad som stále držala na dvoch ľudí.

"Ry, toto nemôže byť dobré." Povedal Chaz, ignorujúc mňa.

"Ja viem. Bože prečo?  Zo všetkých miest."

"Dobre. Môže mi už niekto prosím vysvetliť, "prečo to nemôže byť dobré?"" Poukázala som na to, čo povedal Chaz. Bola som zvedavá, ale bolo mi to jedno.

"To je Amber." Povedal Ryan ako by mi práve všetko vysvetlil.

"Nerozumiem. Čo je na nej tak zvláštne?" Pozrela som sa na dievča ktorá sa práve pevne objímala s Justinom.  Prasa bolo však prekvapené, ale čoskoro ju objal dosť ... neviem ako sa to volá ... dosť zvláštnym spôsobom? Objal ju tak pevne ako keby ju nikdy nechcel pustiť.

"Ugh! Je to Justinova ex." Povedal mi to Chaz. Pozrela som sa na nich.

"Tak? Som si istá, že Justin mal veľa ex."

"Kels." Začal Ryan. "Justin mal iba 4 ex. Ostatné boli len veci na jednu noc."

"To je hnus. Ako vážne." Skrčila som nos aby bolo zrejmé ako veľmi znechutená som.
A on povedal, že je lepší človek ako ja.

"No, nemôžeme ho viniť." Zasiahol Chaz.

"Prečo?" Spýtala som sa.

" Amber bol jeho posledný vážny vzťah. Boli šťastní. Dokonca im to išlo ako vo filmoch. Bojovali, áno. Ale na konci dňa oni robili to. Zvláštna vec na Amber bola, že pre Amber bol Justin prvý s kým to robila. "

"Chaz! Ja nechcem vedieť detaily." Povedala som znechutene.

"Dobre. Dobre. No to je realita. Takže jedného dňa Justin zistil vlastne videl, že to Amber robí s ďalším chlapom. A ten chlap a Amber boli v pomere okolo 5 mesiacov. Ten deň mali s Justinom prvé výročie."

"Ou." Áno cítim k nemu ľútosť. To by každý a ja nie som nejaké bezcitné dievča, jo? "Takže ona mala dvoch suka?"  Spýtala som sa.

"Povedala si to správne." Zamrmlal Ryan trpko.

"Nemôžem uveriť, že ju ešte stále miluje." Vypľul Chaz a Ryan prikývol súhlasiac s Chazom. Pozrela som sa na bývalý pár a to čo som videla mi potvrdilo, že Ryan a Chaz majú pravdu. Vyrastala som s Justinom, aj keď nie sme najlepší priatelia, nemohla som sa na to pozerať. Záblesk v jeho očiach. A ako sa na ňu pozerá."

Že ju stále miluje.

"Vieš dôvod prečo už potom Justin nikdy nechcel babu. To ho naučila, že mu na konci ublížia, aj keď, by veľmi rád ukázal svoju lásku k nim." Ryan smutne povzdychol.

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now