Časť venujem Saške:)...Príjemné čítanie...^^
Z pohľadu Kelsi:
Ráno som sa prebudila s nutkaním ísť na prechádzku.
Napísala som odkaz, vzala na seba nejaké oblečenie a išla.
Nevedela som kam pôjdem, ale využijem tento čas na premýšľanie.
Z pohľadu Justina:Prebudil som sa a počul som ako sa dvere otvorili a zatvorili.
Rýchlo som vstal, schmatol baseballovú pálku a idem sa ubezpečiť, že sa nič nedeje.
Rozhodol som sa skontrolovať všetkých.
Ok Ryan...skontrolovaný. Chaz...skontrolovaný. Mama...skontrolovaná. Kathy...skontrolovaná. Kelsi...Kelsi? Ale nie! Neskontrolovaná!
Kde je?!
Bežal som dole a overoval si, či pozerá TV alebo robí čokoľvek iné.
A potom som našiel odkaz. Čítal som.
Išla som von na prechádzku!! Vrátim sa okolo desiatej! Chaz -- v chladničke sú čokoládové palacinky, nejedz ich!! Sú moje. Keď sa vrátim nech tam nebude ani o jednu palacinku menej než ich tam bolo...Povedzme, že potom by si si nesadol niekoľko dní. :)
S láskou Kelsi.
Uškrnul som sa. Uf.
A čokoládové palacinky ? Dobre, prepáč Kels, ale môj žalúdok je hladný.
Otvoril som chladničku. Viem, že Kelsi sa zblázni, ale stojí to za to.
Potom čo som zjedol VŠETKY palacinky, išiel som do svojej izby a hodil na seba nejaké oblečenie.
Zišiel som dolu, dal na seba mikinu a vytočil číslo Kelsi.
"Haló?" Počul som hlas Kelsi. "Kto je to?" Správne. Ona nemá moje číslo.
"Kto myslíš, že to je?"
"OMG! Sydney?!"
"Čo?! Môj hlas neznie ako dievča!"
"Ja viem, Justin." Zasmiala sa. "Len som sa pohrávala."
"Dobre."
"Tak čo chceš?" Spýtala sa.
"Uhmm...Kde si?"
"Ehm...no myslím, že stojím za chlapcom ktorý ma na seba mikinu a s niekým volá. Kde myslíš, že som?" Otočil som sa a uvidel ju. Krásna ako vždy. Vietor pofukoval cez jej vlasy. Usmievala sa. Položil som mobil do vrecka a šiel k nej.
"Ahoj."
"Uh. Ahoj?" Povedala.
"Uhmmm...."
"Áno?"
"Asi na mňa budeš naštvaná."
"Prečo?"
"No tie čokoládové palac..." Prerušila ma.
"Zjedol si ich?" Jej oči sa rozšírili.
"No...môj žalúdok..."
"Justin." Zakvičala.
"Prepáč. Bol som, no, hladný."
"Mal si sa najprv opýtať."
"No boli vynikajúce." Pozrela na mňa. "Dobre, tak to spravíme. Chceš mať so mnou raňajky?"
"Je to spôsob ako so mnou byť alebo také niečo?"
"Možno."
"Tak poďme Bieber." Povedala a uchmatla mi ruku.
Naše prsty boli prepletené a ja som cítil niečo naozaj pekné.
Je to ako keby mi motýle lietali v bruchu mimo kontrolu.
Je to veľmi magické.
"Tak kde sa chceš najesť?" Spýtal som sa jej.
"Možno že v malom bistre. Vieš, tam kde nie je veľa ľudí. Žiadni fanúšikovia. Žiadny festival. Žiadny..."
"Chápem." Uškrnula sa. Po niekoľkých minútach sme videli malú reštauráciu. Vstúpili sme do nej a posadili sa.
Bolo tu niekoľko ľudí, ale nevšimli si nás. Servírka prišla k nám. Mala 16, asi?
Z pohľadu Kelsi:Ja a Justin sme vošli do reštaurácie a posadili sa.
Sú tu nejaký ľudia, ale aspoň si nás nevšimli.
Servírka prišla k nám. Je v našom veku.
Justin si dal mikinu a to dievča...no mala dobre známi výraz na tvári.
Je fanúšička Justina Biebera.
Široko sa usmiala.
"Ehm...OMG! Ty si Justin Bieber!"
"Psst...Nechceme žiadnu pozornosť..uhmm..." Pozrel sa na menovku. "Tess." Usmial sa svojim koketným úsmevom.
"Prepáč. Uhm...Čo vám môžem doniesť?" Koketne sa usmiala. Iné dievča? Cítim sa ako keby som tu ani nebola.
"Čo chceš Kels?" Spýtal sa ma Justin. Servírka, Tess, mala stále prilepené oči na Justinovy.
"Chcem niekomu pichnúť do oka." Zamrmlala som.
"Čo?"
"Oh...uhmm...povedala som, že chcem palacinky. Čokoládové palacinky." Falošne som sa usmiala na čašníčku. Pozrela na mňa a zamračila sa.
"Čokoládové palacinky a špagety s mäsovými guľkami, prosím..."
"To ej všetko?" Spýtala sa Tess. Justin prikývol. "No ak napriek tomu ešte niečo budete chcieť, spýtajte sa ma. V poriadku?" Potom odišla. Povzdychla som si.
"Čo je?" Spýtal sa Justin.
"Nič." Odpovedala som. Pozrel sa na mňa s ustarostenými očami. "Justin. Nemusíš na mňa takto pozerať. Som v poriadku, naozaj." A potom sa jeho oči premenili na škádlenie. Ale nie...
"Ty žiarlíš."
"Čo? Pff...Nie." Zdvihol obočie. "Naozaj malíčkovy sľub. Nie som žiarlivá."
Uškrnul sa. "Neboj sa. Ja mám oči len pre jednu." Žmurkol. Pretočila som očami.
*****************************
Ak tam boli nejaké gram. chyby tak prepáčte, ale nechcelo sa mi to čítať odznova:)
Čo hovoríte na túto časť a čo myslíte, ako to bude pokračovať?
- Caleb sa už dlho neozval, myslíte, že sa tam už nejako zapletie?
- Alebo to radše nechal tak?
- Myslíte, že už Justin a Kelsi budu spolu len dobre vychádzať?
- Alebo Justin urobí niečo čo Kelsi zamrzí? - to v ďalej časti :)
Pre ďalšiu časť:
• 120 reads.
• 37 votes.
• 13 komentov :)
(Našla som si čas a už som vám aj odpísala na min. komentáre, ale ešte raz ďakujem aj za votes^^)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...