47. kapitola

2.3K 78 15
                                    

Časť venujem Chiare:)  Príjmené čítanie...^^
Za gramatické chyby sa predom ospravedlňujem. Ak tam nejaké sú opravím ich keď prídem. 

Z pohľadu Kelsi (ešte pred incidentom)

Ryan a Chaz odišli preč a ja som začala kráčať.

Zvedavosť, šťastie a smútok naplnilo môj celok.

Nechápem Justina. Ľúbi tu babu a potom ma pobozká?

Tento chlapec ma doženie ku šialenstvu, a to doslova.

Niekto prerušil moje myšlienky, tým že ma schmatol za zápästie, otočil ma a skôr ako som mohla vidieť kto to bol, pobozkal ma.

Myslela som si, že to bol Justin, ale nebola v tom tá iskra.

Otvorila som oči a uvidela...Caleba? Myslala som si, že šiel domov.

Čo má ten chlapec za ľubom?

"Caleb?"

Snažila som sa odtiahnúť, ale bol silnejší ako ja. A tiež vyšší než ja.

Zovrel ma ešte pevnejšie a vo mne kričala bolesť.

Potom som počula ako anjelský hlas povedal,  "CHOĎ PREČ OD MôJHO DIEVČAŤA!"

Caleb uvoľnil zovretie a ja som sa otočila.

Vedela som, že teraz som už v bezpečí.

Justin bežal smerom k nám a zvalil Caleba na zem.

"Čo sakra myslíš, že robíš?"  Spýtal sa Justin zlostne.  Bol žiarlivý alebo čo? Radšej som zostala na boku.

"No čo myslíš? Bozkávam ju vole!"  Odpovedal Caleb späť.

"Videl som! Ale prečo?" 

"Pretože sa mi naozaj páči!" ?"  Caleb ma má rad? Čo? Od kedy?

"Myslel som si, že ľúbiš Amber."

"No, ale ona ľúbi teba kámo. Tak čo mám robiť?"

"Čo to ma znamenať? Využívaš Kelsi?"  V Justinovy prepukol hnev.

"Hm! Nie je to náhodou to čo si robil ty? Využíval ju?" Uškrnul sa Caleb. Viem, že to bola pravda, ale po pravde bolí to.  Justin ho udrel priamo do tváre.  Calebovy začala tiecť krv z nosa. Justin ho udrel ešte silnejšie. Čoskoro si vymieňali údery. Kričala som o pomoc. Išla som ku Ryanovy a Chazovy. Povedala som im čo sa deje a plakala som. Všetci sme išli k nim. Justin sa na mňa pozrel s ustarostenými očami. Čo to sakra je? Prečo sa o mňa bojí? Mal by sa bať o seba samého. Caleb ho udrel a zrazil ho na zem. Srdce mi skoro prasklo keď som takto videla Justina. 

Ryan držal Caleba, zatiaľ čo Chaz pomohol Jusitnovy vstať.

"Nikdy viac už Kelsi znova nepobozkáš! Nikdy! Nikdy sa k nej ani nepriblížiš!" Kričal Justin na Caleba.

 "Kámo! Nemôžem ma riadiť! A prečo sa toľko staráš o to, že som ju pobozkal?  Ty ju nevlastníš a mňa nebudeš riadiť.  Tak mne a jej neprikazuj čo máme robiť!"

"Ha! Veľký potlesk!  Pretože hádaj čo?!?! Milujem ju!"  Pozrela som sa na Justina. Šok naplnil celú mňa.  On ma miluje? Snívam, alebo tak niečo?

Poštipla som sa na ruku...a bolelo to. Bola som rada, že to nebol sen, ale nechcela som to dať na javo.

"Ha! Veľmi veľký potlesk!  Pretože hádaj čo?!? Ona ťa nemiluje!" Povedal Caleb? Čo?! Vie snaď čo ja cítim?!

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now