73. kapitola

1.5K 87 19
                                    

Časť venujem Natálke^^ ....Príjemné čítanie..:)

Z pohľadu Kelsi:

Prebudila som sa a zistila, že Justin ešte spí v mäkkej posteli, kde sme si naposledy ľahli. Jeho ústa boli pootvorené a bolo to roztomilé. Pomaly som sa dostala von z postele a zobrala iPhone. Prišla som k nemu a sfotila ho. Usmiala som sa keď som na to pozrela. ‘Uložiť‘ - pomyslela som si. Dala som mobil späť tam, kde bol. Po niekoľkých minútach som cítila ako vibroval Justinov mobil. Nemohla som sa na to len tak pozerať, tak som sa rozhodla, že ho zobudím.

"Justin." Povedala som keď som ním ľahko zatriasla. "Justin!" Pomaly otvoril oči a usmial sa.

"Čo sa deje kráska?" Povedal a trochu zaškriekal hlasom.

"Myslím, že tvoj mobil vibroval. Mohlo by to byť niečo dôležité." Chytil svoj mobil a nahlas čítal.

"Justin, ty a Amber, teraz." Vzdychol si. "Je to od Scootera."

"Aha." Bolo všetko čo som mohla povedať.  Ľahko som sa usmiala aby nezistil, čo sa deje v mojom vnútri. "Myslím, že budeš lepšie pripravený."

"Áno." Povedal a vstal. "Uvidíme sa neskôr." Pobozkal ma a odišiel zo svojej izby."

---------------------------------

"Tak čo dnes budeš robiť?" Spýtal sa ma Jason, keď sedel vedľa mňa.

"Naozaj neviem. Chceš chipsy?" Povedala som a ponúkla ho.

"Jasné." Povedal a páru si zobral. Jason a ja sme si boli bližší ako inokedy. Keď všetci boli s niečim zaneprázdnený bol vždy tu.  Bol ako Caitlin. Boli sme blízko ’najlepších kamarátov’, hoci bol starší o rok.  Chaz a Ryan sú tu stále pre mňa, ale nie je to ako predtým. Chápem, že majú priateľky, ale niekedy mi chýbajú. Justin bol príliš zaneprázdnený a to všetko. S Justinom sme veľa času spoločne ani netrávili vždy to je len "ahoj",  "ahoj, " ako sa máš?", "dobre ráno" , "dobrý deň", "dobrý večer" , "dobrú noc"...vždy nás vyruší Scooter a niekedy dokonca aj Amber. Niekedy plačem a som naozaj naštvaná, ale nič som neurobila. Jason bol tu a vždy ma rozveselil.

"Takže chystáš sa na koncert dnes večer?"

"Rovnako ako vždy." Povedala som. "Myslím tým jasné. Som ich podporou."  Povzdychla som si.

"Si v poriadku?" Spýtal sa.

"Áno." Zľahka som sa usmiala.

"Klameš Kels. Viem, že klameš." Povedal. Uškrnula som sa. Veľmi dobre ma poznal. Ale ako? Justin vždy verí tomu čo poviem. "Vidím to v tvojich očiach." Dodal. Povzdychla som si.

"Máš pravdu, klamem." Tentoraz to bol on, kto sa škeril.

"Chýba ti Justin veľmi?" Spýtal sa.

"Chýba mi veľmi.  Sme spolu. Vidíme sa každý deň, ale...on je...on je veľmi zaneprázdnený. Ja to úplne chápem, ale niekedy si myslím, že ma nemiluje. Myslím, že to bolo keď som prechádzala miestnosťou, kde skúšali Amber, Justin a zvyšok týmu. Videla som ich cez sklo ako sa Amber a Justin smiali, videla som to. To je len že..." Povzdychla som si. "Nebudem sa hnevať na Amber alebo tak niečo, ale myslím, že ju má rád. Myslím Amber. Amber je teraz milá a sladká." Pozrela som sa dole.

"Čo myslíš tým ’Teraz je Amber milá a sladká’ ? Pozrela som sa na neho a on mi venoval zmätený pohľad.

"No Amber je......."

********************************

Časť :) Dúfam, že sa páčila.....Teda čo myslíte ako to ďalej pôjde? :) Jediné čo vám poviem je, že čakajte nečakané :) :D:D :)

Inak...je skupina na FB pre túto story :)  Hovorím tam kedy bude nová časť, kedy je nova časť...kedy nebude nová časť...a také podobné veci čo sa týkajú tejto story :) Čiže kto v tej skupine nie je a chce byť nech napíše do komentu a ja sa s vami skontaktujem :)) ♥ 

Pre ďalšiu časť:
• 160 reads.
• 58 votes.
• 16 komentov 
Ďakujem vám za predošlé komenty, ktoré ste splnili úplne rýchlo ^^^^^^^^ Myslím, že za deň aj O.o :D Len som čakala kým sa splnia votes :) :3 Veľmi vám ďakujem...veľmi si to vážim.. a dúfam, že ich neubudne, lebo keď ich čítam tak ma neskutočne hreje pri srdci :)  A som za nich veľmi rada...za každý jeden:) ♥ ♥ ♥

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now