Časť venujem Veronike♥ :) Príjemné čítanie...^.^
Z pohľadu Kelsi:
Justin mal o 7 večer rozhovor. Ja som zostala doma. Nič som nerobila. Len som pozerala na TV a jedla.
Keď Justin, Pattie, Ryan a Chaz dorazili domov išla som do svojej izby. Ľahla som si na posteľ a uvedomila som si ako veľmi unavená som a zaspala som....
Z pohľadu Justina:O 7 večer som mal rozhovor. Kelsi s nami nešla, zostala doma.
Po rozhovore sme sa vydali domov. Rozhodol som sa, že zaspím a aj tak sa stalo ...no len do...9:00. Tešil som sa na zajtrajšok.
*3 hodiny ráno*Prebudil som sa o 3 ráno, pretože som z vedľajšej izby počul hluk. Bola to izba Kelsi. Tak som po tichu vstal, vyšiel von z izby a po špičkách som sa dostal do jej izby.
Pozrel som sa smerom k posteli."Vyzerá tak nevinne, tak pokojne."
Stuhol som. Nemôžem uveriť, že som to povedal nahlas. Wooopppsss.
Z pohľadu Kelsi:Keď som spala, počula som ako niekto pri mojej posteli povedal "Vyzerá tak nevinne, tak pokojne."
Moje očné viečka sa otvorili. Vytiahla som nohy z postele.Našťastie pre mňa som mala po ruke čierny pások od karate. Buchla som osobu po ramene čo spôsobilo pád. Vzala som zápästie osoby a priviazala ju o posteľ. Sadla som si na ňu.
Z pohľadu Justina:Kelsi vyhodila ruku niekde preč.
Bolo to dievča celú tú dobu hore? Počula, čo som práve povedal?
Bože, prosím nieeee...Prosím ťa...
Ďalšia vec, ktorú som si uvedomil bola, že ma priviazala o posteľ a sadla si na mňa.
"Justin?" Povedala Kelsi so zvrašteným obočím.
"Ahoj?" Povedal som s nervóznym úsmevom.
"Prečo si v mojej izby o..." Pozrela sa na hodinky. "O 3 ráno?"
"Uhm, niečo som počul a prišiel som sa pozrieť čo to bolo." Vysvetlil som ešte stále nervózny.
"Naozaj?" Povedala sarkasticky a uchytila ma ešte pevnejšie. Au!
"Auuuu...áno!"
Jej tvár sa ku mne priblížila a venovala mi pohľad smrti.
"Justin, uvedom si, že som už veľké dievča a postarám sa o seba."
"Ja teraz...Myslím uhh...áno...Môžem už ísť?"
Povzdychla si a pustila ma. Rýchlo som sa postavil. Otvorila dvere.
"Nikdy. Nikdy sem nechoď v túto nočnú hodinu. Chápeš?"
"Áno."
Išiel som do svojej izby a počul som zatvoriť dvere. Povzdychol som si.
Nevedel som, že vie karate.
Jeydon ma to musí naučiť. Musím sa s ním stretnúť čo najskôr.
Musím sa naučiť karate. Neviem ani prečo, ale nikdy nehovor nikdy!
**********************
Dnes ešte jedna časť z dôvodu, že je veľmi krátka..:) Podmienky neboli splnené tak na väčšiu polovičku áno, ale nie všetky..pre zajtrajšiu časť musia byť splnené aj za 33 aj za 34 kapitolu...:)
Pre ďalšiu časť:
• 115 reads.
• 32 votes.
• 12 komentov :)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...