7. kapitola

2.5K 70 10
                                    

Z pohľadu Kelsi:

"Kurva." Počula som ho ako nahnevane nadával. Diabolsky som sa zasmiala keď som pozerala, ako s veľkou silou hodil regulátory. (riadiaci prístroj)

"Čo je Justin? Počul si to?" Vysmievala som sa keď som si položila moju ruku na ľavé ucho. "Presne tak! Tvoju hrdosť som spláchla do záchodu." 

Porazila som ho naozaj dobre. 'Jednoduchá ako skurvená suka.'
No blbý somár, pozri kde je teraz tvoje sebavedomie. Dievča ti nakopalo prdel, to je pravda.

"To bolo tesné Kels." Zajasal Ryan.

"Na dievča, si úžasná." Podporil Chaz. "Raz ma musíš naučiť niektoré z tvojich herných pohybov."

"Poďme hrať znova." Justin je v tom hneve taký nervózny. Práve mám možnosť vidieť ako je v rozpakoch. Snažil sa to skryť, ale videla som to skrz neho.

Uškrnula som sa. "To nemôžem urobiť."

"Kurva prečo?" Skoro zavrčal. Vážne som veľmi dobra, kvôli mne, si vyťahá všetky vlasy. Mala by som vyhrať nejaké ocenenie v tejto kategórii.

"No...porazený," Zdôraznila som to slovo, pre ktoré som predpokladala, že ma vo svojej hlave zabije niekoľkokrát. "Máš rande, pamätáš?"

Odvrátil pohľad odo mňa a pozrel sa na regulátore. (riadiace prístroje hry) O niečom uvažoval až kým som ho nepočula podráždene zavzdychať.

Porazený.

Hnev v jeho tvári bol viditeľný aj keď už nezúril ako predtým.

"V noci pokojne spíte, ja budem dlhšie, aby všetky frustrácie vyšli von." Počula som ako zamrmlal keď jeho ruka prišla do kontaktu s jeho vlasmi, kĺzavo prechádzal prstami cez ich pramene.

"Ty vole!" Chaz a Ryan ho pobavene a vzrušene postrčili.

Chlapci.

Zasmiali sa.  Len som pretočila očami.

"No, musím ísť."

"Chyť si niečo Bieber." Zakričal Chaz.

"Nechutné, naozaj. Musíš o tom hovoriť predo mnou?" Spýtala som sa otrávene.

Na jeho hlúpej tvári sa zjavil stupídny úškľabok. "Žiarliš Blair?"

Posmievala som sa. "Nikdy."

Ako som okolo neho prechádzala, dupla som mu na nohu tak silno až so sebou trhol preč.

"Au." Preklial ma. "Za čo to bolo?"

"To sa vážne pýtaš?" Usmiala som sa nevinne.

"Suka." Zareval, ako som vyšla von z hracej miestnosti.

"Len ty si kretén." Zasmiala som sa keď som išla hore, smerom ku mojej izbe. Na mojej ceste som videla Pattie ako ide dole.

"Znie naštvane." Povedala Pattie ako sme sa stretli na polceste.

Usmiala som sa. "Porazila som ho." Pattie mala ústa otvorené do tvaru 'O'. "Udrela si ho?"

Kiežby Pattie. Naozaj by som si to priala.

Keby nebol vyšší a silnejší než ja, tak by som ho zbila.
Stupídne krehké ruky.

"Nie." Vzdychla som sklamane na základe tejto skutočnosti.

"Je naštvaný, pretože si ho porazila v hre ktorú miluje?" Spýtala sa potvrdzujúco.

Prikývla som.  "A aj skutočnosť, že som dievča a zo všetkých ľudí práve ja, Kelsi Blair."

"Gratulujem. Mala by si ho učiť." Pattie sa zasmiala keď ma objala.

A to je dôvod, prečo milujem Pattie k smrti.

Z pohľadu Justina:

Fuj! Verili by ste tomu?

Som kurva zničený.

Kelsi Blair. Zo všetkých ľudí.

"Justy zlato."  Vysoký prenikavý hlas ma vzal späť do reality. Akože sa to volá?

"Ahoj."  Dýchal som jej na krk so zámerom aby sa zachvela.  Sadla si na moje kolená , bruškom prsta mi prechádzala od krku až k holému bruchu. V tú chvíľu som bol na poly - holý.

"Potrebujem ťa."  Pozrela na mňa s túžbou. Uškrnul som sa.

Vplyv ktorý mám na dievčatá je úžasný, naozaj. Len čo počujú môj chrapľavý hlas hneď sa na mňa vrhnú.

Ja si nesťažujem.

Okamžite som  ju začal bozkávať a ona mi to opätovala. Bol to francuzák. (poz. a. si predstavte ako vtedy bozkával tu figurínu :O)

V podstate som jej roztrhol všetky šaty keď som ju niesol na hotelovú  luxusnú posteľ.

MYLÍM, ŽE VIETE ČO SA STALO POTOM.

*****************

Áno, opäť kratšia časť..:/ :)) Táto časť sa hnusne prekladala o.o :D No, ale dúfam, že sa páčila :) Čo myslíte ako to bude ďalej? :)
Minule ste podmienky splnili až na komenty, ale kedže som nechcela aby ste už úplne všetko zabudli čo bolo v minulej časti tak som ju pridala  :)
Chcela by som poprosiť ešte ..aby ste túto story zdieľali a posielali svojim kamarátkam a tak aby sa čím skôr splnili podmienky a aby o tejto story vedelo viacej a viacej ľudí:)

Pre ďalšiu časť:
• 80 reads.
• 17 votes.
• 9 komentov
 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now