Časť venujem Sabine :) ♥ ...Príjemné čítanie.......^^
Z pohľadu Kelsi:
Začínal Justinov koncert. Išli sme do zákulisia, boli tam všetci. Modlili sme sa a dúfali, že tento koncert dopadne úžasne. Keď Justin vyšiel na pódium všetci kričali jeho meno. Je cítiť, že je milovaný mnoho ľuďmi. Týmto je a vždy bude požehnaný.
"Kelsi chceš ísť s nami?" Spýtal sa ma Ryan.
"Kde?"
"Do prednej rady. Vieš, sledovať Justina."
"Uhm...jasné." Všetci sme zamierili do prednej rady. Justin sa na nás zatiaľ pozeral s úsmevom. Bolo to skvelé. Celý koncert bol úžasný a úspešný. Po koncerte sme sa všetci vydali späť do zákulisia.
"Ahoj mami!" Povedala som keď som šla k nej.
"Ahoj zlato. Páčilo sa ti to?"
"Áno! Bolo to úžasné a skvelé." Povedala som keď som sa pozrela na Justina, ktorý bol zaneprázdnený so svojimi fanúšikmi. Usmieval sa, hovoril a podpisoval nejaké veci.
"Áno, on je naozaj dobrý. Pattie ja naňho tak hrdá."
"No, on je kruci jeden talentovaný chlapec." Ja a moja mama sme sa rozosmiali.
"Áno, to je." Potom som sa rozhodla ísť na pódium. Ľudia boli zaneprázdnený s organizovaním nejakých vecí. Chcela som im pomôcť, ale povedali mi, že to nie je potrebné. Ale aj tak som sa rozhodla zobrať niektoré veci. Vybrala som si jednu zvukovú vec, ale ako som to niesla, tak to bolo ťažké. Naozaj ťažké. Skoro som to pustila, ale cítila som ako to niekto chytil. Ako mi pomáha s tou vecou.
"Naozaj si myslíš, že toto môžeš nosiť?" Pozrela som sa na osobu a bol to chlapec. Okolo môjho veku, myslím. Mal špinavé blond vlasy a modré oči. Bol roztomilý.
"No, vyzeralo to, že to nie je tak ťažké." Povedala som , keď sme položili zvukový systém na zem.
"Tak myslela si zle."
"Áno. Už som na to prišla." Povedala som a on sa zasmial.
"Mimochodom, ja som Jason." Povedal a položil predo mňa ruku.
"Ja som..." Prerušil ma.
"Ty si Kelsi." Povedal keď si so mnou potriasol ruku.
"Ako to vieš?" Povedala som so zmäteným výrazom na tvári.
"No si jedna z Justinového týmu , mala by si vedieť kto je kto."
"Dobre? Ale myslím, že som ta ešte nevidela."
"No, v tomto týme som nový. Som Justinov nový bubeník."
"Wow! ty si jeho bubeník?! Vždy som chcela bubnovať , ale naozaj neviem ako na to." Povedala som a usmiala sa.
"No niekedy ťa to môžem naučiť."
"Naozaj?! To by bolo tak super."
"Áno. Uhm...ja musím ísť. Niekedy si môžeme vyraziť."
"Jasné." Povedala som a potom odišiel. Usmiala som sa a šla späť do zákulisia. Všimla som si všetkých. Justin išiel ku mne a usmieval sa.
"Tak aký som bol?"
"Bol si skvelý a úžasný."
"Vďaka." Povedal a usmial sa. "Mimochodom, mám pre teba dobru správu."
"Akú?"
"Caitlin a Christin sem prídu!" V polovici som zakričala a objala ho.
"OMB! Kedy?"
"Zajtra."
"Och! Som tak nadšená že ich znova uvidím." Povedala som keď som sa odtiahla.
Usmial sa. Obaja sme šli k miestu, kde boli všetci. Zamierili sme k autu. Ďalšia činnosť Justina je rozhovor s jedným z mojich obľúbených televíznych hostiteľov, Ellen Degeneres.
*******************
Takže po dlhšej dobre časť;) :) Po dlhšej dobe, lebo neboli splnené podmienky :)) Teda oni boli splnené až na komenty :) ......Okéj dúfam, že sa vám časť páčila..
Názory? Čo myslíte ako to bude pokračovať ďalej?
- Uškodí tam nejak Jason?
- Alebo to bude len ako bežny kamarád?
- A udeje sa niečo na tom rozhovore?
- Alebo prejde normálne, bez zbytočných komplikácii? - to v ďalšej časti...Inak taký malý oznam...ja vás nechcem "nútiť" spĺňať podmienky. To nie. Len vám chcem povedať, že tým samých seba ukracujete o časti :)) A podmienky vám nedávam v takom množstve aby sa ich nedalo splniť :) Ak dokážete dať 70 votes, tak z tých 70 ľudí čo dalo votes nedokážu 15 ľudia okomentovať? :D Ale veď fájn;)
Pre ďalšiu časť:
• 130 reads.
• 50 votes.
• 15 komentov.
(Ďakujem za minulé komenty aj votes:3)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...