27. kapitola

2.3K 73 14
                                    

Časť venujem Natali:)) ♥ Príjemne čítanie...^^

Z pohľadu Kelsi:

Letný štvrtok ma prebudil s pomstou, neviem prečo to spravil. Po prvé moc som sa v noci nevyspala,  pretože Justin pohltil celú moju myseľ (nemohla naňho prestaň myslieť). Mám na mysli čo sa to so mnou deje ? Bol naozaj zábavný a to ma dostáva do frustrácii a do naštvanosti. A po druhé bolo prekliatych 7 hodín ráno. A nakoniec  som spadla na zem.

Sakramentský to bolí.  

Doslova ma to prebudilo. Takže teraz už nezaspím, nič iné mi nezostáva len sa osprchovať a pripraviť sa na tento zbrusu nový deň.

Vyzliekla som sa z pyžama a nechala ísť studenú vodu - vonku je veľmi horúco. Zobrala som si môj obľúbený jahodový šampón na vlasy a mydlo na celé moje telo.  Umyla som sa a potom som obmotala uterák okolo môjho tela a vyčistila si zuby - toto robím každé ráno.  Je to jeden z mojich každodenných rituálov. Potichu som vyliezla z kúpeľne a zistila som, že nie som sama.

>.....< ← Môj pohľad.

-.-" ← Jeho pohľad.

Cítila som ako celé moje telo začervenalo keď som hľadala niečo za čo by som sa mohla skryť.  "Čo tu preboha robíš?!?!" Vykríkla som.  Toto je jeden z mojich najponižujúcejších momentov v živote. IBA. V. UTERÁKU. PRED. MOJIM. NEPRIATEĽOM.

"S-Si p-príliš h-hlasná." Zakoktal. " A uh, j-je ráno."

"Čo chceš?" Spýtala som sa keď som sa ešte stále snažila pred ním schovať a ignorovala jeho koktaciu poznámku.

"Ja, ehm, chcel som si požičiať fén."

Vážne? Fén?

Dupala som nohami na studenej podlahe keď som zobrala fén. Dýchala som dovnútra a von keď som sa rozhodla, že mu ho odnesiem s bradou hore. Držala som si svoj uterák a tým pádom aj svoj drahý život.  Nechceme nič  príliš osobné, čo by mohli vidieť jeho  oči, že ? Ak by sa to stalo, myslím, že by som sa šla zabiť.

"Pattie ťa neučila k..." Zasekla som sa keď som si uvedomila, že je na poly nahý.  Bola som tak zameraná na jeho stupídnu tvár, že som si nevšimla ako tam stál v celej svojej výške s jeho dokonalo vytvarovanými svalmi.

Po-počkať?

Povedala som s jeho dokonalo vytvarovanými svalmi?

Asi sa zrútim.

Musím si udrieť hlavu o podlahu. Znova.

Snažila som sa odtrhnúť oči od tých nebezpečných a zvodných...
Prosím, dajme mi niekto kurva facku.  Neviem koľko hodín, no vlastne minút od toho uplynulo ale ide to sakramentsky pomaly. Je to po prvýkrát čo vidím chlapca v takomto stave.  Priznávam, že som príliš nevinná. Myslím tým, že v Kanade  Ryan, Chaz a Christian neboli predo mnou vyzlečený!

"Ako na čo pozeráš?" Priviedlo ma to späť do reality. V jeho tóne bolo počuť škádlenie a mala som pocit, že v jeho očiach je hravý záblesk. Doslova som sa chcela zabiť. Teraz už vie, že som zistila, že je sexy.

Povedala som si to v duchu, že?! Čo sa to sakra so mnou deje?!

"Ehm č-čo s-si t-ým m-yslel?"  Koktala som .

"Ja poznám dievčatá Kelsi." Prečo tu zrazu bolo tak horúco? Pozrela som sa preč a farebné steny boli zrazu veľmi zaujímavé.

"Ja, ehm, n-eviem č-čo s-si..." Z môjho periférneho videnia som videla ako začal pomaly chodiť ku mne čo ma donútilo sa na neho pozrieť. Moje oči sa rozšírili keď som zrkadlila jeho kroky, len dozadu. Pozrela som sa na neho ako korisť ktorá sa snaží uniknúť pred predátorom. Bože, zaslúžila som si to? "Č-čo t-to r-robíš?"

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now