Z pohľadu Kelsi:
Bol čas na večeru.
Všetci sme sa usadili ku mahagónovému stolu. Vlastne ho kúpili moja mama a Pattie pred pár rokmi, no stále vyzeral ako nový. Pattie naozaj vie ako sa dobre postarať o veci. Obdivujem ju za to.
Na mojom periférnom videní som videla ako Justin vyšiel von. Nemohla som si pomôcť, ale začala som sa smiať ako chromo chodil.
Čo prasa.
"Aký nudný vtip je to teraz?" Počula som ako sa opýtal podráždene.
"Ty." Počula som Ryana a Chaza sa rehotať. Sakra, ja som ale zábavna. PigBoy pozrel na nich.
"Nie pred jedlom." Varovala nás Pattie. Usmiala som sa pre seba napriek tomu čo teraz povedala Pattie.
"Mami," Počula som PigBoy-a zamrmlať.
"Áno zlato?"
"Mám dnes rande."
V duchu som sa uškrnula. Rande? Verte mi, Justin nemá rande. On chce len jednu vec z dievčaťa.
"Kde si sa s ňou zoznámil?" Spýtala sa Pattie keď sa pozorne zahľadela na svojho syna.
"Na...ehm..." Koktal.
Obrátila som na neho oči a rozhodla som sa do toho vstúpiť. "Dovoľ mi na to odpovedať Pattie." Od PigBoy-a som dostala hnusný pohľad. Samozrejme, že som sa o to nestarala. "Som si istá, že to dievča stretol v klube, je to tak Bieber?" Drzo som sa na neho usmiala čo ho rozzúrilo viac ako inokedy.
"Justin."
"Prisahám mami, to nie je to, čo si myslíš, že je." Obhajoval sa. "A zoznámil som sa s ňou v jednom mojom M&G." Pozrel na mňa a venoval mi uštipačný pohľad.
Klamár.
Pattie však len povzdychla, "O koľkej?"
"O 2 hodiny." Bolo len 6 hodín večer ako som sa nesmelo pozerala na hodiny.
"Je sexy?" Opýtal sa zvedavo Ryan. V tomto prídeme ak hovorí s Justinom tak je to dievča štetka. Dobre, možno súdim príliš rýchlo.
"Ty vole to sa pýtaš? Jasné, že je." Usmial sa Justin.
"Neviem čo oni na tebe vedia." Zamrmlala som ako som si točila o vidličku cestoviny a potom ich zhltla. Zastihla som ho ako sa na mňa pozerá, tak som sa usmiala na oplátku. Videl, ako dávam sakramentsky pozor.
"Vieš o tom, že budeš mať pokoj od ničenia môjho dňa a života?"
Nevinne som sa usmiala. "Nevšimla som si. Ale robím dobrú prácu?" Len som počula ako klesol na stoličke, čo som si potvrdila ako áno.
Som úžasná.
Vstala som keď som uvidela že vstal tiež, ako keby to nebolo dosť trápne keď povedal "Chaz, Ry poďme hrať Wii." Pozrela som sa na neho ako sa vrátil bez myšlienky.
"Uhmmm..." Počula som Ryana a Chaza zamrmlať.
"Spýtal som sa ich ako prvý." Začína to byť divné. "A čo teraz?"
"Dobre zastavte toto hašterenie. Prečo si nezahráte všetci dohromady?" Nadávala Pattie.
Justin odtrhol pohľad odo mňa a pozrel sa na svoju mamu ako keby stratila rozum. "To nie! Ani za milión rokov."
Posmievala som sa. "Vyzerá to, že ten pocit je vzájomný."
"No tak ľudia." Chaz argumentoval.
"Nie." Obaja sme rýchlo povedali.
Ryan si nás po jednom skúmal, díval sa na Justina a potom na mňa, stále to opakoval. "Nehovorte mi, že ste obaja zbabelí poraziť toho druhého." Pozrela som sa na neho ako keby to bola najzábavnejšia vec v celom mojom živote, Justin sa len uškrnul.
"To sú BS" (BULL SHIT - sračky, nezmysly, keci, voloviny atď. Musela som to dať po anj. lebo na to nadviazovala veta → ) Zamrmlala som. Tá skratka je dobrá vec aspoň tomu Pattie nerozumie.
No, aspoň dúfam.
"Najväčšie." Súhlasilo prasa.
"Dokáž to." Povedali Ryan a Chaz.
"Dobre. Prasa ma neskrotí." Zasmial sa. "Smej sa koľko chceš, ale keď vyhrám tvoju pýchu spláchnem na záchode."
"To sa nikdy nestane. Ver mi, si jednoduchý súper." Šiel ku mne a naklonil sa.
Kto kurva si myslí, že je?
Prestal, až keď sa jeho pery otreli o moje uši.
Fuj.
Cítila som jeho dych. Získala som rovnováhu, ale ani som sa nepohla. Tento chlapec ma nikdy neskrotí.
A potom sa jeho chrapľavý hlas ozval,
"JEDNODUCHÁ AKO SKURVENÁ SUKA."
********************
Krátke viem, ale ja to len prekladám, nepíšem :) Bola som milo prekvapená, že ste splnili tak v celku rýchlo podmienky a hlavne tie komenty ^^12 komentov ^^ Možno to je pre vás málo, ale pre mňa to je veľmi veľa ♥ :) A veľmi si ich cením každý jeden:) To každý spisovateľ.Pre ďalšiu časť:
• 80 reads.
• 15 votes.
• 11 komentov
(Ak dáte vote, tak jeden krátky koment vás nezabije, nie?:D Preto 11... )
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...