10. kapitola

2.5K 67 10
                                    

Z pohľadu Kelsi:

Keď som počula môj hlúpy alarm, prebudila som sa zo spánku.  Neochotne som vypla alarm na mobile a pozrela koľko je hodín. Za celý môj život som sa necítila, tak strašne.

Je prekliatých 6:00 hod. ráno.

Čo to sakra je? A ako sa môj alarm zapol?

Zastonala som. Na mysli som mala len jednu osobu, ktorá robí takéto veci.

Jedno slovo.

Justin.

To je kretén. 

Pritúlila som sa k vankúši a snažila sa zaspať, ale nejde to. Ugh! Je to prekliato znervozňujúce.  Chcela som sa začať hýbať, ale stále nemôžem.  Pomaly som vstala.  Natiahla som si ruky a zívla si.

Pomaly som šla smerom ku kúpeľni vyčistiť si zuby a osviežiť sa. Rozhodla som sa vykúpať a tak som zo seba strhala oblečenie. Opatrne som sa obrátila na sprchu, zatriasla som sa ako vietor pohladil moje telo. Voda bola najprv sakramentsky studená, aj keď sa neskôr zahriala.

Akonáhle som doumývala svoje telo aj  vlasy, vyšla som von zo sprchy a okolo tela som mala obmotaný župan.

Čo presne budem dnes robiť?  Plávať? Bowling? Alebo nakupovať?

Uvažovala som nad tým posledným.  Samozrejme musím ísť s chlapcami, ale keďže oni sú jedny lenivé zadky, tak s nimi nikam nepôjdem. Budú mať kopu výhovoriek.

Povzdychla som si a vybrala si úzke čierne rifle spolu s opaskom, biely top bez rukávov kde je chlapec a dievča s potlačou 'Byť zamilovaný je na prd ' a na to kockovanú košeľu.

Keď som sa obliekla, tak som si zastrčila môj top do riflí, takže mi bolo vidno opasok. Tiež som na sebe mala kockovanú košeľu, ale tu som nezastrčovala. Dala som si môj náramok pre šťastie a doladila náhrdelníkom. Na nohy som si dala botasky a pokiaľ ide o moje vlasy, len som ich nechala spadnuté na mojich ramenách. Vytiahla som kulmu a rozhodla sa, že si konce vlasov zvlním.

Nie je na škodu vyzerať roztomilo v lete. Nikdy neviete čo vám osud prinesie.

Obrátila som sa na svoje dvere a vyšla smerom ku kuchyni, cez atmosféru sa vliekla delikátna vôňa. Som hladná. Ponáhľala som sa do kuchyne, keď som došla ku schodom tak som na ceste preskočila pár schodov. Akonáhle som stúpila na chladný mramor v kuchyni pozrela som na ženu ktorá varila. Pozrela na mňa cez jej hodvábne brunetové vlasy.

"Dobre ráno Pattie." Pozdravila som.

Pozrela a usmiala sa na mňa.  "Dobre ráno Kels." Pozrela som sa na chutné jedlo, ktoré varila.

"Palacinky."  Znova som zacítila vôňu.

Pattie sa zasmiala. "Áno, čokoládové palacinky." Všetci svätý. Moje obľúbené.

Teraz je to ten moment keď sa musím opýtať,

Ako môže byť to prasa jej syn? Ako vážne.

Líšia sa v toľkých veciach.

"Milujem ťa Pattie."

"Tiež ťa milujem Kels." Usmiala som sa na ňu.

"Potrebuješ nejakú pomoc?" Spýtala som sa.

Pokrútila hlavou a usmiala sa. "Ďakujem Kelsi, ale už som skoro hotová."

"Dobre teda."

Sedela som tvárou tvár oproti kuchynskému stolu keď som videla  dvoch chlapcov s hnedými vlasmi, ktorý sa o niečom hádali.  Nevšimla som si ich predtým, jedlo bolo úžasne rozptýlenie, naozaj.  A ako sa oni zobudili tak skoro v prekliate ráno?

"Ryan. Chaz." Povedala som, aby som si priznala ich prítomnosť.

Otočili hlavy a pozreli na mňa. "Oh. Ahoj Kelsi." Povedali zborovo.

"Tak, povedzte mi," Začala som. "Od kedy vy dvaja vstávate tak skoro?" Sadla som si oproti nim.

"No tu Chaz," Vyprskol Ryan. Bol podráždený. "Ma zobudil, pretože ' on nemôže spať a nechcelo mu byť pred Pattie trápne'." Posmieval sa Chazovi. "Nie je to moja vina. On zaspal skoro."

Pattie však stále ďalej varila chrbtom od nás.

"Ja  som tu len nechcel sedieť sám a nič nerobiť." Obhájil sa Chaz.

"Prečo si ma musel zobudiť? Spal som ako dvojročný!"  Vybuchol Ryan.

Chlapci a spánok. Pokrútila som nad tým hlavou.

"Môže mi niekto zobudiť Justina?" Počula som Pattie opýtať sa. Obrátila som pozornosť na ňu. Pozrela na nás s očakávaním, no vlastne na chlapcov. Obaja boli príliš zachytený vo svojej diskusii.   

Takže prasa ešte stále spí?

Nápad. Nápad. Nápad.

Usmiala som sa na ňu, "Ja ho zobudím Pattie." To spôsobilo, že Pattie sa rozšírili oči a chlapci stíchli. Všetka ich pozornosť smerovala ku mne. "Čo?"  Spýtala som sa.

"Si si istá, Kelsi?"  Spýtala sa Pattie pochybovačne.

"Áno." Pokračovala som. "Myslím, že nie je na škodu zobudiť ho. Môže to byť začiatok niečoho....pekného." Vysvetlila som nevinne. V duchu som sa tomu vysmiala. Pekného?

"Uhh...jasné. To by bolo fajn. Okay, povedz mu, že raňajky sú hotové."

Uškrnula som sa. "Jasné Pattie."

Vstala som zo stoličky a vyšla preč z kuchyne. Cítila som ich pohľady, ale predstierala som, že som si ich nevšimla. Bola som pri dverách jeho izby -- ktorá bola vedľa tej mojej.

 Držala som kľúčku, po tichu som ju stlačila. Nechcela som ho prebudiť.
Nie teraz.
Pomaly som išla dovnútra a zavrela som za sebou dvere.

Nikdy pred tým som v jeho izbe nebola, tak je to pre mňa tak trochu prekvapenie ju vidieť...

...čistá a uprataná. To bolo divné.

Možno mu Pattie povedala aby si ju vyčistil.

Steny boli modré.  Okolo boli plagáty Beyonce niekde aj  Megan Fox, Kim Kardashian a ostatné symboly sexy žien.

Typické prasa.

Keď som presunula svoj zrak na posteľ, bol tam on, rozvalený. Jeho telo bolo na celej posteli, zľahka chrápal.

Bože, ešte aj v spánku. Stále ma dráždi.

Jeho tvár bola na vankúši --- dobrá vec, aj keď som nechcela vidieť jeho tvár tak skoro ráno. Celú moju pozornosť zachytila stena nad jeho posteľou.  Cítila som, že mám pootvorené ústa, rozšírené oči.

Bola som v tranze.

Medzi dvoma gitarami, ktoré mu viseli bol PLAGÁT MICHAELA JACKSONA kurva s jeho podpisom.

O všetci svätý!

V žiadnom prípade. V žiadnom prípade.

Bola som na pokraji chytiť ten plagát a odísť. Skoro som to aj urobila, ale počula som ako prasa niečo povedalo z jeho nechutných úst, "Beyonce?"

Ostala som čakať, až sa prebudí. Keď sa neprebúdzal, tak mi môj prefíkaný úsmev blysol do tváre.

To je dobré.

Toto je prekliate dobré.

To je to čo dostaneš keď sa pohrávaš s Kelsi Blair.

 NEMÁ ANI TUŠENIE ČO SA STANE.

******************
Veľa z vás píše, že škoda, že to je také krátke..áno aj ja si to myslím, ale tak..:// Len to prekladám :) 

Takže..čo myslíte? Čo urobí Kelsi Justinovy? Využije nejak to slovíčko Beyone? Hm? 
Dozviete sa v ďalšej časti..:)

Pre ďalšiu časť:
• 90 reads.
• 19 votes.
• ...zase sa nechám prekvapiť :) 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now