Časť venujem Effy ^.^ :) .... Príjemné čítanie ...♥
Za gramatické chyby sa ospravedlňujem.
Z pohľadu Kelsi:
Dnes to bol teda deň. Tour je tak zábavný. Skočila som do tour autobusu kde boli všetci. Ryan, Chaz, Pattie, moja mama, Scooter, Kenny, Nicole, Shay, Chle, Chloe, Amber, Justin, Dan, Justinový tanečníci a Legancy. Autobus je naozaj veľký, tak sme sa tam všetci zmestili. Ten autobus je úplná bomba. Má 2 kúpeľne a 2 spálne. Technológie boli všade.
"Na čo myslíš?" Počula som ako sa spýtal Justin.
"Na to ako úžasný je tento autobus." Zasmial sa.
"To je, že? Prvýkrát keď som doň vošiel ako ty teraz, tak môj výraz bol asi taký, ako teraz ten tvoj." Začervanala som sa.
Autobus sa začal pohybovať a šli sme na Justinové prvé My World Tour miesto.Všetci sme vyšli von z autobusu a išli dovnútra štadióna. Bolo to naozaj veľké. Dívala som sa po mieste keď som do niekoho narazila.
"Prepáčte." Pozrela som sa na osobu a hneď som si uvedomila, kto to je. Usmiala som sa.
"To je v poriadku Kelsi."
"Jason! Čo tu robíš?"
"Som Justinov bubeník, spomínaš?"
"Správne. Zabudla som."
"Takže ty si tiež na tour-e?" Spýtal sa. Obaja sme išli dovnútra smerom, kde boli všetci.
"Áno. A som z toho nadšená."
"Je super chodiť na rozdielne miesta."
"Presne ako hovoríš. Je to naozaj dobrodružstvo." Povedala som.
"Kels!" Obaja sme sa otočili a uvideli Justina.
"Ahoj Justin."
"Hej JB!" Povedal Jason.
"Poznáte sa?" Spýtal sa Justin.
"Stretli sme sa len pred pár dňami." Povedala som a usmiala sa na Jasona.
"Áno. pomáhal som jej niesť stereo."
"Uhm...super." Povedal Justin. "No Jason, Scooter ťa potrebuje."
"Myslím, že sa uvidíme neskôr Kelsi." Jason sa usmial a odišiel. Pozrel som sa na Justina, ktorý špúlil.
"Myslím, že žiarliš."
"Čo? Ja? Pff...Na toho chlapca? Som Justin Bieber."
"Je v poriadku žiarliť. Neboj." Povedala som a stlačila mu obe líca. Usmial sa a obaja sme sa rozosmiali.
"Justin!" Počuli sme Scootera.
"Myslím, že musím ísť."
"Áno." Justin šiel a začal skúšať.-------------------------------------------
Bol čas kedy mal začať Justinov koncert. Štadión bol plný. Som nejako pyšná na Justina. Dievčatá kričali. Bolo to dosť šialené. Justin a Amber začali spievať duet. Obaja boli docela úžasný. Fanušíkovia kričali Jamber. Trochu som žiarlila, ale je to jeho práca. Vždy som si opakovala, že to čo robia, je len práca. Usmiala som sa na nich a potom sa pozrela na Jasona. Díval sa smerom ku mne, tak som sa usmiala. Ukázala som palec hore. Bol naozaj úžasný v bubnovaní. Závisť. Po niekoľkých hodinách koncert skončil. Justin a Amber šli podpísať nejaké veci. Išla som do rohu a pozorovala ich.
"Tak ty chceš mať tiež autogram?" Otočila som sa a uvidela Jasona.
"Ty sa objavíš všade, vieš o tom?" Obaja sme sa zasmiali. "Ale chcem mať autogram od teba, pretože si bol príliš úžasný."
"To myslíš vážne?"
"Áno. Myslím. Tak som ti závidela." Povedala som keď som mu dala papier a pero. Podpísal sa.
"Si dosť divná." Povedal Jason.
"No myslím, že to je moje druhé meno." Obaja sme sa rozosmiali.Z pohľadu Justina:
Podpisoval som veci s Amber. Dvaja ľudia upútali moju pozornosť. Kelsi a Jason. Obidvaja sa smiali. Žiarlil som. Veľmi. Celkom ma to štve. Ale Kelsi verím, že? On je len kamarát. Nič viac.
"Si v poriadku Justin?" Počul som Amber.
"Jo, som v pohode." Obaja sme pokračovali v podpisovaní.
Po niekoľkých minútach sme všetci zamierili k autobusu. Išiel som vedľa Amber, Kelsi hovorila s Jasonom. Všetci sme si sadli do autobusu, ktorý bol čelom k hotelu, kde budeme teraz ubytovaný. Kelsi sa posadila vedľa mňa s úsmevom. Nechcel som jej dávať nejakú pozornosť, lebo som bol trochu naštvaný.
Teraz sme dnu v hoteli. Do svojej izby som nevrlo vstúpil. Povzdychol som si. Potrebujem poradiť. Zaklopal som na dvere izby Amber. Pustila ma dnu.
"Tak aký je problém?" Povedala Amber a posadila sa vedľa mňa.
"Amber, myslíš si, že Kelsi ma rada Jasona?"
"Žiarliš Justin?" Spýtala sa ma. Prikývol som.
"Myslím, že Jason ma Kelsi rád. A možno ma Kelsi rada Jasona. Myslím, že ma rada jeho spoločnosť." Povedala."Naozaj si to myslíš?" Prikývla. Povzdychol som si. "No vďaka Amber. Myslím, že by som mal ísť spať." Povedal som, keď som otvoril dvere. "Dobrú noc, Amber."
"Dobrú noc Justin."Vošiel som do svojej izby a uvidel tam dievča s najúžasnejšími očami a najkrajším úsmevom ako sedí v mojej izbe. Zavrel som dvere a povzdychol si.
"Justin je nejaký problém?" Spýtala sa.
"Páči sa ti Jason?" Spýtal som sa.
"Je to len kamarát Justin. Nič viac."
"Verím ti." Povedal som. Usmiala sa.
"Ja ti verím tiež." Objal som ju a takto sme boli pár minút. Odtiahla sa a skočila do postele. Ľahla si.
"Takže ty budeš spať tu?" Spýtal som sa s úsmevom.
"No, tvoja posteľ je lepšia. Je mäkšia a som príliš unavená ísť do svojej izby." Ľahol som si vedľa nej a ona sa prisunula bližšie.
"Naozaj sa ti páčim, čo?" Povedal som. Pozrela sa na mňa sp zodvihnutým obočím.
"Páči sa mi tvoja osobnosť." Pobozkal som ju. Bozkávali sme sa. Bolo to vášnivé. Obaja sme sa s úsmevom odtiahli."Milujem ťa Kelsi." Pozrela sa na mňa a usmiala sa.
"Tiež ťa milujem Justin." Usmial som sa a pobozkal ju na čelo. Tieto slová, sú slová, ktoré od nej počujem veľmi rád. A potreboval som ich počuť. A teraz keď som ich počul tak...moje šťastie bolo neopísateľné. Bol som veľmi šťastný. Pritiahol som si ju bližšie ku mne. Naozaj milujem toto dievča a nechať ju ísť bude hrozné. Ona je...je to moja Kelsi a nikto ju odo mňa brať nebude.***************************
Takže časť po dlhšej dobe...(neboli splnené podmienky-včera až boli) :)) No v prvom rade autorka pod story napísala že dráma príde čoskoro. Yeah soon ...soon soon :33333 :D :D Už tam podľa mňa aj chýba, čiže okéj. :D :)
- Čo hovoríte na dnešnú časť?
- Čo myslíte ako to bude pokračovať?
- Aka dráma sa tam pripletie? -to v ďalších častiach :)
♥ !!!PROSÍM PREČÍTAJTE SI JEDNÚ STORY, KTOREJ LINK VÁM DÁM DO KOMENTÁRA. MYSLÍM, ŽE VÁS BUDE BAVIŤ A TERAZ TO IDE DO TOHO NAJLEPŠIEHO, ČIŽE ODPORÚČAM. CHCE S PÍSANÍM PRESTAŤ, TAK JU OD TOHO PROSÍM ODHOVORTE. NAOZAJ SI TO PREČÍTAJTE!!! ♥
Pre ďalšiu časť:
• 140 reads.
• 56 votes.
• 16 komentárov ♥
(Ďakujem za predošlé komentáre..idú ťažko, ale veľmi si ich vážim♥)
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...