86. kapitola

1.4K 106 19
                                    

Časť venujem Alex ♥ ....Príjemné čítanie ^^ 

Z pohľadu Kelsi:

Pozrela som sa na Christiana, boli sme na pláži. Ryan, Chaz a Caitlin sa ma snažia upokojiť, ale jednoducho nemôžem.  Ako to, že sa Justin chová ako by sa nič nestalo?

Išla som k brehu, zatiaľ čo sa oni rozprávali, sedeli a čakali kedy sa pôjdu potápať.

Z brehu som sa pozerala na oceán. Bolo to úžasne krásne. Nebo bolo rovnako modré, ako oceán. Voda bola krásna, úplne jasná.

"Krásny výhľad, že?"  Otočila som sa a uvidela Jasona. Ešte sme nehovorili o tom čo sa stalo včera v noci.

"Áno. To naozaj je." Povedala som pri pohľade na oceán.

"Kels, to čo sa stalo včera v noci. Ten bozk, ja som ne...."  Prerušila som ho.

"Nie, to je v poriadku Jason. Neboj sa."

"Kelsi musíš vedieť, že..." Zarazil sa. Pozrela som sa na neho. "To som naozaj rád." Povzdychla som si.

"Jas, počúvaj. Ty si naozaj očarujúci ,milý a dobrý priateľ. Skôr ako starší brat alebo najlepší priateľ, ale len to, nič viac. Dúfam, že to chápeš."  Povedala som a pozrela na neho. Vzdychol si a potom sa na mňa s úsmevom pozrel.

"Chápem. Neboj sa." Povedal.

"Kamaráti?"

"Kamaráti." Povedal a obaja sme sa objali.

"Poďme. Ideme sa potápať."

"Musíme?" Povedala som zafňukane.

"Bude to zábava. Sľubujem."

----------------------------------------------------

"Mami ja nechcem." Povedala som, keď si všetci nasadzovali oblečenie na potápanie. Teraz sme boli na jachte. Mierime niekde na uprostred oceánu.

"Kelsi bude to sranda." Povedala Shay.

"Budem len sedieť na jachte. Dobre?" Povedala som. Všetci pretočili očami. Kútikom oka som sa dívala na Justina a Amber. Obliekali si potápacke oblečenie a smiali sa.

Vstala som. Skvelé. Proste skvelé. Išla som na druhú stranu jachty. Pozrela som sa na vodu predo mnou. Videla som delfína, chcela som za ním skočiť, lebo milujem delfíny.

Prišiel ku mne a moju ruku som nastavila k nemu.  Teraz som bola pri vode vážne blízko.

A potom som len mihnutím oka cítila, ako do mňa niekto strčil, no naozaj neviem kto.

Keď som spadla do vody z celých síl som sa snažila vyplávať hore. Potrebujem vzduch a nejakú pomoc.  Kričím tak hlasno, ako len môžem.

O pár sekúnd tam už nikto nebol. Plakala som a modlila sa k Bohu, aby mi pomohol.

Teraz zomrieť nemôžem. Som príliš mladá. Mám ešte toľko veci na práci. Modlila som sa a modlila. Nemôžem opustiť svoju mamu. Snažila som sa bojovať, ale voda vyhrala.

Posledná vec, ktorú som vnímala, bola, ako som stále klesala nižšie a nižšie. Na dno oceánu.

Pomôžte mi.

****************************

Taaakže.....konečne časť :) Ja viem, že to dlho trvalo, ale ja som sa pripravovala na skúšky- talentovky, ktoré som mala včera (som prijatá ♥) a tak som na prekladanie nemala čas, ale teraz už ho budem mať viacej dúfam, tak ak budete plniť podmienky, tak už budú aj častejšie časti...hoci nám ich už veľa nezostáva :) 

Tak, aké názory máte na dneľnú časť? A čo myslíte, ako to bude pokračovať ďalej? :))

Pre ďalšiu časť:
• 215 reads.
• 71 votes.
• 18 komentov ♥ ♥ ♥
Ďakujem za predošlé nádherné komenty...:) ♥ Ak splníte podmienky , zajtra bude nová časť...:)  

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now