11. kapitola

2.4K 71 11
                                    

Z pohľadu Kelsi:

Vytiahla som mobil a hľadala video. Priblížila som sa k jeho posteli, pričom som dávala pozor aby som ho nezobudila.

Zdalo sa mi, že je tak...pokojný.
Teraz sa nezdalo ako by to bolo prasa, teraz vyzeral ako syn Pattie a Jeremyho. Videla som všetko podobu.
Vyzeral ako Justin.  Ľudská forma.

Vyzeral vystresovaný, ako keby nemal dostatok spánku v poslednom čase.

'Ale mal by mať.'  Pomyslela som si.

"Beyonce." Zopakoval. To ma priviedlo späť do reality. Pokrútila som hlavou a zahodili všetky pekné myšlienky, ktoré som mala na mysli.

On je stále prasa.  Neexistuje žiadny spôsob vo svete ako to zmeniť.

Priložila som mobil ku jeho tvári, takže som sa zhrbila. Klikla som na nahrať, týmto som začala plán.

Zahundral. "Beyonce baby, si tu. Riadiš sa Bieber zmyslami? " Zasmiala som sa. Bieber zmysly, vážne?  "Beyonce, nevysmievaj sa mi baby. Znieš ako niekto...ako niekto koho poznám. A ona je suka."

Ďakujem za pripomenutie, prečo ťa nenávidím.

Posunul sa z jeho pozície čelom ku mne. Urobila som krok dozadu. Bol na rohu postele, ale podarilo sa mu nespadnúť.  Po tichu som sa k nemu znovu priblížila ako predtým.

"Poď sem baby. Chcem ťa." Pokračoval.  On je naozaj úchyl.  Je mi ľúto jej súčastnej alebo budúcej priateľky. To dievča bude trpieť.

"Beyonce..." Zakvičal. "Ak sem neprídeš. Dostanem ťa." Pokračoval. "Poď sem." Držal obe ruky otvorené smerom ku mne, pripravený pre objatie.

Pre Beyonce.

Pretočila som naň oči a prestala nahrávať. Teraz je to dosť trápne. Pattie chcela aby som ho zobudila, nechcela som, ale teraz nemám na výber.  Mám to spraviť?

Do pravého vrecka som si vložila mobil a sama pre seba som sa zasmiala. Som génius. Toto zničí jeho povesť.

"Takže teraz už prídeš Beyonce?" Počula som ho znova zamrmlať.

Viete, že ani neviem či sa vzdať alebo nie?

"Lúzer zobuď sa." Podarilo sa mi povedať. Nechcela som sa ho dotknúť. "Zobuď sa."

Zastonal. "Beyonce. Len ma pobozkaj."

Zasmiala som sa. To bolo, wow. O čom sa tomu chlapcovi sníva?

"Zobu..." Prestala som keď začal držať moju ruku. Pokrčila som ramenami, ale on ju stlačil.

TO NIE JE PRAVDA.

************************
Takže autorka sa pod touto časťou ospravedlnila za to, že je to tiež krátka časť, ale napísala im , že zajtra prida ďalšie 2-3 kapitoly :D Nám to môže byť na nič:D Kedže ona už píše 3. sériu:D..potom tam písala že si vytvára TT :D:D A potom sa pýtala na jej štýl písania, či sa nám to páči..a že či to je mätúce, popletené alebo tak niečo :D
Ja osobne si nemyslím, že je to popletené :D...

Takže :) Čo hovoríte na túto časť? Kelsi nahrala Justina na mobil...ako myslíte , že to využije? A využije to vôbec? Ako to bude ďalej pokračovať  s tým stiskom ruky? Pobozká Kelsi nakoniec Justina? Alebo ho nejak nasilu preberie zo spánku? Dozviete sa v ďalej časti :)

Pre ďalšiu časť:
• 90 reads.
• 20 votes.
• 9 komentov
 
 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now