22. kapitola

2.3K 80 23
                                    

Časť venujem Vany ^^♥  Príjemné čítanie...:3

Bol som prakticky rád, že som zasa pri mojich oddaných fanúšikoch. Jasné, mám rôzne myšlienky, ale keď robím veci, ktoré milujem, cítim sa iný. Spieval som celým srdcom a dušou keď som si všimol jedného človeka ktorý bol na nervy.

Pozrel som na ňu a netrvalo mi dlho aby som zistil, že to je môj najväčší nepriateľ na svete.  Pred chvíľou sa rehotala a nevenovala mi ani raz pozornosť. Mala na sebe slúchadla. Preboha veď je na mojom koncerte!

Keby to nebolo kvôli tomu, že Amber je tu, nezaujímal by som sa o to, ale ona hrá rolu a jej maska môže byť odhalená.

HLÚPE DIEVČA!

Videl som ako sa na ňu Amber pozrela a tak som musel vymyslieť plán. Prestal som spievať a díval sa smerom ku Kelsi, vyzeralo to ako keby upútala moju pozornosť z tisícky dievčat. Akonáhle zistila čo sa deje okolo nej vyzerala tak stratená a zmätená.

Uškrnul som sa. Viem, že ona nenávidí pozornosť. Bola nervózna, keď sa na mňa pozrela, vedel som, že má ma v pláne zabiť.

Poznám ju dobre.

"WOOOOHHOOOO. Vyzerá to, že Justin našiel nejakú lásku." (Akože pri pesničke Somebody to love si našiel niekoho na lásku aby ste pochopili DJ-a :D) James, môj DJ vykríkol nahlas. Publikom začalo znova robiť hluk.

Zasmial som sa. Som dobrý herec.

Videl som, že chce odísť, ale James ju zastavil. Výborne James.

"Oooohhhh....vyzerá to tak, že niekto je tu trocha divoký." James poznamenal, všetci sa zasmiali a ja tiež. Viem, že sme jej hrali na nervy a to spôsobilo, že to bolo ešte zábavnejšie. "Poď Kelsi. Prečo sa nepridáš ku Justinovy na pódium?"

Diváci začali skandovať. "Kelsi! Kelsi! Kelsi!"

"Poď Kels. Pridaj sa ku mne." Podarilo sa mi povedať. Pozrela sa na mňa a usmiala sa, ale pohľad rýchlo odvrátila. "Kelsi! Kelsi!" Pripojil som sa k davu.

Našpúlila pery. "Dobre."

Išla smerom k javisku, Kenny ju sprevádzal. (:( Kenny♥) Prinútila sa k úsmevu a to ma úplne dostalo. Bola úplne naštvaná.

"Čo chceš ako urobiť?" Spýtala sa zaťatými zubami. 

Usmial som na ňu nevinne. "Nič."

"Nehovor mi že, nie ---" Bola prerušená.

"Takže všetci zatlieskajte OLLG Justina Biebera!" Zakričal James.  Pozrel som sa na ňu a žmurkol. Ona vyzerala ako by chcela niekoho zbiť, ale udržiavala sa.

"How many I told you's
And start overs and shoulders............" Začal som.  (text pesničky OLLG)

-------------------------

"ĎAKUJEM VŠETKÝM! VŠETCI STE BOLI SKVELÝ! MILUJEM VÁS!" Zakričal a zamával som na rozlúčku, keď som si to zamieril do zákulisia s kvapkami potu a dobrým pocitom pre dnešný večer.

Prišiel som so širokým úsmevom  keď som cítil ako ma niekto potiahol do kúta.

"Čo je s našou dohodou Justin?!" Skríkla na mňa. Bol som trochu zaskočený.

"Čo tým myslíš?" Spýtal som sa ešte stále nezachytený v obraze.

"Privolanie ma na pódium?" Vyštekla. "Sme pred kamerami! Moja povesť je v troskách!"

Posmieval som sa. "Takže?"

"Takže? To je všetko čo mi odpovieš? Takže?" Spýtala sa neveriacky.

"A čo chceš aby som ti povedal?!"  Odpovedal som.

"Ahojte ľudia!" Počula som ako nás Amber pozdravila.

"Si tak sladká." Povedal som smerom ku Kelsi ako som jej dal ruku okolo pása. Znova začína naša herecká práca. Stuhla. V duchu som si povzdychol.

Kedy si na to zvykne?

"Ahoj Amber." Úprimne som sa usmial. Trochu som sa upokojil.

"Počula som krik tak som prišla skontrolovať, či je všetko v poriadku."

"Čo sa staráš? Všetci vedia, že si..." Okamžite  som prerušil Kelsi. Vedel som, že je stále naštvaná, ale to jej nedáva právo hovoriť takto s Amber.

"Zlato."

"Ospravedlňujem sa." Povedala Amber.

"Nie, ja sa ospravedlňujem za svoju priateľku. Ona je len..." Tentoraz ma prerušila Kelsi.

"Len som bola mimo keď nás niekto vyrušil." Začala a usmiala sa na mňa. Jej tón bol plný istoty. Ohromila ma.  "Budeme pokračovať neskôr, nie?" Pozrela na mňa spýtavo takmer prosebne. Vedel som, že to hrala, ale sakra bola neskutočne dobrá.

Len som prikývol.

Ako som bol ohromený, pobozkala ma na tvár pred Amber. Potom išla preč. Ja a Amber sme tam hlúpo a nemo stály.

**************************
Chcem vám poďakovať za 5.000 reads. :33 Pre niekoho málo pre mňa veľa ^^ :3 ♥  Časť byť nemala, ale ...čo by som pre vás nespravila :)) Za tak úažsne komenty a za vote a tp všetko proste ^^ :3 ♥ 
No a teraz k časti. Ako myslíte že to bude pokračovať? Nakoniec sa Kelsi premohla a pobozkala Justina NA TVÁR, myslíte, že to bude ľutovať? A čo Justin? A Amber? A Ryan a Chaz? A čo hovoríte na to, že bola OLLG? - viac v ďalšej časti :)
Koľko dievčat by za to dalo neviem čo a ona mu ešte kvôli tomu vynadá ty vole :D:D Logika! :D

Pre ďalšiu časť:
• 105 reads.
• 30 votes.
• 11 komentov :)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now