62. kapitola

2.2K 88 14
                                    

Časť venujem Shawty :3 :) :D ...Príjemné čítanie.......^^

Z pohľadu Kelsi:

"Kelsi!" Otočila som sa a uvidela Chle a Chloe.

"Chloe, Chle!" Povedala som a objala ich.

"OMB!  Dosť dlho sme sa nevideli!  Ako sa máš? A čo tu robíš?" Povedala Chloe. Zasmiala som sa.

"Som v pohode, dobre.  Nepovedala som vám, že moja rodina sa kamaráti s Justinovou rodinou."

"Čo?! A toto si nám nepovedala?!"

"Prepáčte."

"Tak že si Justinová najlepšia kamarátka?"

"No nie tak celkom. Pamätáte na to keď sme sa prvýkrát rozprávali?"

"Samozrejme." Povedali zborovo.

"No, on bol ten chlapec, ktorého som mala na mysli."

"To nie je možné. On je ten chlapec, ktorý na teba vylial zmrzlinový pohár?"

"Áno."

"Je to stále blbec?"

"No to bolo predtým. Teraz sme tak trochu kamaráti." Usmiala som sa.

"Nevieš klamať." Povedala Chle.

"Čo?"

"Ty nie si len kamarátka, ty si viac než to."

"Nie som."

"Keď to hovoríš." Uviedli obidve v rovnakom čase. "Tak musíme ísť. Ideme točiť video s tvojím frajerom."

"Čo? On nie je môj frajer." Chloe a Chle sa zasmiali. Len som pokrútila hlavou. Justin sa na mňa pozrel a žmurkol, usmiala som sa. Môže byť tento deň lepší? Začali točiť video. Sadla som si a pozorovala ich. Justin, Amber, Chle, Chloe, Nicole a Shay sa dobre bavili. Trochu žiarlim, ale je to jeho práca. Takže to nie je žiadny problém. Prestali točiť v čase keď Justin a Amber potrebovali ísť do prázdneho miesta.  Režisér povedal, že to dotočia zajtra, pretože Justin ma stále koncerty a iné veci okolo toho.

"Žiarliš?" Počula som ako za mnou povedali Ryan a Chaz.

" Prečo by som mala? Ja mu verím." Povedala som keď som sa pozrela na Justina ako hovorí o nezmysloch s dievčatami.

"Kels." Povedali naraz a usmiali sa.

"Môžete Justinovy veriť. Zmenil sa."

"Vieme." Práve v tej chvíli, Justin prišiel k nám s nasadeným úsmevom.

"Tak aký som bol?" Spýtal sa. My všetci sme sa správali , ako by nás to nezaujímalo.

"Dobrý." Povedal Ryan.

"Dobrý."  Povedal Chaz.

"Niečo bolo prehnané na môj vkus." Povedala som. Pozrel sa na nás.

"Neuveriteľné. Vy traja ste veľmi podporujúci kamaráti." Povedal sarkasticky. Prešiel k Pattie. Smiali sme sa.

"Choď tam a urob Justina šťastného." Povedal Ryan.

"A čo vy dvaja?"

"No sme chlapci. Ideme dostať nejaké dievčatá." Povedal Chaz.

"Och áno!" Povedal Ryan a s Chazom si dali 5. (Plácli si) Pretočila som očami. Chlapci.

"Ahoj, Pattie."

"Ahoj Kelsi."

"Kde je Justin? Myslela som si, že išiel za tebou."

"Cíti sa nedocenený. Išiel na strechu." Bola som šokovaná.

"Oh. My sme sa len pohrávali, doberali sme si ho." Zamrmlala som si.

"Čo?"

"Budem na streche." Zamávala som a usmiala sa. Nemôžem uveriť, že to vzal vážne. Išla som na strechu a uvidela som ho tam. Stál. Usmiala som sa.

"Bieber." Otočil sa a pretočil očami.


Z pohľadu Justina:

Išiel som na strechu, pretože mám pocit, že moji kamaráti si nevážia mojej práce, najmä moja priateľka.  Trochu som to prehnal? Ja viem.  No chcel som byť chvíľku sám.  Bolo tu niečo čo ma trápi. Čo keď sa leto skončí? A potom Kelsi, Chaz, Ryan by sa museli vrátiť domov?  Viem, že to sú 2 mesiace, ale čo by sa potom stalo so mnou a Kelsi?

"Bieber!" Ten hlas by som spoznal kdekoľvek. Otočil som sa a pretočil očami. Kelsi pristúpila vedľa mňa. Obaja sme sa pozerali na výhľad Atlanty pred sebou.  

"Je to dosť vysoko." Povedala. Pozrel som sa na ňu, ale ona na mňa nie. Pokračovala v sledovaní Atlanty. Vietor jej strapatil vlasy, ale stále vyzerala krásne. "Vždy som mala strach z výšok. Bojím sa pádu." Pozrela sa na mňa a usmiala sa. Netušil som to. Som to ja ale úžasný priateľ, že?

"No a teraz nemáš strach?"

"Nie."

"Prečo?"

"Si tu ty." Usmiala sa. Usmial som sa späť. "Pozri Justin, ja a chlapci sme si robili srandu. Ospravedlňujeme sa ak sme ti ublížili. Nemysleli sme. Bol si skvelý. Až úžasný." Povzdychol som si.

"Prepáč, ak som reagoval trochu prehnane."

"Trochu?"

"Tak veľa."

"Deja vú." Zasmial som sa. Navzájom sme sa objali. Boli sme tak asi minútu.

"Awwww...." Obaja sme sa otočili  a uvideli moju mamu a Kathy.

"Mami." Obaja sme zakvičali a potom keď sme si uvedomili, že sme to povedali naraz sme sa rozosmiali.

"Pattie, prinesieš fotoaparát?" Spýtala sa Kathy.

"Samozrejme."  Mama  priniesla fotoaparát.

"Deti môžem si vás vyfotiť?" Spýtala sa.  No, nemali sme žiadnu spoločnú fotku.

 "MAMI." Zakvičala Kelsi.

"Prosím Kels?"

"Len to nedaj na net."

"Sľubujem."

"Fájn."  Dal som ruku okolo pása Kelsi a obaja sme sa usmiali.

"Ooooo....vy dvaja vyzeráte skvele." Povedali naše mami v rovnakom čase. Kelsi pretočila oči a ja som sa len zasmial.

"Musíme ísť. Justin ma stále koncert." Povedala Kelsi.

"Tak ideme na to deti." Išli sme. Stále som nedal preč ruku z pása Kelsi.

"Mami sú tak zvedavé." Zašepkala mi Kelsi.

"Počuli sme to." Povedali Kathy a moja mama naraz.

"Ale musíme ich milovať." Povedala Kelsi hlasno. Usmial som sa.

****************
Takže na boku som vám dala gifko.....Justin a Kelsi :D Len aby ste vedeli ako asi vyzerajú :) :D ♥ 
Dúfam, že sa vám časť páčila...:)
 Ako myslíte, že to bude pokračovať? :) A čo názory na dnešnú časť? :)

Pre ďalšiu časť:
• 125 reads.
• 47 votes.
• 15 komentov.
(Ak to splníte posnažím sa dať ešte dnes jednu časť)

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now