89. kapitola

549 52 7
                                    

Z pohľadu Amber

Len pár centimetrov odo mňa bolo monitorovanie jej srdca.  Už som to mohla vytiahnúť zo zastrčky, ale nie, niekto zaklopal.

Justin sa už zobudil a potom prišli všetci. Skvelé. Jednoducho skvelé.

Z pohľadu Justina

„Och ahojte ľudia. Ahoj Amber.“

„Ahoj Justin.“ Povedala otrávene.

„Čo máš za problém?“ Spýtal som sa s obavami , keď si sadla vedľa mňa. Kathy a moja mama sa pozerali na Kelsi. Stále čakali kedy sa prebudí.

„Čaute.“ Pozdravil som sa Ryanovi a Chazovy, keď si sadli na svoje miesta.

„Ja len...nič.“ Povedala Amber a potom si povzdychla.

„No tak...povedz mi to.“ 

„Nie, je to tajné.“

„Takže je to súkromné?“  Spýtal som sa.

„Áno.“  

„No ak niečo budeš potrebovať, vieš že som tu.“

„Naozaj?“

„Hej, od toho sú kamaráti.“ Povedal som a otvoril ruky do objatia.

„Áno, kamaráti.“ Povedala, keď ma objala.

Z pohľadu Kelsi

„Oci mohla by som vidieť mojich kamarátov a mamu?“ Spýtala som sa.

„Iste. Ak to je to čo chceš, tak určite.“ Odpovedal.

Po niekoľkých minútach sa miesto premenilo na nemocnicu. Videla som samu seba ležať na posteli, tak bledú.  Moja mama a Pattie na mňa smutne pozerali a Ryan, Chaz...všetci boli v nemocnici. Čakali kým sa prebudím.

Zbadala som dvoch ľudí. Justina a Amber, ako vždy sa objímali a rozprávali. Cítila som bolesť a žiarlivosť.

Bože ja som Amber udrela. Cítila som vinu. Ona nespravila nič zlé. Sám Justin povedal, že on ju pobozkal ako prvý.  Začali mi stekať slzy. Skvelé.

Vzdychla som si už unavená z neustáleho plaču.  Tak unavená z tej bolesti. Myslela som si, že je čas odísť, ale ešte nemôžem. Nemôžem to urobiť mame. Potrebuje ma.

Pocítila som pobúchanie po pleci, môj otec.

„Miláčik musím ísť.“

„Ísť? Ísť kam? Zase ma chceš opustiť?“

„Nie miláčik, ale musím sa vrátiť do neba. Môj čas s vami je hore.“

„Čo?“  Stále sa vzdiaľoval a strácal vo svetle. „Oci.“

„Pamätaj si zlatko, vždy nasleduj svoje srdce. Buď silná a neopúšťaj sa.“

„Oci!“ Bežala som k nemu a naťahovala som za ním.

„Teba a tvoju mami milujem. Pamätajte, že som stále tu, vo vašich srdciach.“ Stále som sa za ním načahovala ale on zmizol.

„Tati, neopúšťaj ma.“ Zakričala som za ním s plačom. Padla som na kolená a želala si aby to bol len sen. „ Ocko, prosím, vráť sa.“

 Z pohľadu Justina

Ticho zmizlo, keď prístroj na ktorom bola Kelsi začal pípať.

„Zavolajte doktora! Zavolajte doktora!“  Vykríkla Kathy. Ryan a Chaz vyšli vonku a po niekoľkých sekundách prišli doktori.

„Prosím, všetci von.“ Hovorili.

„Zachráňte ju!“ Zakričal som predtým než sme vyšli von. Padol som na kolená a plakal, všetci plakali. Ryan a Chaz boli hneď po mojom boku.

„Bude v poriadku.“ Povedal Ryan.

„Je to Kelsi.“ Povedal Chaz, zatiaľ čo mu stekali slzy. Nič som nepovedal. Cítil som, že moje srdce bolo v hlbokej, hlbokej bolesti.

Kelsi, prosím, neopúšťaj nás. Nie teraz.

**************************

Dnes čakajte ešte jednú časť...nebudem vám dávať podmienky, ale pre motiváciu votujte a komentujte čo najviaaaaac ...prosím ^.^  :33 ♥ 
Do konca týždňa chcem, aby bola dokončená prvá séria. 

I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)Where stories live. Discover now