Časť venujem Ejuške :) ...Príjemné čítanie ^^♥
Z pohľadu Kelsi:
Nemôžem uveriť, že som to urobila. Asi som bola príliš nahnevaná na Amber za tu jej faloš. Ugh! Teraz mi je hrozne, že som pobozkala prasa na tvár kvôli nej! Dupla som si pravou nohou a vydala som tiché zavrčanie.
"Stupídne Prasa! Stupídna štetka!" Zašepkala som nahnevane pri chôdzi. "Počula som krik tak som prišla skontrolovať, či je všetko v poriadku." Trochu prehnane som napodobnila hlas Amber. (:D LOL si predstavte ako tam sama so sebou hovorí :‘D) "Blé. A aby toho nebolo málo. Potom jej princ Charmander prišiel na pomoc, ‘Ospravedlňujem sa za svoju priateľku. Ona je len bla, bla, bla.‘ Oni sa k sebe naozaj hodia. Ugh!" Odmlčala som sa keď mi niečo došlo. "Ach Bože. Hovorím sama so sebou. Asi som stratila svoj zdravý rozum. " Povedala som si sama pre seba keď som sa buchla dlaňou po čele.
"Je všetko v poriadku, Kelsi?" Počula som niečí hlas, ktorý ma zaskočil. Okamžite som sa otočila a uvidela kto to je.
"Oh ahoj Caleb."
"Si v poriadku?" Znova sa úprimne spýtal.
"Uhh...Hej. Hej. Som len trocha nervózna." Rozpačito som sa zasmiala. "Nie je to tak, že hovorím sama so sebou, nie." Ako náhle som to povedala mala som chuť si plesnúť ešte raz po čele. Skvelé, čo sa to s tebou deje, Kelsi Gertritude Balir? Vážne!
Zasmial sa. "Si zábavná. Myslím, že si potrebuješ oddýchnuť."
Prikývla som. "Súhlasím." Urobila som menšiu pauza. "Takže hľadáš Amber?"
"Vlastne, áno. Ale som trochu v zhone, môžeš jej povedať, že som išiel preč? Chcel by som ísť s ňou, ale.." Prosím Caleb, to by si urobil všetkým láskavosť. No až na prasa, ale myslím, že s tým by dokázal žiť. ", je to veľmi naliehavý prípad a myslím si, že sa stále baví." Docela až veľmi. Povedala by som. V poslednej dobe je veľmi zavesená na Justinovy. Len opatrne Caleb. "A ja nechcem aby, ...vieš---"
"Odkážem jej to." Usmiala som sa na neho.
"Si si istá?"
"Áno." Usmial sa na oplátku.
"Vďaka Kelsi." Ako povedal moje meno, bola som ohromená. Mala som pocit ako keby sme sa poznali dlhšie. "Ahoj."
Zamávala som na neho. "Ahoj Caleb."
-----------------
"Ahoj! Ahoj! Ahoj!"
Pretočila som očami. "Choďte otravovať niekoho iného." Avšak, Ryan a Chaz práve kráčali vedľa mňa so širokými úsmevmi. "Čo je to s vašimi tvárami?"
"Stále dokonalé." Povedal Chaz chladne.
"Nie, stále škaredé." Zavtipkovala som, ale obidvaja na mňa začali zízať. Zasmiala som sa. "Takže našli ste si svoje partnerky?"
"Stále hľadáme. V mori je naozaj veľa rýb. Vyskúšať ich chceme všetky." Zamrmlal Ryan. Udrela som ho do ruky.
"Vážne Ry?"
"Robil som si srandu."
"To nie je smiešne."
"No, nikdy som to nemyslel ako vtip." Chystala som sa ho udrieť znova keď sme počuli ako nás Pattie volá.
"Deti, nevideli ste Justina?"
"Je so sukou." Odpovedala som nenútené.
Pattie sa na mňa zmätene pozrela. "Čo?" Ryan a Chaz ma naraz buchli do rebier.
YOU ARE READING
I fell inlove with my enemy (preklad po slovensky)
FanfictionLáska a nenávisť. Silné slová. Nepriatelia sa nenávidia. Priatelia sa milujú. Čo keď sa zrazu celý svet začal pohybovať iným smerom? Zamilovať sa je ľahké, ale zamilovať sa do svojho nepriateľa je proste veľa. To je to, o čom Kelsi a Justin premýš...